Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Købt sadel fra USA eller UK?
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 20:32

Hej med jer :)

Jeg har forelsket mig i Bates Innova Cair, og er interesseret i at høre om der er nogen der har købt en sadel over nettet fra USA eller England?

Er det besværligt, hvad er de forskellige kurser pt, og hvordan forholder det sig med told osv?

Jeg kan se de koster 1.990 EURO i Tyskland, med kurs 7.52 er det 14.965kr, i dk kan den fås til 13.995kr. Ja jeg tænkte den måske var billige fra USA eller England??

Håber I vil dele ud af erfaringerne :)

Mvh Janne

- meget lykkelig -brud til sommer - og altid åben overfor andres velmene forslag.

Buller til salg -shetlænder vallak, 3 år til sommer, 110 stg, forventet stg omkring 115. Se præsentation :)

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du køber...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 20:45
...inden for EU er der hverken told eller moms - men KUN fragt + valuta-udgifter.

Køber du fra USA risikerer du at sadlen kommer til at koste det dobbelte af hvad der annonceres i "amerikanske priser" pga. fragt, moms og told.

HVis du kan finde den inden for EU kan det nok svare sig - ellers: Næppe...

... 8-) ~ 99E ~ 8-) ...

Your Horse Can Only Be As Brave As You Are!
Love - Language - Leadership - Lightness
Om vores tur til Colorado
0
0
Svar på denne tråd

måske...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 21:16

Måske kan du være heldig at finde den på ebay - de har vist ofte sadler til salg (også nye)

Vær bare lige obs på hvilket land der står som afsender/lagerland - det kan godt være anderledes end sælgerlandet.

Min mand brændte sig på den måde, han købte nyt batteri billigt på Ebay i UK, men havde ikke lige været obs på at varen blev sendt fra Hongkong - det kostede lige i told og moms

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

forresten
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 21:19

Så koster den i UK knap 1399 pund

www.rideaway.co.uk/ index2.php3?sessionid=...tcode2=INN

hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Tyskland...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 23:37

... jeg har købt en ny sadel fra en rideudstyrsbutik i Tyskland via e-bay. Der var fordelen at jeg kunne bruge paypal; den omregnede selv, pengene blev trukket fra mit visa og ugen efter havde jeg sadlen (som selvfølgelig havde garanti osv.)

Tine

Hestens Urtehave

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind

Nu forhandler af Marstall hestefoder på Midtfyn

0
0
Svar på denne tråd

På ebay...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 23:47

... ebay.com kan du få en til knap 9200 kr. , men her skal du være opmærksom på at forsendelse, told osv.

Generelt er de åbenbart dyrere, så jeg tror desværre ikke der er det store at spare

Tine

Hestens Urtehave

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind

Nu forhandler af Marstall hestefoder på Midtfyn

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider