Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Brandtofte/Holmevang
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 15:05

Nogen der er opstaldet på Brandtofte i Skævinge eller på Holmevang ved Ølstykke.

Som kan give lift info om stederne.

0
0
Svar på denne tråd

næh men
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 21:31

jeg har hørt positivt om begge steder... Hvorfor vil du ikke stå nogel af de steder er der i slangerup??

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 21:49

Det er svært og finde nogen som lige har plads til 4 heste/ponyer, så man må udvidet området.

0
0
Svar på denne tråd

ja okay,
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 21:37

det er ellers ikke så længe siden at der var en der udlejede en stald lige ved lystrup skov... ved ikke om den stadig er på markedspladsen... lød som et fedt sted..

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

Jannej
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 14:15

jeg leder efter et sted med fuldpension, ikke selvpas.

0
0
Svar på denne tråd

Brandtoften
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 17:20

Hej.

For nogle år siden, da jeg boede i nordsjælland, havede jeg min hest opstaldet på brandtoften. På daværende tidspunkt var jeg glad for at stå der. Nu er jeg blevet noget mere krævende og vil have mine heste får skyllet ben når de kommer ind fra en mudret fold, skiftet dækken ved behov og ikke har grime på i boksen. Har min egen gård nu, så her styrre jeg det selv . Det var der ikke mulighed for på Brabdtoften de jeg stod der.

Kirsten, som har stedet, oplevede jeg som meget sød og imødekommende. Mit bedste råd er, tag ud og se på stedet og få en snak men dem der har stedet.

Held og lykke.

MVH Gry

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider