Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Flytning til KBH med hest??
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 13:53

Jeg overvejer og flytte til KBH for at læse. MEN jeg VIL ha min hest med. Derfor vil jeg høre hvordan mulighederne ser ud derovre? priser på opstaldning osv...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 14:18

Jamen det er jo et MEGET vidt begreb. Hvor på Sjælland? Priserne varierer utrolig meget alt efter om det er store steder med alle faciliteter, eller små gårde uden ridehuse osv.

Det er en smule dyrere end f.eks. Jylland.

Mit råd er et søge på google på det område du skal flytte til + rideklub.

Har du bil til rådighed? Eller skal du med det offentlige? Eller skal du kunne cykle? Så er afstanden jo meget vigtig. Skal det være nordsjælland eller f.eks. på Vestegnen?

Hvis du går ind på f.eks. www.sivklub.dk (i Vallensbæk) og trykker på links og scroller ned, kan du se links til flere rideskoler/ridecentre i Kbh. Mange rideklubbers hjemmesider har links til en masse andre rideskoler i deres distrikt.

Håber dette kunne hjælpe dig en smule.

Med venlig hilsen Iben
...
Der findes 3 slags mennesker:
dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle..
0
0
Svar på denne tråd

jo super...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 14:28

Problemet er bare at jeg ikke ved hvor jeg skal bo endnu, da det ikke er sikkert. Men jeg ved jeg ville skulle gå i skole i centrum, men vil gerne bo lidt udenfor centrum....

0
0
Svar på denne tråd

find ud af
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 14:50

Find ud af hvor du skal bo først, så er det meget nemmere at vejlede omkring opstaldning.

Jeg flyttede til København for ca 2½ år siden og skrev også et indlæg herinde angående opstaldning. Og Bingo, så skrev Tina U med Høffe og sagde at der var en ledig boks på hendes opstaldningssted. Så vi tog ud og kiggede og sagde ja tak til boksen.

Så man kan aldrig vide om du pludselig står med et tilbud på en boks indenfor nær fremtid

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 14:51

Prøv at skrive, når du ved hvor du sådan ca. skal bo, så er det nemmere at råde dig. Det kommer også an på, hvad du har råd til, hvilke forhold, du forventer (f.eks. folde, bokse, fodring, undervisningsmuligheder, skovtursmuligheder osv. osv)

Med venlig hilsen Iben
...
Der findes 3 slags mennesker:
dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle..
0
0
Svar på denne tråd

du kan få
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 14:55

opstaldning udenfor kbh området fra 1500 til 4000 afhængig af hvilke fascilliteter du vil have og hvor langt væk det må ligge.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

2 bokse ledige pr. 1. januar. Ledøje område. Se mere på præs

0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 11:50

Tak for rådene... jeg ville bare høre om mulighederne, men det lyder til der er mange. Ville jo nødigt stå i KBH uden plads til mih hest...

Er der nogen der kender priser på transport fra sønderjylland til KBH så? Og nogen der kan fraråde/anbefale?

0
0
Svar på denne tråd

Transport
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 11:57

Hejsa

Jeg vil klart anbefale Mikkels Hestetransport, dem har jeg kun haft gode oplevelser med.

Jeg kan ikke huske prisen, men det er selvfølgelig billigere hvis de køren turen alligevel og samler andre op på vejen.

Mvh Helle

0
0
Svar på denne tråd

transport
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 11:58

Okay, og det er under gode vilkår for hesten?

0
0
Svar på denne tråd

Mikkels
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 12:23

Jeg brugte også Mikkels Hestetransport da jeg fik min hest fra vestjylland til nordsjælland og kan kun anbefale dem.

De var søde og gav sig tid til hesten (det jeg så), ringede undervejs og fortalte hvornår de regnede med at være her og at hesten stod pænt og roligt

Ellers kan jeg også anbefale Randers int. hestetransport. Ham har jeg også kun gode oplevelser med.

0
0
Svar på denne tråd

hjemmeside?
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 12:33

Har nogen af disse en hjemmeside?

0
0
Svar på denne tråd

ja da...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 15:44
0
0
Svar på denne tråd

Der er flere muligheder....
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 16:22

....for gode og godkendte transportfirmaer, bl.a. www.internationalhestetransport.dk/

Du kan finde flere tråde om emnet på dette fora.....

Her feks.www.heste-nettet.dk/forum/6/87883/ 87883/

Der er mange meninger, om hvem er at fortrække, men en ting er givet, husk at tjekke at firmaet du vil benytte har sine papire i orden. Ellers kan det blive en dyr og ubehagelig tur.......hvis uheldet er ude.

MVH. Birgitte

......modtager bestilling på gedekød

Sokrates:

"Det eneste jeg ved, er, at jeg ingenting ved"

www.foldbumser.dk

www.mikala-lichtenstein.com/

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du skriver
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 23:08

hvad du søger af opstaldning, samt hvad du vil give, så vil jeg gerne fortælle dig hvad der er, for jeg har været KBH´s omegn rundt mange gange og se på steder :)

Venlig hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Frelst

Og nej, jeg tror IKKE at jeg er bedre end jer andre...

Jeg fortæller bare hvad der virker for mig :)

0
0
Svar på denne tråd

det lyder super
Forfatter: 
Dato:  08-02-2008 12:34

godt jannej, det vil jeg meget gerne. Jeg kontatkter dig når tid er så...

Tak for det, og god weekend

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider