|
|
| Ny bærbar - hvilken? |
|
|
Min næsten 3 år gamle bærbare computer synger efterhånden på sidste vers. Jeg håber meget at den kan holde indtil eksamenerne er overstået til sommer, men det er næsten utopi. Jeg har nu en HP notebook Compaq nx6110 med 40 GB harddisk - en harddisk, der er alt for lille. Bortset fra harddiskens størrelse er det en computer, jeg er rigtig glad for. Den er mest blevet brugt til skolearbejde, mail, msn og internettet. Den næste skal bruges til ca. det samme, men jeg vil også gerne kunne have musik, film og billeder på den. Derudover skal der være indbygget webcam, højtalere og mikrofon, så jeg kan bruge Skype. Hvad vil I anbefale mig? Jeg er ret lun på en MacBook Pro, men andre forslag er mere end velkomne.
Vinterdækken str. 135 cm sælges. Vind- og vandtæt, åndbart, 300 g for. Brugt én sæson. Nyvasket og imprægneret. JHN's dressurrytter for hest 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ædfgækajæ |
|
|
Ja jeg har en Acer, den er jeg super glad for! Mange af mine medstuderende har samme mærke...
Med venlig hilsen Laila Kan man tabe noget man ikke kan have mellem hænderne?? Varmblodsvallak til salg, Mor: Cheri FF: May Sherif MF: Rambo se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Acer her |
|
|
Min kæreste og jeg har begge Acer, og de kører som de skal. Hans er nyest - en 5920G og er kraftig nok til at køre de nyeste spil. Min er lidt over 2 år gammel nu - en 3023WLMi og fungerer optimalt som "hyggemaskine" og til at se film på. Men find ud af, hvad dit behov er, og søg efter det bedste tilbud - vi har begge købt vores i TDC butikken, da det var her de var billigst i forhold til ydeevne.
Mette Isabella Molly - 15. juni 2007 Jeg skal giftes 12/7-08 pænt, tæt, 133 liters akvarium til salg - Kbh Ø Star Shine søger rytter fredag - bor i Lynge - skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Asus... |
|
|
Asus er min foretrukne og jeg har stort set samme behov som dig. Jeg har 160gb harddisk - 2048mb memory. Den fungere upåklageligt!  Min mands firma sværger dog til Acer - de kan holde til at blive "smidt rundt" med i firmabilerne... De er ret hårde ved dem, men de lader til at kunne holde til det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
| Forfatter:  |
Hurricane ♥fleur♥ |
| Dato:  |
17-12-2007 18:58 |
|
en Dell Latitude 120 L og er meget glad for den, ville helt sikkert vælge Dell igen, når den ikke kan mere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak for svar |
|
|
Det er helt udelukket det bliver en Acer - jeg har hørt alt for meget dårligt om dem fra mine klassekammerater (og de andre på skolen, gym, hvor alle elever har egen bærbar). Det bliver enten en HP eller en MacBook, evt. Pro. Spørgsmålet er bare, hvilken model. Jeg savner virkelig en side, hvor man kan plotte sine behov og brug ind, og så kommer der forskellige forslag ud i forskellige prisklasser.
Vinterdækken str. 135 cm sælges. Vind- og vandtæt, åndbart, 300 g for. Brugt én sæson. Nyvasket og imprægneret. JHN's dressurrytter for hest 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Jeg har en acer der er 2½ år gammel nu, og har never fejlet noget. Min bror har en acer der fik hældt en stor café latte ned i sig, og som overlevede! 5 fra min klasse har acer - også uden problemer. Den ene har tabt sin fra en cykel (mens hun cyklede) hvor der ingenting skete.. Ja, jeg køber acer igen! - gode billige computere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Packard Bell |
nyøstergaard ☻Malou☻ |
18-12-2007 13:43 |
|
jeg har en Packard Bell, og den er jeg meget glad for..
Mvh kate Gid solen må skinne på din vej!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| IBM... |
|
|
Jeg har en IBM.. Den er jeg rigtig glad for..
Venlig hilsen Cathrine - Savner Zeppelin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige en advarsel |
|
|
Jeg fik ikke skrevet: Hold dig langt væk fra Medion. Min tidligere var sådan en, og der var ikke andet end problemer - en første (som jeg fik byttet et par dage efter) gik ned, hvis jeg brugte ekstern mus. Den anden kunen ikke holde på strømmen og havde også problemer med ekstern hardware (keyboard, mus og printer). Keyboarded der var indbygget fik musen til at hoppe rundt på siden, selvom jeg ikke rørte i nærheden af musepladen.
Mette Isabella Molly - 15. juni 2007 Jeg skal giftes 12/7-08 pænt, tæt, 133 liters akvarium til salg - Kbh Ø Star Shine søger rytter fredag - bor i Lynge - skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Processor |
|
|
Det vigtigste - synes jeg - ved en bærbar er at der er en ordentlig processor i. Jeg ville ikke nøjes med mindre end en Intel Centrino Duo! Mine forældres bærbar har et nummer mindre processor end min og den er ufattelig langsom til at starte op i forhold til min! Jeg selv hare en HP pavillion med ovennævnte processor, Windos Vista etc. købt i Netto til 5.999. En ganske udemærket PC som kører upåklageligt!
Med venlig hilsen Zooropa - Anne **** To touch is to heal. To hurt is to steal. **** - Mysterious Ways, U2 Har jeg hovedpine er det fantomsmerter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Macbook |
|
|
Hej Helena Jeg har en Macbook, og nu har jeg ikke helt vildt meget styr pa alt det der tekniske, men jeg købte den hurtigste og største man kunne vælge inde på deres webshop, og det er en super computer til mit behov. Jeg bruger den til skole arbejde, internet, musik og billeder. Desuden syntes jeg den kører rigtig fint, og der har intet været med den i det år jeg har haft min. En anden fordel er at den er så lille og fiks, så man kan bruge den til forelæsningerne og så stadig have plads til sine bøger ved siden af, hvilket nogle af dem jeg læser med har svært ved. Og så er den jo vildt fed at se på, det tæller vel også  ... Jeg overvejede ikke Macbook Pro, og jeg har ikke haft noget at klage over ind til videre. Sara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zepto... |
|
|
Jeg skal have en Zepto 6625WD når jeg får penge i overskud på et tidspunkt. Dog tager jeg ikke standarten som ellers er en helt super, men opgraderer den og putter nogle programmer i, så prisen kommer op på ca. 16000kr, men det ofre jeg gerne for en computer som jeg ved er 100% i orden, og som hurtigt bliver repereret(staves?) hvis den går i stykker. Når jeg får købt den bliver den eneste forskel fra min stationere Packard Bell at harddisken er mindre, men jeg tror ikke jeg kan fylde 1 TB, inden jeg får købt mig den lille nye eksterne harddisk på 250 GB der ikke er større end en iPod, også fra Zepto. Ihh hvor gad jeg dog godt have råd til at bestille den med det samme.. Den er så vild den computer. Geforce 8600 grafikkort, der kan trække de nyeste spil. 2,2GHz Intel Core 2 Duo processor, 2048 MB ram, med mulighed for yderligere 2048, eller 2 x 4096 når de kommer i 1 klods, indbygget webcam, bluetooth, chrystal clear skærm og så mange andre fede ting. Åhh kære julemand..
Vh. Amalie Alle har fotografisk hukommelse, det er bare ikke alle der har film i... Alkohol forbrændes med en konstant hastighed i leveren. Kaffe, dans, motion eller frisk luft hjælper IKKE.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hp er toppen |
|
|
Jeg har i år købt en Hp Pavillion DV6000 serien. Rigtig lækker pc 160 hardisk 2048 ram osv osv. Min datter har en magen til men lidt mindere. Min Nevø har en tilsvarende min og min Veninde har en mangen til min. Vi er alle enige om det er det lækkerste bærbare man kan købe. Datteren havde før en Acer hvilket ikke kan anbefales, synes vi. Men vi har også 2 medion købt i aldi, en gl på godt 2 år en stor 17 " fungere bare har været meget glad for den, fungere nu som reserve. og så har min mand en Medion, som svare meget til min nye HP. Den er købt i Marts mrd. og har bare fungeret. Men vil klart anbefale HP.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bærbar |
|
|
Som sagt tidligere, det bliver en HP eller en Mac, hælder mere og mere mod en Mac. Men for pokker hvor er det svært, der er ufatteligt mange modeller at vælge mellem. Sara: Hvad har du af sofware i din? Jeg bliver mere og mere i tvivl om jeg skal have en alm. MacBook eller en Pro, jeg er mest i tvivl om skærmen på kun 13" bliver for lille - men omvendt er der jo en del penge at spare ved at købe en alm. MacBook. Er der mikrofon i den? (til Skype) Furius: Hvilken model har I?
If you can dream it - You can do it! Walt Disney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Jeg vil ikke anbefale Acer. Var sendt til reperation første gang, da den var en måned gammel, og har været det 9 gange siden og den er ikke 2 år endnu Skærmen er flækket 2 gange, så jeg går og krydser fingre for en gang mere, så jeg kan få en ny 
Rikke Fejrskov "Life is like a box of chocolate. You never know what you're gonna get" - Forrest Gump Sikkerhedsvest sælges! Kun brugt en gang
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Macbook |
|
|
Hej igen, Altså jeg fik en microsoft pakke med, der er power point, word, excel og nogetder hedder enturage (tror jeg) med... Det fungere fint for mig, og er det samme som der er i en computer med et almindeligt styre system. Med hensyn til mikrofon er jeg ikke sikker (sidder ved en anden computer nu). Men jeg skal nok lige checke når jeg har fat imin egen igen. Jeg syntes ikke skärmen er for lille overhovedet, tror det er et tilvännings spörgsmål, men jeg föler i hvert fald ikke der "mangler" noget hvis man kan sige det sådan.. Jeg har en fättersom har MacBook Pro, og han er musiker og bruger sin til arbejde og har utrolig meget liggende, og da jeg skulle köbe mente han ikke at jeg nogensinde ville få brug har kapaciteten, til det behov jeg har. Og desuden er jeg også rigtig glad for at den er så håndterbar og fiks som den er. Undskyld alternativerne for ö og ä, men det er et svensk tastatur  Fölger lige op på det med mikrofonen. Sara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
LindaS |
24-12-2007 20:20 |
|
lige købt endnu en ny HP med indbygget webcam og er bare glad for den! Min gamle var også en HP men lige pludselig kunne skærmen ikke stå fast mere og da batteriet stod af sidste år + en manglende tast, så tænkte jeg det vist var billigst at investere i en ny! Jeg holder mig helt klart til HP!
Hilsen Linda Man bliver aldrig for stor til en shetlandspony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg forstår ikke helt |
|
|
Hvis det kun er Hardisken størrelse der er et problem, hvorfor så ikke købe en ekstern? Det er da væsentligt billigere, og så kan den brugs til flere PC'er... Og ikke nok med det. Du kan få den så stor som du vil have den. De andre ting kan man vel også nemt købe ved siden af, og stadig spare pengene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Camilse: Det er ikke kun harddisken der er blevet for lille, computeren er vidst ved at være "slidt" (skrevet?) op. Men 3 år med ca. 12 timers daglig brug + transport uden problemer synes jeg heller ikke jeg har grund til at klage. Skærm, tastatur og mus virker upåklageligt, det er resten, der er begyndt at sætte ud lidt efter lidt.
If you can dream it - You can do it! Walt Disney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dell... |
|
|
Nu har jeg hørt så meget om at HP ikke er særlig godt, i forhold til hvad du betaler for. - Der betaler man primært for navnet og udseendet og ikke så meget selve funktionen i computeren. Personligt har jeg sværget til Dell de sidste mange år nu. - Min stationære er en Dell, min mormors stationære er en Dell (som jeg har købt) og mit seneste indkøb er den her bærbare jeg bruger lige nu. Den er jeg super glad for, den er god, funktionel og den var billig  - Kæresten synes dog Dell er noget @!#$, men keine mit problem, jeg synes de er rigtig gode og Dell er god til at yde noget support (selv til blondiner som mig, hæhæ)
Mvh. Julie Rollo - Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt... | Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |
R.I.P. ♥ 08/07-88 - 27/04-06 † Alme'ti Z; My soulmate...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mac laptop.. |
AK |
26-12-2007 23:27 |
|
Jeg har en macbook og den er bare super  Jeg havde en hp før og de kan ikke sammenlignes!
* leder efter konkurrencehest med meget gode gangarter (5-gænger) + sind *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg har lige fået ny bærbar, da den gamle stod af. Jeg fik anbefalet en Dell af computermanden i min fars firma, så sådan en fik jeg. Og indtil videre, virker den upåklageligt. Der er fejl på utrolig mange af computerne fra Mac. Jeg blev frarådet af købe den, da det egentlig var den, jeg rigtig gerne ville have..
07/05-1992 - 05/01-2005 F L A S H D A N C E 10/05-1999-29/08-2007 G O V A -nu med Zsa Zsa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|