Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Tina MJ hesteadfærdsrådgivning
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 22:53

Nogen der har erfaringer med Tina MJ hesteadfærdsrådgivning ang. undervisning? Gode som dårlige?

Kender I Shannons fortid? Hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for billede og mere info!

0
0
Svar på denne tråd

Tina MJ
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 10:50

Du kan jo gå ind og læse alle hendes grundige og velgennemtænkte svar på Træningsforummet. Hvis du da ikke allerede har gjort det.

Kender hende kun udfra det hun har skrevet af indlæg her på HN, og udfra det må man konkludere at hun er yderst kyndig. Hvordan hendes undervisning er, kan jeg ikke udtale mig om.

0
0
Svar på denne tråd

du kan trykt..
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 21:38

kontakte tina.

hun har helliget sit liv til at udanne sig inden for det feldt der drejer sim om at arbejde med problemdyr, eller skal vi sige de problemer vi mennesker pådutter vores dyr.

Tina er speciel, siger sin ærlige mening og arbejder i dyrenes interess.

MOBBEN IMC.
/
0
0
Svar på denne tråd

Tina MJ
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 22:41

Jeg kan kun være enig i det Inger siger om Tina.

Så herfra kan jeg også kun trykt anbefale hende.

Mvh Maiken

0
0
Svar på denne tråd

Positivt...
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 23:38

... har ikke selv oplevet Tina MJ, men har kun hørt positivt om hende.

Tine

Hestens Urtehave

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind

Ny Kieffer Jeans trense str. cob sælges, meget speciel, aldrig brugt. Se mere her: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=233775&t=233775

0
0
Svar på denne tråd

Også positivt..
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 09:30

Jeg er begyndt at få undervisning af Tina, og det er en af de bedste beslutninger i mit liv ;-) Min veninde rider også hos hende, og er ligeledes rigtig glad for det.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 18:00

Så vidt jeg har kunne læse mig frem til, lyder hun super dygtig. Men er hun pædagogisk? Har hun tålmodighed (Ikke mht. til hesten, men rytteren ) og er hun god til at forklare tingene til en, der ikke har fået undervisning længe )

Tusind tak for jeres mange svar!!

Kender I Shannons fortid? Hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for billede og mere info!

0
0
Svar på denne tråd

ja du kan trylt ringe til tina-
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 05:49

som jeg skrev er hun specile. men det er på den rigtig gode måde.

MOBBEN IMC.
/
0
0
Svar på denne tråd

Prøv at snakke med hende...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 09:51

Mine piger og jeg har fået undervisning af hende for en del år siden, inden hun tog sin uddannelse !

På det tidspunkt var hun ikke så godt til at undervise børn !

Men det er længe siden og hun har lært rigtigt meget siden !

Prøv det !

0
0
Svar på denne tråd

Forstår ikke disse "er hun/han god"
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 10:10

for det kommer jo helt an på modtageren af undervisningen. Hvad er godt for en er ikke lig med at det er godt for en anden!

Jeg går ud fra at hendes priser er rimelige, så få dog en prøvetime og dan dig dit egen indtryk af hende.

Selv får jeg undervisning af en som er meget speciel og som kan rykke på mig (jeg VIL have noget for mine penge :-)), men det er ikke lig med at det er en underviser alle kan lide.

*s*

Med venlig hilsen

Gitte, stolt ejer af hingsten Jack D.

- mor til Tera fra feb. 2005

- termin med søn 14. dec. 2007

Jul hos OLIVER´S

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 20:18

HundeGitteMor: Selvfølgelig kommer det an på den enkelte, men rart at vide, om personen kan sit kram og kan viderebringe sin læren på en forståelig måde.

Tak for jeres svar!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider