Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

træning af sur hest
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 14:45

Hej, jeg har skrevet før om mine problemer med min hest. Han er meget aggressiv omkring fodring og er tit også bare "muggen". Nu har han så sparket vores nye pige i stalder, da hun var på folden med et æble som han ikke måtte få. (vi har nu lavet en regl om ingen foder på foldene). Mit problem er at jeg gerne vil have en ud og træne med ham, men da alle og en hver kan kalde sig speciallister i horsmanship, vil jeg høre om i kender til en super dygtig underviser i Jylland (helst ØST)Han/hun skal kunne køre ud, da jeg syntes det er vigtigt at hesten bliver opserveret og trænet i sine egne hjemmelige omgivelser.

0
0
Svar på denne tråd

hvad med gitte naldal?
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 17:26

Kørr hun ikke ud, har selv haft ringet til hende, men hun anbefalede en der kunne arb. med hesten´s psyke (min har i øvrigt samme problemer under fodring som din- dog er hun ikke agressiv på fold eller overfor mennesker)

Med venlig Hilsen
Mette og Chanel
0
0
Svar på denne tråd

Sur og muggen hest
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 21:14

Jeg har tidl. haft en dialog med Joy fra Norddjursland om nogenlunde det samme emne. Hun kører gerne ud efter kilometertakst og fast timepris. Hun er sød til at svare på mails og komme med alternative løsningsforslag.

http://www.joyblach.dk/index.htm

KH Pia

Gratis opstaldning (u/foder) tilbydes mod hjælp til ridning af 4-års hoppe.

10 km fra Grenaa. Du skal være over 18 år. Skriv PB for info.

0
0
Svar på denne tråd

Sarah Lykke Petersen
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 22:57

Jeg kan stærkt anbefale Sarah Lykke Petersen fra Ulstrup. Du kan finde hende her på HN under 'prelute'.

Læs mere på http://www.tzaloniki-arabians.dk eller ring til hende på

8646 3555 eller 3069 5715.

Hendes mand er i øvrigt healer, som kan 'snakke' med dyrene. Måske kunne din vallak selv fortælle, hvorfor han er så sur/ked af det?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider