Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anita Bakkegård Hansen
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 09:49

Er der nogen der har erfaringer med hende? Gode? Dårlige? Hvad hjalp hun med?

Kommer hun ind i mellem til jylland, eller findes der en "som hende" her i det jyske?

Der er noget jeg gerne ville have min hest til at fortælle mig... .

Mange hilsner Mette

0
0
Svar på denne tråd

hej mette
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 10:12

jeg har brugt anita mange gange.

den største succes, var i 1995 , hvor jeg havde hende ude til min hoppe, som var syg hele tiden, med kolik og halsbetændelse. Hun var mager og trivedes ikke på det ridecenter hvor hun stod på det tidspunkt. så efter fem måneder, flyttede jeg hende ud til et roligere sted, men Delicia blev ved med at blive syg, og blev proppet med medicin.

Jeg anede ikke hvad jeg skulle gøre, indtil en af pigerne det nye sted, anbefalede mig at prøve anita bakkegård. Da jeg intet havde at tabe, fik jeg hende ud. Og hun testede Delicia, og sagde at hun havde candida svamt angreb i stort set hele kroppen, og at det var en hest med en utrolig stærk viljestyrke, fordi hun faktisk burde have været død af alt det sygdom.

ANita satte delicia på en homøpatisk medicin i tre måneder. Og Delicia blev rask. De næste ti år var hun ikke syg.

Hun har så været syg med bughindebetændelse for en måned siden, men det er også det eneste der rigtig har været med hende siden 1996.

så jeg kan varmt anbefale hende.

ps. jeg har også brugt hende til min anden hest. og går og afventer et tjek up på hende, når jeg ellers kan få fat i anita. hun er en meget travl dame desværre.

0
0
Svar på denne tråd

Min oplevelse
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 11:10

var god. Min gamle dreng havde nogle ret atypiske træk af at være en 100% oldenborger. For sjov fik jeg Anita ud. Min veninde havde lavet aftalen og Anita kendte kun mit navn intet om hesten. Hun kunne i detaljer fortælle om en ulykke min hest havde været ude for. Det vsr en hændelse som jeg kendte da jeg havde fået detaljerne af Lars Monk den tidligere ejer. Anita kunne fotælle at hestene var løbet løbsk (Basse var kørehest før) hun kunne fotælle grunden til at hestene var løbet og hvordan de var løbet på hver sin side af et skilt/træ/et eller andet s de var nød til at stoppe. Jeg vil ikke sige at hun løste et problem jeg havde for der var ikke noget problem men besøget hjalp i med at jeg blev mere sikker i at det var den rigtige måde jeg "så" min hest på.

Mvh Anja

Nul tolerance overfor Snydere, fuskere og tyvagtige

mennesker!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider