Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

butik støvler
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 02:22

hej jeg skal købe nye læderstøvler og ved bare ikke hvor man kan købe. jeg har været i den butik vi har i kolding men de koster over 3000kr. kender i et godt sted.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 10:33

hmmm... hvis du ikke vil gi så meget for et pat støvler, er der jo HOOKS hos jer, der er prisen noget andet (og hvis du spørg mig også deres kvalitet :-)

0
0
Svar på denne tråd

reitartikel.de
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 10:34

Hej, hvis du vil købe over nettet, så prøv reitartikel.de. Her kan du købe Petrie læderstøvler en del billigere end i Danmark. De har modellen Perfekt på tilbud lige nu til 175 euro = ca. 1300 kr. Samme støvler koster lidt over 2000 kr. i Danmark. Find en rideudstyrsbutik og prøv samme model, så du kan finde den rigtige størrelse.

De har også en billigere støvle af mærket HKM til 90 euro = ca. 670 kr., men jeg vil dog anbefale Petrie, der er super kvalitet.

Cavallo støvler sælges - se præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

HKM støvlen
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 20:24

Kan du også købe til den pris i DANSKE rideudstyrsbutikker, der forhandler HKM.

Venligst

Mette

www.LundRideudstyr.dk

Vi har i butikken flg. mærker: Equiline, ANKY, Kyra K, Dobert, OS, HKM, Happy Valley, Harry Hall, Euro-Star, Toggi, BR, Derby, og mange flere

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider