Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hike hundefoder
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 14:28

Min nabo er blevet forhandler af HIKE hundefoder, som er dansk og sælges bl.a. til slædehunde.

Nogen som har erfaring med dette produkt?

Jeanette
www.sitecenter.dk/appaloosa
Opdateret August 06
Nu også med en alpequarter
Køb en hest og få bekymringer
sælg en hest og få flere bekymringer

0
0
Svar på denne tråd

Nej, jeg
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 18:07

har aldrig prøvet det, men undersøgte lidt om det da jeg overvejede at skifte foder. En af de ting jeg hørte var at hundene tog ret godt på af det og det var egentligt årsagen til at jeg valgte det fra. Mine har generelt ikke problemer med undervægt

Bortset fra det var der ikke nogen negative historier om det og det skulle i forhold til prisen være et ok foder. Jeg har nu en ret tynd tæve som jeg overvejer at prøve det af på; de andre må "nøjes" med Hills.

Shetlændervallak, 5 år sælges billigt. Se præsentation.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

har engang haft
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 18:54

greyhound væddeløbs hund og så vidt vides er det mangelfuldt på mange ting vitamin og mineral mæssigt og hundene tager kraftigt på i vægt. Anbefaler Royal Canin istedet.

Think for yourselves and let others enjoy the privilege to do so, too.
~ Voltaire ~

0
0
Svar på denne tråd

kan ikke forstå
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 22:02

at det skulle mangle vitaminer/mineraler, for jeg har siddet og checket for det foder jeg plejer at købe eukanuba, Hill og royal canin, og det der gør dette foder Hike bedre er at den er fattigere med protein og fedt. Faktisk er slankemaden fra royal canin mere % i fedt end deres senior foder.

Vil da lige prøve nogle sække, inden jeg afviser mærket. Det jeg kan lide er at det er fiskeolie istedet for soyaolie, og dette foder er godkendt til 'menneskeføde'

Men tak for jeres indslag alligevel.

Jeanette
www.sitecenter.dk/appaloosa
Opdateret August 06
Nu også med en alpequarter
Køb en hest og få bekymringer
sælg en hest og få flere bekymringer

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider