Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

vW polo?
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 18:46

Hej alle :)

Jeg står og overvejer at købe en polo, men vil lige høre hvilke erfaringer i har med den slags bil? hvor langt den kører på literen? hvor dyr den er i reprationer?

Med Venlig Hilsen
Maria & Monni
- Heste tages i ridning fra tilridning til M-niveau

0
0
Svar på denne tråd

polo....
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 19:07

tror såmænd polo er en udenmærket bil.. det er en lille smart bil, og som går langt på literen.. det er svært at sige noget med reperationer, men mon ikk der kommer noget slitage og lidt.. det kan næsten ikk undgåes, og så kommer det jo også helt an på hvordan den blir kørt/vedligeholdt- og hvor langt den har gået.

men jeg ville gerne selv ha en polo.(hvis den altså måtte trække 2 heste) modellen i sig selv sys jeg er rigtig pæn...

Lykkelig indehaver a en PINTO :)

0
0
Svar på denne tråd

vedr. polo
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 19:08

Vi har en Polo - er super glad for den. Den kører ca. 20 l på literen - kæresten pendler frem og tilbage til Kbh i den - og den har aldrig fejlet noget som helst (er så også kun et års tid gammel).

Men helt generelt en meget holdbar bil - det er en bil hvor man får forholdsvis meget for pengene.

Tror mht. reperationer ligger den i midten af skalaen - men da vi ikke har haft brug for det, vil jeg ikke lægge hovedet på blokken

...og hobitterne *♥Lisa og Kalina♥*

Ser du et pindsvin ude om dagen, så kontakt www.pindsvin.dk

Er du så klog, at du ved, at du muligvis kan tage fejl?

0
0
Svar på denne tråd

VW Polo
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 20:24

Jeg har haft en fra 1989. Meget solid bil, hvor der kun blev reperareret det, som var slidt pga alder.

Den kørte ca 16 km på literen.

Meget driftsikker. Jeg kører ca 100 km daglig, og er ofte i midtjylland (300 km tur/retur)..

Så herfra

De fleste mænd, som taler dårligt om kvinder,

taler dårligt om én bestemt kvinde.

Medlem af DÅHM syd

Undervis. tilbydes, se præs.

www.hammelev.com

0
0
Svar på denne tråd

vw polo
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 23:44

Det er skam en god bil og den er ret populær. Købte en brugt årgang 85 i 94 og havde den længere end forventet - blev skrottet til sidst pga rust i 2006. Kørte i nogle år 160 km dagligt og den lå på ca 16 km/l. Ligger også rimelig godt på vejen, når der er sne. Kan anbefales!

Af nye poloer skal 23 % på værksted indenfor det første år, hvor fx 44 % af vw passat skal på værksted indenfor det første år. For vw golf er tallet 31%.

Af nye toyota corolla'er skal kun 6% på værksted indenfor det første år, og sådan en har jeg nu og kan bestemt også anbefales.

0
0
Svar på denne tråd

trine ....
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 18:36

har du ikke et link til de tal der? Det lyder da vildt....

...og hobitterne *♥Lisa og Kalina♥*

Ser du et pindsvin ude om dagen, så kontakt www.pindsvin.dk

Er du så klog, at du ved, at du muligvis kan tage fejl?

0
0
Svar på denne tråd

Hatti...
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 20:00

Set i "Penge & privatøkonomi" nr 12 fra dec 2007. www.penge.dk Har ikke tjekket om der står noget på linket. Undersøgelsen er baseret på svar fra 16000 købere af de 41 mest sælgende bilmærker i Sverige, om de har været på værksted med deres bil i bilens første leveår. Så undersøgelsen er jo selvfølgelig kun vejledende.

0
0
Svar på denne tråd

Alder?
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 14:14

Det kommer jo nok lidt an på hvilken årgang, du har tænkt dig at køre?

Jeg har pt. polo nr. tre, denne er fra 89 og de to andre fra hhv. 86 og 87. Super god brugtbil, starter HVER gang uanset vejr og temperaturer. De eneste reparationer jeg har haft er almindeligt slid, og så var der en overgang den nuværende kørte lidt hakkende, men min mekaniker foreslog karburatorsprit hver gang, og siden da har der ingenting været. Den skal dog køres lidt længere ud i gearene for ikke at sode til, end de andre to, men så er der heller ingen problemer.

Den kører ca. 12-13 km/liter, men det er også meget korte ture.

Hilsen Bettina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider