jeg har brugt anita mange gange.
den største succes, var i 1995 , hvor jeg havde hende ude til min hoppe, som var syg hele tiden, med kolik og halsbetændelse. Hun var mager og trivedes ikke på det ridecenter hvor hun stod på det tidspunkt. så efter fem måneder, flyttede jeg hende ud til et roligere sted, men Delicia blev ved med at blive syg, og blev proppet med medicin.
Jeg anede ikke hvad jeg skulle gøre, indtil en af pigerne det nye sted, anbefalede mig at prøve anita bakkegård. Da jeg intet havde at tabe, fik jeg hende ud. Og hun testede Delicia, og sagde at hun havde candida svamt angreb i stort set hele kroppen, og at det var en hest med en utrolig stærk viljestyrke, fordi hun faktisk burde have været død af alt det sygdom.
ANita satte delicia på en homøpatisk medicin i tre måneder. Og Delicia blev rask. De næste ti år var hun ikke syg.
Hun har så været syg med bughindebetændelse for en måned siden, men det er også det eneste der rigtig har været med hende siden 1996.
så jeg kan varmt anbefale hende.
ps. jeg har også brugt hende til min anden hest. og går og afventer et tjek up på hende, når jeg ellers kan få fat i anita. hun er en meget travl dame desværre.