|
|
| EOS 4OOD - ros/kritik. |
|
|
Hej alle. Jeg vil frygtelig gerne have mig et spejlreflekskamera nu har jeg så set overstående Canon kamera i bilka kataloget. Det er overkommelig pris synes jeg, men jeg ved at pris og kvalitet hænger sammen. Men er der nogen der har erfaring med dette kamera? ulemper og fordele. Jeg læste lige en tråd om at det kan være svært at få taget et billede i ridehus. Men bare kom med det hele (: Ved at der har været en del at disse kamera tråde, men håber gider at svare aligevel  Kh Anna.
Med den dejlige traver, Face The Feat - som bare kaldes Findur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| som du selv |
|
|
skriver har der været rigtig mange tråde specielt om dette kamera. Søg på ris og ros og du skal finde. Men ja, det er et super kamera...jeg gav 5200 inkl 2 objektiver til det for knapt et år siden.
Mvh. Tine Equi-work.com Jobportalen for hestefolket 2 bokse ledige pr. 1. januar. Ledøje område. Se mere på præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfghjkjhgfdsA |
|
|
Tak, det hjalp en del at kigge lidt på de andre tråde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kamera.. |
|
|
hej kan det slet ikke tage billeder og er det for stor en investering når jeg kun skal bruge til mig selv og mine dyr?? har nemlig ogsåset den i bilka... og hvordan fungere den med billeder i bevægelse? hilsen nina også undskyld jeg blander mig i dit indlæg..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| samson... |
|
|
det er et kamera, så jo det kan tage billeder  Og det er genialt til ting i bevægelse. Især når man lærer at håndtere div instillinger. Men tjek lige prisen på nettet, for det kan ikke være rigtigt at jeg rent faktisk har købt det billigere for et år siden, hvor det var helt nyt på markedet.
Mvh. Tine Equi-work.com Jobportalen for hestefolket 2 bokse ledige pr. 1. januar. Ledøje område. Se mere på præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prisen |
|
|
hej har lige tjekket på nettet, pixmania (staves) og det koster det kun 4600 tror jeg det var. og ddet med billedernee mente jeg i ridehus, det fik jeg bare ikke skrevet, undskyld, nogen gange smutter det jo... UPS. så om igen. kan det slet ikke tage billeder der kan ses i ridehus?? jeg har ligenu et kamera kodak easyshare v530... og det dur slet ikke derinde... hilsen nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selve kameraet |
|
|
kan jo, men det er objektiverne man køber/der følger med, der kan eller kan have svært ved det. Men selv med de objektiver der normalt følger med, kan man tage rimelige billeder i ridehuse. -Men ikke fantastiske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| takker.. |
|
|
hej så altså det kan godt tage billeder så man kan se hva det er og unden de bliver helt sorte? for så skal jeg vist en tur og handle på nettet imorgen... hvilke kamera findes der ellers. som måske er billigere??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kameraet kan |
|
|
- helt uden problemer. Det kommer an på hvad objektiv du sætter på det. Det her billede er taget med mit trofaste 350D - med et ganske billigt 50mm 1:1.8 objektiv 
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold lidt |
|
|
Hold lige lidt øje med priserne de næste par uger. Canon har lige introduceret afløseren; 450D, og hvis alt går som det plejer, som kommer 400D til at falde en del i pris mens de tømmer lageret. Eller man kan bruge pengene på et 450D 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eos 400D |
|
|
Jeg har også et sådan camera, og syntes det er et super godt kamera. Men det er sandt at det objektiv der følger med i kit'et ikke er voldsomt godt når man skal tage billeder i ridehus, men det kan sagtens! Du kan få det til under 4400 kr ved Photoshop.dk Mvh. Lotte
¨˜"°º•Heimdals Knut•º°"˜¨ - Gudens Hest - !! Tegninger tegnes på bestilling !! - Ydeliger information på præsentation - Life Is like a Box of Chocolates - You Never Know What You're Gonna Get!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejligt |
|
|
med en masse svar (: .. Jan petersen: Godt at vide, inden man giver sig ud at købe sådan et. Hvad kan 450D, som 400d ikke kan? er bare nysgerig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan ikke |
|
|
Det kan ikke noget som du ikke kan leve uden. Kort husket, så er forbedringerne noget med 3" skærm, 12 mp, 3.5 billeder i sekundet, spotmåling og så bruger det SD-kort i stedet for CF-kort. Det er en lille smule fysisk større end 400D.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En rigtig god |
|
|
investering... Ihf hvis du synes det er sjovt at tage billeder og lege lidt med kameraet, vil du bare trykke og klikke synes jeg et semi-kompakt eller kompakt kamera er et bedre valg... Men ellers et rigtig godt kamera, jeg er ihf meget begejstret for mit!! Hilsen
- Matilde og Shalu -
Uvidenhed står ikke i vejen for fremskridt, illusionen om viden gør WINDSOR GREENLINE DRESSURSADEL SÆLGES SKRIV FOR MERE INFO
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har også 400D'eren, købte det i midten af december, og det er bare helt super! Det er nemt at finde ud af, og er rigtig godt til at tage billeder i bevægelse. Til ridehus skal du have et objektiv der er lysstærkt. Jeg har kun kit objektivet, det tager ok billeder i ridehallen, men de bliver meget mørke. Man kan jo få et 50mm. f/1.8 til omkring 700 kr. Der er så ikke noget zoom på, men så længe hesten ikke er i den anden ende af hallen, så vil jeg tro det er fint. 
Jeg købte kamera + kit objektiv på www.kamerashop.dk og fik det få dage efter. Det er også det billigste sted jeg har set det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay .. |
|
|
godt nok. Det er lidt sjovt bilka skriver tilbud "4899 kr" spar "550 kr" når man kan få det på photoshop til ca 4000 kr .. Det er da hvadfald en rimlig besparelse i mit budget bare et lille indskud..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bilka er |
|
|
Bilka er nogle fjolser med priser. På et tidspunkt kiggede jeg på et kompakt Canon, som de havde slagtilbud på. Prisen var rimeligt lav. Indtil at jeg opdagede at det var en ældre model, og man kunne få nyeste udgave til samme pris. Og den ældre model kunne fåes nogle hundrede kroner billigere end Bilkas "tilbudspris" på edbpriser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Priser... |
|
|
Den der besparelse på 550 kr er "canon cashback" og det får du lige meget hvor du køber kameraet. Det fik jeg også da jeg købte mit  Mvh. Lotte
¨˜"°º•Heimdals Knut•º°"˜¨ - Gudens Hest - !! Tegninger tegnes på bestilling !! - Ydeliger information på præsentation - Life Is like a Box of Chocolates - You Never Know What You're Gonna Get!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cashback |
|
|
Cashback-kampagnen er slut. Der skulle man have købt inden d. 31/12-2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja de er |
|
|
godt nok lidt nogen fjolser - men sådan er det vel med mange ting og hvis folk ikke hoppede på den, ville de ikke kunne gøre det. (hvis ikke jeg havde fået fortalt at den var billiger på photoshop, kunne jeg sikkert ha hoppet på den) men ... et eller andet sted ved man det jo godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nå for fa'en |
|
|
Der kan man se... havde jeg ikke lige opfanget  Mvh. Lotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Inden i skælder og smælder |
|
|
så husk på at Bilka og andre sikkert tager deres besparelser i forhold til den vejledende udsalgspris. Den var fx i starten af året på 6350 kr. UDEN optik... Så i forholde til denne pris er der trods alt en besparelse  Jeg tror ikke man skal regne med at 400D falder forfærdeligt meget i pris. Pt. er den 100 kr. dyrere end forgængeren 350D, og man regner med at prisen for 450D kommer til at være på omkring 6000 kr. Så jeg tror ikke man skal regne med at kunne få det voldsomt meget billigere... Men ca. 4000 kr. er da en god pris for det man får...
Camilse De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage. De svære beslutninger er altid de vigtige at tage. De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage. Lukas, jeg savner dig Camilse.dk ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|