Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sikkerhedsvest model ???
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 11:11

Vi skal ud og købe en sikkerhedsvest til Mathilde på 4 år. Men har hørt at de alm hæmmer meget for bevægelse når man rider, og at skildpadde modellen med små felter/ lameller skulle være nemmere at bevæge sig i. Men hvad er jeres erfaring? Hvilken model er mest sikker og hvilken model er bedst at have på? Hvad skal vi være opmærksomme på ?

Tak for jeres hjælp !!!!!

Mange hilsner
Marianne Frandsen
Stutteri Macal
Flot og velopdragen rødbroget 3ér pony hingsteføl
sælges el. byttes
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 11:23

helt klart vælge skildpadde modellen. Jeg har en af de gamle modeller der ikke er delt op i felter, og lige i starten er det lidt lige som at have en rustning på, det bliver dog bedre når ens kropsvarme for varmet den op, så bliver den lidt blødere.

Mht. til sikkerhed, så er der jo meget strenge krav til sikkerhedsgodkendelse, så jeg vil gå ud fra at skildpaddemodellen er lige så sikker som den anden, ellers var den vel ikke blevet godkendt.

Mvh. Louise O.P.

Fanatisk tilhænger af arabere, bomløse sadler og akademisk dressur-

det er det eneste der dur.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 11:34

Hej

Jeg har altid redet med den alm. og den har jeg været rigtig glad for. Jeg er spring rytter og har startet mange stævner, og har derfor haft den på rigtig mange gange.

Det er dog rigtig at på en kold vinter morgen, skal den lige varmes op, hvis den har været i stalden hele natten

Men udover det har jeg været super glad for min.

Mvh. mette

0
0
Svar på denne tråd

skildpadden
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 20:03

Men - er skildpadde modellen ikke blevet kaldt tilbage pga. tvivl om hvorvidt den alligevel er godkendt?

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 21:20

hørt, at der har været nogle kopier i handlen, og at der nu kommer nye krav til godkendelse, men ved ikke om det er rigtigt, eller hvornår???

Håber på flere meninger om sikkerhedsveste, da det lige nu står 1:1 til begge modeller

Mange hilsner
Marianne Frandsen
Stutteri Macal
Flot og velopdragen rødbroget 3ér pony hingsteføl
sælges el. byttes
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider