Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Morten Thomsen
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 02:41

Er der nogen der ved om han har en hjemmeside og hvor han holder til i DK?

Venlig hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Frelst

Og nej, jeg tror IKKE at jeg er bedre end jer andre...

Jeg fortæller bare hvad der virker for mig :)

0
0
Svar på denne tråd

Ja.........
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 05:53
Han holder til i løgager tæt på silkeborg - hans hjemmeside er vist nok dressarve.dk ellers kan du finde ham under fagbogen herinde

Ejer af fem dejlig guldklumper.....

Og 6 til juni i år

0
0
Svar på denne tråd

Morten Thomsen
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 13:38

Hejsa

han bor nær os, Them-Silkeborg....

0
0
Svar på denne tråd

som de..
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 16:02

som de andre siger holder han til i Silkeborg ved Them og hans hjemmeside er www.dressagearve.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tak Tak
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 21:50

jeg fandt den... hold da op en flot stald, det var de helt vildt...

Venlig hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Frelst

0
0
Svar på denne tråd

Kursus
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 22:01
Er der nogle som har været på nogle af hans kurser? Kan det anbefales?

DRESSURHEST MED MASSER AF KAPACITET, 5 ÅR, 168 SÆLGES!

0
0
Svar på denne tråd

ikke mig
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 22:28

men jeg har set ham undervise og jeg kan rigtig godt lide at han gerne vil have at træningen skal være en leg for hesten... Dog er hans kurser vist ret dyre... eller også er jeg bare forvænt fordi Susan er så billig :) (tak for det Susan, så bliver vi ikke så fattige)

Frelst

0
0
Svar på denne tråd

følger lige med
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 22:30

her;-)

Mvh Melanie

Ejer af det fantastiske Charly- dyr;-)

0
0
Svar på denne tråd

Kursus..
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 09:19

Jeg har været afsted 2 gange, og det er meget inspirerende og der er meget teori. Morten Thomsen er behagelig og han underviser alle der melder sig til dvs. ponyer, heste, rutinerede og urutinerede ryttere. Jeg ville helt sikkert deltage igen hvis muligheden byder sig, det er bare ret "peberet" mener det er ca. 1400 for 2x 30 min.

0
0
Svar på denne tråd

Karinai:
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 10:22
Jeg er meget interesseret i at høre hvordan hans kurser forløber? Er der samlet teori og så enetimer eller hvordan foregår det?

Hilsen Sara
0
0
Svar på denne tråd

interessant
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 11:13

Virkelig lækkert sted han har sig ja!

Jeg har også set mig varm på ham, efter at have opdaget hans træningsprincipper, så nu tror jeg at jeg vil gå i gang med at spare sammen, så jeg kan komme på et kursus af en uges varighed. Synes det er fedt, at de har opdateret deres aktivitetskalender, og så med priser og det hele.

Og lækkert at der er mulighed for at få hesten opstaldet under kurset, det er en ting jeg savner ved susans kurser, og som nok lidt afholder mig fra at prøve det, når nu man er fra sydfyn

Kender du Faxe Klattrup eller Højbo's Equador? så hører jeg meget gerne fra dig :-)

0
0
Svar på denne tråd

Morten Thomsen
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 18:34

Jeg vil også meget gerne høre mere til de kurser. Har altid haft lyst til et rigtig kursusophold. Er der nogle, der har været på de der uge kurser?

Og er det kun en halv times undervisning, man får?? Jeg er vant til at få 45- 60 min per gang - synes ikke rigtig, man når at forstå tingene på en halv time.

Og øv, hvor er det ærgeligt, det fine sted ligger så langt fra Roskilde.. det ser virkelig lækkert ud..

Er der forresten nogen, der ved, om der er overnatningsmuligheder på stedet? Hvis man nu skulle på ugekursus, så skal man jo have et sted at sove.

M.v.h. Jenny

Stübben springsadel sælges se billede her
0
0
Svar på denne tråd

det står der vist på hjemmesiden
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 19:38

at der er i nærheden...

Frelst

0
0
Svar på denne tråd

ok, tak
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 20:29

Så vidt, jeg kan se, så står der bare, at de kan være behjælpelige med overnatning.. Men det er jo også fint nok.. (omend det vist nok villeløbe lidt op med både transport fra Sjælland + overnatning).

Men ih, hvor kunne jeg godt tænke mig sådan et kursus ophold.. (skulle aldrig været gået ind på hjemmesiden )

Forresten så er der flere billeder af stalden i sidste nummer af Ridehesten..

M.v.h. Jenny

Stübben springsadel sælges se billede her
0
0
Svar på denne tråd

Morten Thomsen
Forfatter: 
Dato:  08-02-2008 22:41

Her kan jeg da være lidt behjælpelig :)

Kommer man på sådan et uge kursus, er der som oftest mulighed for overnatning på stedet til 1 person (2 personer hvis man kan dele seng/værelse). Ligeledes med weekend kurser. Tror det er "først til mølle".

Han undervisnings timer er af 40 min varighed (plus/minus. alt efter hvordan hesten går).

For ekstra betaling kan man få en lektion fra jorden om eftermiddagen.

Et weekend kursus starter lørdag formiddag med teori og kaffe/the, så rider man alle én efter én. Så er der pause med kaffe og kage til alle, og så er der lektion med træning fra jorden. Som regel foregår dette på hold af 4. (her er der taget udgangspunkt i weekendkursus med 8 deltagere)

Indehaver af DAMP-ponyen!

Rokoko - Hvil i fred min skat

0
0
Svar på denne tråd

respons
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 09:07

Raasig: Har du været på kursus hos Morten?

Kender du Faxe Klattrup eller Højbo's Equador? så hører jeg meget gerne fra dig :-)

0
0
Svar på denne tråd

noget...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2008 12:35

Failsari *dyfong*: hvis du læser lide på Raasig's profil kan du se at hun er så heldig rent faktisk at arbejde for Morten

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider