Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefal foderprodukter op til kåring?
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 21:19

Hey!

Jeg håber der er nogle erfarne hestefolk der vil dele ud af deres oplevelser/erfaringer med de foderprodukter de bruger inden de skal have en hoppe/hingst til kåring.

Jeg har en veninde der skal have kåret en 3 års DV hoppe kåret. Hesten bliver på nuværende tidspunkt fodret med roepiller, lucerne, olie, vitamin mv. og ser fornuftig ud. Men har for et halvt år siden været angrebet af orm, og mangler derfor "lidt krop". Hun er blevet anbefalet Build up fra Brogaarden - men der var måske noget andet der var bedre?

0
0
Svar på denne tråd

body builder fra spillers
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 21:21

har jeg hørt godt om og muscle Up FRa TRM skulle også være god

Think for yourselves and let others enjoy the privilege to do so, too.
~ Voltaire ~

0
0
Svar på denne tråd

spillers
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 22:19

igen fra spillers, den der hedder Conditioning Mix

DE SORTE PERLER

0
0
Svar på denne tråd

Kan anbefale...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 22:39

sport foder fra Krafft, der er dækket super ind med hvad de skal bruge, så du slipper for en masse ekstra tilskudsfoder.

De får energi, bliver flotte i foderstand, og flot pels.

Det er i pilleform, men hestene elsker det, og så forlænger det tyggetiden, det er godt for deres fordøjelse.

Hilsen Lene.

0
0
Svar på denne tråd

har kun hørt godt
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 00:19

om build up, min veninde bruger det op til DV kåring, både ungheste og følkåring... Så mit gæt er at det er pengene værd...

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

Myoplast
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 07:43

som tilskud når du starter træning op, en pause og igen lige op til kåringen. Fodring CornMusli eller Haferfrei, hvis du har en hest der har tendens til nemt at blive tyk, det er det jeg har bedst erfaringer med.

Du kan se Calibra på min præsentation, hun er fodret med det op til kåring i september, uden nogen form for træning overhoved, da hun har en skade på det ene bagben. Hun er seks måneder drægtig på billedet, og derfor lidt vommet og stor.

Annette

Escapology T, nu til avlsbenyttelse for de danske hopper !!

Forhandling af Marstall foder, Myoplast og TRM !!

Nu også forhandling af Dangrønt´s Green Power !!

Se mere på

sitecenter.dk/stutteri-taldorf

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider