Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Regndækken?
Forfatter: 
Dato:  03-11-2002 09:15
Jeg havde for nogle år siden et regndækken, der dækkede hesten fra ører til hale, men til sidst kunne det ikke mere og måtte kasseres. Det var primært til ridebrug, men kunne også lægges over et alm. dækken om vinteren.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om et sådan kan fås endnu, da min vinterdækken til kræet er så vandtæt, som det kan blive, men ikke kan klare vedvarende regn og da vores vejr jo tit byder på regnvejr, ville jeg gerne have et sådan igen.

Det var af mærket Kieffer og var gult (den eneste farve det fandtes i).

Nogle, der er faldet over et lign. dækken?

MVH
Wivian.
0
0
Svar på denne tråd

Re: Regndækken?
Forfatter: 
Dato:  03-11-2002 10:39
rambo laver et... det samme dækken somde laver med foer til vinerbrug laver de også uden foer, dvs som regndækken.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-11-2002 15:14
Gå ind på www.topsport.dk og spørg...

Hvad man ikke dør af lærer man af

Stop dyrforsøg. Det er uværdigt både for os og for dyrene!

Hvis folk ikke har nogetfornuftigt at sige burde de ikke sige noget..
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-11-2002 15:23
Kan godt huske de der dækkener - men om de stadig blive lavet er jeg noget i tvivl om (i hvert fald hvis det er det jeg tænker på)...

Til gengæld er der så mange andre gode dækkener på markedet som stort set ligner, materialet er bare lidt anderledes "i dag" - såeee???

Men prøv i nogle af de store hesteudstyrsforretninger (laaaangt ord:-)) - de kan jo være at de har et godt alternativ på hylden????
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-11-2002 17:32
Jeg takker for jeres svar og jeg har prøvet diverse store rideudstyrsforretninger, der alle ikke har været i stand til at hjælpe med andet end Bucas og jeg er ikke interesseret i et nyt vinterdækken til ham (og Bucas kan ikke ligge på ham af en eller anden underlig grund).

MVH
Wivian.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider