Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

OL i TV på billigste måde?!?
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 17:55

Hejsa.

Jeg er i den heldige situation, at jeg er på barsel til sommer, når der sendes OL i tv :).

Og det kan jeg bare ikke få nok af !!!

Problemet er bare at vi kun kan tage Dr1 og TV2 herude på landet.... dvs INGEN kabeltv.....Også blir det jo ikke ret meget !

Jeg vil som minimum have Eurosport 1 og 2, og hvad der ellers er af sportskanaler.

Hvordan får jeg det på billigste måde? Jeg har nemlig ikke behov for parabol eller lign. resten af året... kun lige de 3-4 uger, hvor der er OL..

Nogle, der kan hjælpe??

Vil lige tilføje, at vi har TDC modem-internet og en 5 år gammel bærbar der ikke kan hente tv ind så... Den løsning er heller ikke for god !

HJÆLP!! Vil så gerne se OL........ Men ikke betale 3-4000kr for et helt år med Canal Digital el. lign. Der må kunne findes andet...?!?

Mvh

KarenKix

Arbejder som sygeplejerske

- OG venter vores første barn til april 08!

0
0
Svar på denne tråd

OL tv...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 20:55

Bliver sendt på DR eller TV2..

Og du skal ikke regne med, at de sender mere på eurosport,end de vil gøre på dansk tv.

Venter Swarovski føl d. 23 maj 2008

0
0
Svar på denne tråd

kontakt operatør
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 20:56

eller udbyder eller hvad de hedder, og hør om hvad det evt kan koste at leje i den periode (ved dog ikke om dette er muligt, men det finder man kun ud af ved at spørge)

www.erfagruppensyd.dk

Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008

Udlånes:

RDH/hann. hoppe mave (foler i april ´08)

Sælges:
Kalliope

Aron

Arthur

Romeo

0
0
Svar på denne tråd

tysk tv.....
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 16:57

Jeg vil anbefale dig at få en parabol og vende den mod Astra sattelitten. Ved sidste OL mener jeg, at tysk tv havde 4 digitale sattelit specialkanaler, der mere eller mindre i døgndrift sendte fra OL, og derudover sendte ARD og ZDF (dog det samme som blev sendt på en af specialkanalerne). Det koster kun hvad parabol og receiver koster. Dvs ingen abonnement og kortafgift. Du kan også se tysk Eurosport1 gratis på Astra. Og det er ikke svært at forstå kommentatorerne med alm "9.klasses-tysk". Som en bonus sender tysk tv også en del hestesport resten af året. Selvfølgelig fokuseres der mest på de tyske sportsfolk, men det er til at leve med. Nu ved jeg så ikke, hvordan det kommer til at se ud i år, om TV2 flytter mange af udsendelserne over på TV2Sport. Men ellers er det ikke meget du går glip af, hvis tysk tv, DR og TV2 sender som de gjorde i 2004. Canal Digital tror jeg ikke har kanaler, der sender fra OL. Og hos Viasat heller ikke, udover måske TV2Sport.

Og øv min "tvungne" sommerferie ligger ikke under OL. Det ville da ellers være smart at holde lukket under OL fremfor i industriferien.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider