Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sygeforsikring
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 12:27

Hvor er hvorledes fungere en sygeforsikring?

Nogle erfaringer og hvad med pris klasse, hvad dækker de og

sådan...

0
0
Svar på denne tråd

alt...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 12:37

groft sagt dækker en sygeforsikring alt undtagen det alm som vaccination, tandrasp, kastration etc.

Den er for mig så billig at jeg kunne drømme om at holde hest uden at have en.

det er forskelligt fra selskab til selskab hvor stor % del er selvrisiko, og havd max beløb pr år er.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 12:46

Min basse er forsikret hos dansk hesteforsikring, og den har en selvrisiko på 1500 kr. pr. skade, og så dækker de 80% af resten, ophold på dyrehospital og transport er dog også for egen regning.

De dækker op til 25.000 kr. pr. år, og jeg har aldrig haft problemer med dem.

Jeg giver 3150 om året for sygesforsikring+ liv og uanvendelighed for 30.000 kr.. Hvilket jeg synes er ret fair.

Mvh Mie

0
0
Svar på denne tråd

Sygeforsikring
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 12:55

Min er forsikret hos TRYG. Mener præmien er steget til 1050 kr. om året. Det er uden selvrisiko og med 75 % refundering af dyrlægeregningen. Dog dækker de ikke udgigfter til f.eks specialshampoo og nogle andre ting. De dækker også op til 25.000 kr om året og jeg har endnu ikke haft problemer med at få penge udbetalt.

Jeg giver lige godt 4000 kr for livsforsikring på 35.000 kr. Hun er også uanvedelighedsforsikret, men det er kun for 30.000 kr. Kan ikke huske hvorfor jeg valgte at gøre sådan...

Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk

0
0
Svar på denne tråd

Sygeforsikring
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 14:09

Min er forsikret i Alm. Brand - de tilbagebetaler 60% af hele regningen, dvs. ingen selvrisiko.

Kan ikke huske hvad jeg betaler om året for forsikringen.

Kan heller ikke huske, hvad max beløbet er, men jeg havde overhovedet ingen problemer, da min hest for nogle år siden fik opereret en tand ud, hvor der kom komplikationer mv... regningen løb i alt op på 30.000 kr... så for den hest har forsikringen bestemt tjent sig selv hjem...

Gitte

Nu billeder på præsentation :-).

Hestetrailer udelejes - Nordsjælland
0
0
Svar på denne tråd

desværre
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 20:41

ja desværre har jeg så fundet ud af at min dejlige hest er for gammel til at blive forsikret :( hvilket er underligt!! de forsikrer kun heste op til 16 år... hva så med dem der er ældre?? :(

0
0
Svar på denne tråd

min er forsikret
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 21:23

Hejsa.

min hoppe er forsikret ved dansk hesteforsikring.

hun er livforsikret for 25000 kr

hun er ansvarsforsikret

hun er sygeforsikret for 25000 kr per år og uden selvrisiko og de tager 80% af alle mine regninger, dog minus vaccination og alm tandlæge.

jeg gir i alt 1580 kr i året.

mvh hesteprutten michaela

team Lasse & Aladis

slid men vid ting tar tid..piet hein.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider