Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Køb af sadel ved ophørsudsalg?
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 18:16

Hej.

Et spørgsmål...

Kunne du finde på at købe en sadel til en unghest fra en butik, der har ophørsudsalg???

Jeg har ikke tidligere været ude at købe sadel, og er i vildrede med, hvilken jeg skal vælge til min unghest, udover at det skal være en kombisadel.

Nu er det jo sådan med ophørsudsalg, at man kan spare nogle penge, og det er jo skønt, men hvad så hvis sadlen viser sig ikke at passe eller den skal tilpasses hesten efter tilridning osv. Kan man så "bare" få det gjort ved en anden sadelmager eller er det kun nogle mærker man kan det med?

Det blev vist til mere end et spørgsmål :-) -håber nogle kan svare.

Mvh. Betina

0
0
Svar på denne tråd

sadler
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 21:15

Hej.

Det er jo altid dejligt, hvis man kan spare penge, og gøre et godt køb. du kan jo få en ud og kigge nogle forskellige sadler på din hest, og se hvorfor en der ligger bedst på hesten, og hvorfor en du syntes er behalig at sidde i. Du kan osse sagtens få sadlen stoppet op, hvis din hest har dannet nogle flere muskler, efter den har været redet.Du kan næsten få lagt noget mere fyld i alle sadler, jeg er ikke helt sikker på, om du kan med de sadler, hvor der er luft i

Håber det hjalp lidt.

0
0
Svar på denne tråd

Er det Hesteshoppen Ommestrup?
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 21:26

Jeg ved at nogle steder har du mulighed for at tag hesten/ponyen med og prøve sadlen, og med tiden vil en unghest ændre form og der kan du så vælge at sælge sadlen igen, og igen købe en som netop passer hesten igen, eller få en sadlermager til at kigge på din hest og sadlen og den kan omstoppes til at lægge ordentlig igen..

Jeg går selv at overvejer at købe en til vores kat 1 pony som skal tilrides i næste måned, netop fordi der er et sted som lukker butikken og har 30% på sadler, det er jo penge at spare..

Mvh Julia

www.Stutteri-Holmlund.dk

Avl og opdræt af welsh cob og part breed af Top kvalitet

Lejlighedsvis salg af føl, ung- og avlsdyr

Ringside Thomas står til bedækning i 2008

Excellent welsh cob hoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd

Ja, Julia
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 20:58

det er Hesteshoppen i Ommestrup jeg tænkte på at besøge. Ved jeg kan tage ham med derud, men har ingen trailer. Ved du om man ville kunne låne en evt. sadel med hjem.

Mvh. Betina

0
0
Svar på denne tråd

ommestrup
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 21:08

det kan godt være der er 30 % på sadler, men prisen er vist også sat(op) derefter.

Er det ikke også på 2,3 el. 4 år der kører ophørsudsalg derude ??

Men tilbage til spørgsmålet.

Du kan da sagtens købe en sadel der og så bruge den til din unghest. Selvom du køber i en anden butik kan den jo heller ikke tage den tilbage (eller ændre den) ½ år efter fordi hesten har ændret sig efter tilridningen.

men selvfølgelig er det vigtig at du får en sadel der NU passer til din hest og så ville jeg da foretrække at få hesten med derud så de kan hjælpe dig med at få den rigtige sadel ellers er der jo da andre alternativer hvor sadelmageren kan komme ud til dig med flere forskellige sadler.

Der er også flere steder hvor man kan få lov at få en el. to sadler med hjem og prøve - men ved desværre ikke om det er tilfældet med Ommestrup

Venlig hilsen Heidi

Jeg kan forstå dit indlæg forkert - og så beklager jeg,

men min svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

Ha' en rigtig god dag.

0
0
Svar på denne tråd

ha ha...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 11:40

ja, jeg synes også der har været ophørsudsalg før, men de siger i reklamerne at de takker af for denne gang, så mon ikke det er definitivt nu.

Mvh. Betina

0
0
Svar på denne tråd

Det er slut for denne gang
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 01:47

de var ved at sælge sidste år, men nu er det helt slut, hvad jeg har hørt ihvertfald.

Jeg har ingen anelse om du må låne med hjem, men jeg tror det ikke, da de skal lukke ned, men prøv at ringe ud til helle og spørg hende om det kan lade sig gøre.

Mvh.Julia

www.Stutteri-Holmlund.dk

Avl og opdræt af welsh cob og part breed af Top kvalitet

Lejlighedsvis salg af føl, ung- og avlsdyr

Ringside Thomas står til bedækning i 2008

Excellent welsh cob hoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider