Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

ARK privat ryttere
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 22:01

Ja jeg skriver her i håb om at jer privat ryttere på ARK kan hjælpe mig med lidt spørgsmål.

• Hvordan er undervisningen derude? dressur og spring?
  • Er der venteliste til undervisningen? Hvor lang tid evt?
  • Hvilke nivaeuer bliver der undervist på?
  • Evt prisen?

I må meget gerne skrive en pb, hvis det er...

Og jo jeg ved godt at jeg bare kan ringe derud og spørge, men føler at man tit får de mest direkte/ucensurerede svar/meninger når man spørger i et forum som dette.

Så nu vil jeg sidde og krydse fingre for at i vil hjælpe mig lidt.

På forhånd tak

0
0
Svar på denne tråd

Undervisning
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 22:23

Jeg underviser lidt privat ovre på ARK. Og mit indlæg er måske lidt negativt, men jeg vil prøve at undgå at kritisere.

Der er to faste undervisere i dressur en der hedder Michala og en der hedder henrik. begge underviser traditionel tysk ridestil, dvs hold kontakten i hånden og rid på bagfra. I min verden er det lig signal forvirring og det er lig med en meget frustreret og forvirret hest...

De underviser vist begge til ca M.

I spring er det Tina Saxkjær, som heller ikke har en undervisnings metode der stemmer ovenens med mit syn på korrekt ridning. En hest der fx stopper ved et spring, bliver straffet. hestene får bukket nakken for tøjlen og de får nogle gange en ret hård medfart...

Som du kan læse er jeg ret uenig i den undervisning der er på ARK og det er ikke undervisere jeg på nogen måde kunne drømme om at ride hos...

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

ARK....
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 23:01

Hej

Der er også en der underviser onsdag eftermiddag/aften..

Hun har ikke været der så længe, og jeg kan ikke huske hvad hun hedder.

Men jeg synes at det ser rimeligt stille og roligt ud når hun underviser, og de heste der bliver undervist af hende er begyndt at se mere afslappede ud.

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider