Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefal arnejdssko:)
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 21:45

Hejsa. Jeg er startet på arbejde, og det er så i fakta som ungarbejder. Jeg skal ud og købe nogle forholdsvis billige sko til at arbejde. På arbejdet er der en del med at gå på betongulv. Hvad for nogle sko vil i anbefale? kan se at der er flere på arb. der bruger kawasaki - sko(staves), og de er glade ved dem. Men nu vil jeg høre fra jer, hvad for nogle vil i anbefal, det er weekendvagter og 3-4 i timers vagter i hverdagen;)

Nanna

R.I.P

Wanna B <3

Chicco <3

Smokie <3

0
0
Svar på denne tråd

"billige" løbe sko
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 01:47

Nu har jeg en del arbejde, hvor jeg står og går meget, jeg vil anbefale et par løbesko på tilbud, du skal bare sikre dig de giver efter i hælen, og støtter vristen, og samtidigt et godt slutte omkring bagsiden af hælen, dvs. det stykke må ikke være pap, jeg vil dog sige at, hvis du kan finde hul til at købe nogle der er på tilbud men koster 500, eller der omkring er du godt på vej.

Faktisk er et par sejlersko, af moderne type, der ligner løbesko det optimale, men de koster også 899 + dem bruger jeg for de har alt.

2 stk Sugemaller sælges ca 15 cm lange, kender ikke arten pris 50 kr stk. send pb

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider