Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kokken og jomfruen?
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 17:36

Er der nogen der har prøvet catering firmaet Kokken og jomfruen?

For mig og mine mor overvejer at bestille dem til min konfirmation..

Så sig endelig jeres mening om dem!

*** Engang Pony pige altid pony pige ***

----

Hestehoved potrætter tegnes - Send pb for mere.

Kig i www.tegnebordet.dk/index.php for eksempler..

0
0
Svar på denne tråd

Smagløst
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 17:40

Smagløst. Kedeligt og intetsigende...

Det er nok det der først falder mig ind når jeg hører Kokken og Jomfruen.

Men pris og kvalitet hænger som regel sammen...

Nu med Høffedyret i en ny og forbedret udgave!

----------

Sticking feathers up your butt does not make you a chicken

0
0
Svar på denne tråd

kedeligt
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 17:41

meget kedeligt -ikke noget særligt... men det er jo et spørgsmål om smag og behag'...

I' m me.... and I'm perfect...

Nu med cabriolet og vind i håret... :-)

Ægte Gucci taske SÆLGES, se præ.

Ægte BURBERRY halstørklæde sælges BILLIGT

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 17:42

Vi havde frokostordning fra dem på min sidste arbejsplads.

AD, smagløst, kedeligt og alt for store mængder.

Jeg ville ikke vælge dem eller anbefale dem til nogen.

Maria

Hesteløs

0
0
Svar på denne tråd

lallaa
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 17:49

Okey mange tak.. Så tror jeg nok ikke vi vil tage dem. kan i eventuelt anbefale nogle andre?

( min konfirmation skal holdes i århus , lidt uden for)

----

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 17:53

og hvis i kender nogle, så er det storebededag vi skal bruge maden ;)

----

0
0
Svar på denne tråd

Til min søsters
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 18:10

konfirmation fik vi mad der fra... Det var godt og der var rigeligt af det...

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Lukas, jeg savner dig

Camilse.dk ...

0
0
Svar på denne tråd

lalalala
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 18:21

Camilse: okey, hvadfor noget mad valgte i?

( i alle har vel ikke fået det samme)

----

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 18:25

Jeg er enig med TinaU (Høffe). Vi fik mad fra dem til vores klasse julefrokost i december.

Det er ikke lige det sted jeg vil smide penge igen. Derimod ville jeg gerne smide penge til "Salt og Peber"

/DarkAngel

"At give en grund til noget er at så tvivl om det.
William Hazlitt"

Søger en hest til at passe/ride, da jeg gerne vil igang med hestene igen :-). Gerne nær Broby/Odense (Fyn)

0
0
Svar på denne tråd

Kan ikke...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 18:29

anbefale dem.

Bestilte mad hos dem til min 40 års fødselsdag, det var ret kedeligt.

Hilsen Lene.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 18:30

www.saltogpeber.com/main/index.asp Ved desværre ikke om de leverer andre steder end på Fyn.

/DarkAngel

"At give en grund til noget er at så tvivl om det.
William Hazlitt"

Søger en hest til at passe/ride, da jeg gerne vil igang med hestene igen :-). Gerne nær Broby/Odense (Fyn)

0
0
Svar på denne tråd

lalalalaa
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 18:34

Mange tak igen. vi kigger lige på det der salt og peper :D

----

0
0
Svar på denne tråd

Kokken...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 18:39

..og Jomfruen har jeg prøvet til julefrokoster og en enkelt 50 års fødselsdag.. Og hvor har det dog været "tarveligt" mad.

Kedeligt og tamt - og leveringen har ikke altid været til tiden.

I kender ikke en kok, kokkeelev eller lignende, der kunne tænke sig at lave maden til din konfirmation?

Mvh Mette
www.newforest.dk
Avlet med hjertet - Redet med stolthed!
*** TROMMESÆT SÆLGES ***
www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4
0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 18:40

nej, jeg kender ikke rigtigt nogen kokke.. men ellers må vi søge lidt på google eller andet.

----

0
0
Svar på denne tråd

meget forskelligt...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 18:49

Jeg fik mad fra Kokken og Jomfruen til min 30-års fødselsdag og det var super godt og der var rigeligt af det. Det blev leveret til tiden, fade osv blev hentet som aftalt bagefter og jeg kunne ikke sætte en finger på det.

Men det er min opfattelse, at man ikke skal bruge dem i "højtider" som f.eks. konfirmation. De booker mere ind end de kan stå inde for og derfor går det galt for dem. Har været til en konfirmation hvor maden også kom derfra. Og det var det mest kedelige og intetsigende mad jeg længe har fået. Det så ikke indbydende ud og det smagte lige så kedeligt.

Jeg ville godt turde bruge dem igen, hvis det var en tilfældig da på året. Men ikke i en tid, hvor man ved at rigtig mange skal holde stor fest som nytår, konfirmationer osv.

Så jeg vil anbefale jer at finde nogen andre lige præcis denne dag. Findes der ikke et mindre mere lokalt sted, som leverer ud af huset. Eller prøve at annoncere efter en kok som kan lave maden på stedet eller noget i den dur!!

Brudekjole sælges - str. 38, stropløs med flot slæb, broderier og perler på.

Springsadel sælges, Kieffer Aachen, rigtig pæn og velholdt.

0
0
Svar på denne tråd

lalalalaa
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 19:00

Okey mange tak..

ja det kan godt være derfor ,.

----

0
0
Svar på denne tråd

8934938240840
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 19:05

har ved flere lejligheder fået mad fra kokken og jomfruen... mere kedelig, tam og smagløs mad skal man godt nok lede længe efter... ville aldrig selv bestille mad derfra.

Prøv evt. at se efter et lokalt sted i nærheden, som luminator nævner, der er da også den mulighed at finde forskellige catering firmaer og ikke mindst restautioner der levere ud af huset... også til fornuftig pris, ved da bare at her opppe i aalborg området er der rigtig mange... så mon ikke er skulle være god mulighed for at finde i Aarhus området.

Hilsen Marianne

Lykkelig ejer af en smuk hvid ganger

Hestehøjens Pelle

Nu også med Casmir

grønt WeatherBeta vinterdækken st. 145 sælges

fejlkøb, kun brugt en gang- nyrenset

skriv for mere info

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 19:08

Jeg fandt dem her http://www.foodtown.dk da jeg googlede catering århus

Jeg kender dem ikke, men deres konfirmationsmenu lyder lækker

MVH Rikke Fejrskov

Glædelig Jul og Godt Nytår

0
0
Svar på denne tråd

lalalaæa
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 19:14

Tusind mange tak allesammen :D

men sig til hvis der er et i århus, osm nogen har prøvet..

----

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 19:17

Vi fik tilbehør til vores kød til vores bryllup derfra, og det var super godt! Super levering, super mad og der var masser af det til de penge.. SÅ jeg kan kun anbefale dem, men som skrevet ovenover kan det måske have noget at gøre med at de booker for meget ind i højtiderne... Held og lykke med det :-)

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 19:19

ring til "festkongen"...de kommer med alt, og til gode priser...det er min x der ejer det...

Nanna - nu med en af de "gule"

0
0
Svar på denne tråd

kokken & jomfruen
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 19:29

Vi fik af kokken og jomfruen til en barnedåb vi var til, og det var super godt! Der var massere af mad. Så jeg kunne godt anbefale dem.

Kirsten Laursen

0
0
Svar på denne tråd

Kan også...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 19:46

... godt anbefale dem

Har fået mad derfra til en julefrokost min veninde og jeg arrangerede i december, og igen nytårs aften.

Begge gange var maden ganske udemærket, der var ikke noget at klage over. Levering til tiden, rigeligt med mad osv.

Det er dog ikke de mest nyskabende og spændende retter, men ganske fornuftigt i forhold til prisen!

>>Sandie<<

Engle-missen Tiger - RIP mis'kat, vi savner dig!

Missen Shemar og killingen Cooper

Ilderen Misty

Hunden Sweet Smiling Butler

Hestene Engelunds Zar og Forums Calistro

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 19:47

Igen, alle sammen tak..

:D

Tror nu aligevel det bliver kokken og jomfruen :D

----

0
0
Svar på denne tråd

haløjsa
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 19:51

Har bestilt derfra 2 gange første gang var det godt,men anden gang noget værre kedeligt og halvtørt noget.

Jeg bestiller aldrig derfra igen og anbefaler heller ikke stedet til nogen.

Malerier sælges og bestillinger modtages.

Rigtig Godt Nytår til alle.

Se min hj.s. http://michellesbix.webbyen.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Kokken og jomfruen
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 19:54

Jeg har fået 2 gange fra Kokken og Jomfruen. Det har været udenfor en højtid.

Jeg kan absolut ikke anbefale mad derfra. Den ene fest var grønsagerne frossen + der var for lidt af kødet. Den anden var det heller ikke noget at skrive hjem om.

Jeg har i min omgangskreds endnu ikke hørt at der er nogen der kan anbefale dem. Så det er ikke kun fordi jeg ser på det med kritiske øjne da jeg selv er uddannet kok og har arbejdet flere gode steder som kok

Pris og kvalitet behøver ikke altid at hænge sammen. Vi har flere gange fået fra Hjortshøj. Det er rigtigt godt, billigt og der er rigeligt.

Hilsen

Mona

Ejer af den dejlig DSP hoppeføl Hyldtoft´s Kika Bredager. Se hende på min præsentation : )

0
0
Svar på denne tråd

har fået
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 19:58

Har fået ok mad derfra, men ikke noget ophidsende.

Tror der er meget sandhed i at de måske overbooker i konfirmationssæsonen. Jeg husker tydeligt de avisskriverier der var om sjusk, snavs og forglemmelser for et par år siden.

Det er da en skam hvis netop din store dag skal ødelægges af maden.

Kender I ikke en kogekone? Det behøver jo absolut ikke at være så kedeligt eller mormor-agtigt som det lyder. De gange vi har haft en dame til at komme og lave mad, har det været super godt. De har lavet en dejlig forret og en god hovedret - oftest noget med en steg, godt nok. Så har vi selv sørget for at lave nogle lækre islagkager.

Du kan også prøve at forhøre dig i de større forsamlingshuse. Der er der flere steder god gang i cateringen.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

(Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....)

Til Dick Turpin:

"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 20:00

Kokken og jomfruen kan bestemt ikke anbefales. Stod for et par år tilbage og skulle servere til en større fest, hvor der var bestilt mad fra kokken og jomfruen. Maden kom bare ikke. Vi ringede og ringede og kørte til sidst ned hvor de holdte til. Der var helt mørkt og tomt. Endelig fik vi fat i ham der stod for det. Han troede først det var dagen efter!

De forsøgte at kompensere for fejlen, og leverede med mange timers forsinkelse noget mad, som var beregnet til et andet selskab den efterfølgende dag.

Ærlig talt, så håber jeg de lavede mad hele natten for at få gjort klar til det andet selskab igen, for det var bare ikke i orden det der! Bevares, den ansvarlige undskyldte da, og fortalte så gud og hvermand, at han havde kørt over 200 på motorvejen for at komme og levere maden.

Nina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 20:05

De burde da næsten få tilsendt et link til denne side, ikke ret god reklame.Ved ikke lige hvordan man gør, men de burde vide det, så de kan gøre det om inden jeg skal have mad fra Kokken og Jomfruen.

Har nemlig bestilt og efter har jeg bare hørt så meget skidt. Hvorfor kan det ikke være godt hver gang, er det en kok der ikke kan finde ud af det eller hvad.

0
0
Svar på denne tråd

Var det...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 20:47

ikke dem der var så meget skriveri om for nogle år siden. Det lød som om der var masser af sjusk og mad der bare ikke var i orden. Og hvem gider at holde fest hvor man skal vente 3-5 timer på maden.

Jeg har dog ikke selv personlige erfaringer og man kan da håbe at de er blevet bedre til at administrere det hele.

Hvis du leder efter et alternativ er der også jysk diner. Vi brugte dem for et par år siden til en 30-års fødselsdag og det var udmærket. De havde dog fået byttet rundt så vi ikke fik den rigtige steg, men det fik vi så også kompensation for. Og det var stadig godt:)

http://www.jysk-diner.dk/

Håber at du får en god dag, når den tid kommer:)

HP: www.staldlindskov.dk

Boks udlejes (9560). Se mere på præs.

0
0
Svar på denne tråd

Hold jer fra dem!!!
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 21:23

Det er min proffessionelle mening som kok!

Arbejder i kantine lige ved siden af en kokken og jomfruen, og når man går ud på vores parkeringsplads så stinker der af muggen mås over fra dem af når de har en port åben, og det er ikke en gang deres affalds rum, det ligger længere nede af bygningen... Kan godt sige jer at jeg hellere vil have proppet en hestepære i næsen end at lugte til den stank der kommer fra dem af!!! Og så ligger deres affald tit og flyder i hegnet, ad ad.

Og jo det var dem der blandt andet var en del ballade om for et stykke tid siden, maden var ikke varm nok da den blev leveret og da der blev taget prøver af maden vrimlede det med bakterier og det var bestemt ikke små kimtal der var på de bakterier!!!

Jeg ville i stedet prøve at kontankte en slagter eller restaurant som i har hørt godt om og se om de ikke kan levere maden til jer, som i selvfølgelig i samråd med slagteren/køkkenchefen selv er med til at sammensætte.

Jo det er da sikkert det dyrer, men helt klart også pengene værd.

Mvh En med faglig stolthed.

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 22:27

Har været til 3 fester med mad derfra, og er gået sulten derfra hver gang...

Det er top elendig mad, salat som er brunt og meget gammelt, flødekartofler som smager af top intet, kød som er råt, tørt kylling, super duper kedelig, smagsløst og gammelt, det virker som om grønt er lavet mange dage før det serveres...

Jeg vil aldrig aldrig aldrig nogen sinde betale så meget som én krone for mad derfra...

Prøver lige at linke siden til dem

Hilsen Vibeke

Wrap sælges, mini bigballer, Nordjylland 200 kr

Jeg ønsker overhovedet ikke, at du ændre din mening, men jeg vil gerne have, at du prøver at se tingene fra en anden vinkel..

0
0
Svar på denne tråd

Kokken og Jomfruen
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 10:14

Har jeg kun hørt dårligt om..

Humor er, når man trods alt ler.

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

hammelev.com/

0
0
Svar på denne tråd

Meget kinakål
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 10:50

Elendig er det der mest lyder om dem.

Illum

Som også i 2008 forbliver sig selv, så er det nemlig svært at falde ud af "rollen" ;-)

0
0
Svar på denne tråd

lalalalaa
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 14:45

Okey. Tak for linket til jysk-dinner. Det vil jeg så sige til mor at vi kan bruge det istedet, nu når der nærmest kun hober sig skidt over dem..

Nu vil jeg iværdfald brokke mig højlydt hvis min mor holder fast i at få mad derfra..

(jeg viser hende tråden når vi kommer hjem)

og endnu engang mange tak for jeres hjælp :D

----

0
0
Svar på denne tråd

Ja ...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 14:47

..jysk dinner fik vi mad fra til en julefrokost i november - og det var faktisk ganske udemærket til prisen (y) :)

Mvh Mette
www.newforest.dk
Avlet med hjertet - Redet med stolthed!
*** TROMMESÆT SÆLGES ***
www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4
0
0
Svar på denne tråd

lalallaa
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 15:12

Mette: tak igen. tror nu at vi hopper over til det istedet. Og ja det koster heller ikke så meget :P

----

0
0
Svar på denne tråd

mad udefra
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 18:21

Til mine forældres kobberbryllup havde de bestilt mad fra Kokken og Jomfruen, og havde specifikt bedt om, at der ikke var friske tomater på maden, da jeg er allergisk overfor dette. Da maden ankom var den plastret til med tomater, så der var intet jeg kunne spise!

Når vi skal giftes til sommer har vi undersøgt priserne i området. Vi har fundet ud af, at det er billigere at holde festen på en golfklub, end det er at leje lokale, få mad udefra og serveringen. Så se, hvad der er af muligheder i jeres område. Holder man festen ude er der mange småting, man sparer og det løber jo også op, samt at det gør tingene en del lettere, når andre tænker på tingene for en. Min konfirmation holdt vi på en restaurant, hvor vi havde lejet det hele, netop af samme grund.

Ellers kontakt den lokale kokkeskole - der er med garanti en, der gerne vil komme. Jeg har serveret til en konfirmation, hvor der kom en fra kokkeskolen i Kbh, og maden var super!!! Han gjorde virkelig noget ud af sit fags stolthed, og jeg tror ikke han har været så sindsygt dyr igen.

Mette

Isabella Molly - 15. juni 2007

Jeg skal giftes 12/7-08

pænt, tæt, 133 liters akvarium til salg - Kbh Ø

Star Shine søger rytter fredag - bor i Lynge - skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:09

Mange tak igen.

Vi tror Vi vælger Jysk-dinner. :D

----

0
0
Svar på denne tråd

1243456
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 00:43

Nu glæder jeg mig til på fredag, der har min datter bestilt mad til alle i hendes klasse. Håber at maden bliver rigtig god, de har nemlig glædet sig rigtig meget.

0
0
Svar på denne tråd

Moderator
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 20:35

Ja, så er jeg modereret væk, må ikke sætte Kokken og Jomfruens svar (dårlige undskyldninger) ind her, så er nogen interesseret i deres svar på at se denne tråd, så send mig en pb, så skal i få en kopi af deres svar...

Jeg har prøvet deres mad flere gange, og enten er vi rigtig ekstremt godt vant med mad hjemmefra, ellers er deres mad top elendig, så kan man jo selv overveje, hvad der er det rigtige svar

Hilsen Vibeke

Jeg ønsker overhovedet ikke, at du ændre din mening, men jeg vil gerne have, at du prøver at se tingene fra en anden vinkel..

0
0
Svar på denne tråd

servering
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 21:06

ja - nu serverer jeg et par gange om året eller flere.

Jeg spørger altid hvor maden kommer fra - hvis de siger de får fra Kokken og Jomfruen - ja så vil jeg ikk servere til deres fest.

Det er fuldstændig smagsløst og man skal næsten altid selv lave det sidste ved det. Det er ikke særlig pænt anrettet og salater ser ud som om det var skåret for 3 dage siden.

Til julefrokoster - ja rødkålen kan man da selv hælde ud af glasset. Grønlangkål - så kan du ligeså godt købe frosne. !!!

Jeg har prøvet til et bryllup at skulle servere dyreryg med tilbehør. Dyreryggen var SLET SLET ikke tilberedt færdig. Den var fuldstændig rå inden i. Vi måtte få assistance udefra (min fader) for at få den skåret i fileter - så vi kunne stege den på den måde - således festen kunne nå højdepunktet med brudevalsen inden kl. 24.00

Til den fest fandt vi derudover metal i brødet (det får de måske andet sted fra så det kan de måske ikke gøre for) Der var MANGE MANGE ben i fisken.

Da det hele jo ligesom blev voldsomt forsinket pga dyreryggen - ja så nåede isen jo næsten at smelte til desserten.

Igen fordi der gik så længe mellem forret og hovedret ja så var folk jo dødsultne og der var INTET mad tilbage.

Heldigvis fik brudeparret en erstatningsmiddag til 12 personer. (var 50-60 til brylluppet) men hva nytter det når DAGEN !! er noget ødelagt.

Et godt råd - Find et andet sted at få mad fra.

Venlig hilsen Heidi

Jeg kan forstå dit indlæg forkert - og så beklager jeg,

men min svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

Ha' en rigtig god dag.

0
0
Svar på denne tråd

Hold...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 21:36

da op,hvor må det være ærgeligt med så megen dårlig omtale, håber virkelig at de kigger nærmere på deres kvalitetsstyring, hvis de sådan en?

Du siger din mening

så må du accepterer

jeg gør det samme

Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd

Hurricane ♥fleur♥
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 21:41

Det gør de ikke, for i det brev jeg fik retur, da jeg sendte dem et link til denne debat, da skrev de, at de havde fuld styr på sagerne nu, at det var for 3-4 år siden, at der var problemer

Hilsen Vibeke

0
0
Svar på denne tråd

kokken og jomfruen
Forfatter: 
Dato:  05-01-2008 21:54

heleto gange haar vi fået mad derfra og begge gange(forskellige mener)...har det været top elentigt.

smagsløst og til bundkarekter.

fkes så var salaten af kinakål med tomat, agurk og majs og dette var den dyreste som blev serveret til oksehøjreb...dertil hørende flødekartofler...som nærmere var mælke kartofler uden salt og pepper.

lækkert...behøver jeg at sige at vi skummede afraseri g aldrig mere bruger dem.

0
0
Svar på denne tråd

Kokken og jofruen
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 12:20

Min datter kom glad hjem, maden havde været rigtig god og der var rigeligt

0
0
Svar på denne tråd

Mamen dog.
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 12:29

Jeg synes nu det smager fint ud. Synes det fin mad til prisen. Fik det både til min komfirmation og min 18års fødselsdag.

Det smagte dejligt, der var masser af mad. De kom til tider og det smagte nu altså meget godt :)

Så ingen klager herfra.

Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist !

Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..

0
0
Svar på denne tråd

lalalla
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 15:46

Igen tak til jeres kommentarer.

Men desvære har vi fået et dårligt syn på Kokken og jomfruen så vi taget jysk dinner

----

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider