Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

dressursadel
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 21:14

hej jeg leder efter en dressur sadel der har en god støtte fortil, dybt sæde men hvor knæet ikke "ligger fast" for jeg har dårligt knæ... Hvis nogen skulle være interesserede i at hjælpe så prøv at se den dressur sadel jeg rider i nu. Jeg vil gerne have knæene lidt tilbage men der må ikke være noget der presser på mine knæ... rider jeg fx i en isabel werth så sidder jeg meget pænere end jeg gør her...

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

billede
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 21:17

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

nå de kan ikke
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 21:17

blive større, men hvis i vil hjælpe så se billederne på min profil

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

større billed
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 07:07

Værsgo...du skal bare klikke på billerne så de bliver store inden du kopirer URL teksten :-)

Henriett

Stutteri Brydegaard

1 stk. Herning billet sælges til fredag i sek. 3 række 6 Pris 300 kr

0
0
Svar på denne tråd

dressursadel
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 13:21

Hej Janne

Er du på udkig efter en Isabell sadel? Jeg har en helt ny til salg, som jeg købte for nogle uger siden og har max redet i den 10 gange, men den kan desværre ikke tilpasses min hest. Der følger wintec stigeremme med som matcher sadlen og er enkelstroppet så de ikke genere én. der er både sort og grønt kopjern med.

Hilsen Karina

0
0
Svar på denne tråd

tak henriett
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 14:31

nej jeg er ikke interesseret i en isabel, vil gerne have en med alm stopning, men jeg sidder bare så pænt i den sadel (i modsætning til min egen)... Så ville høre om der ikke var nogen der kendte en der mindede om den i opbygning...

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

ingen der kan hjælpe mig
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 23:48

i må da kende til mit problem, andre i det ganske land... Eller er jeg den eneste der har den fejl?? :)

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

kender godt dit problem..
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 00:35

ja, kender godt dit problem, ride pt i en kentaur artemis og vil også gerne have knæene lidt længere tilbage, har så fundet gude sadlen (for mig). en albion, de fås med forskellig længde af sædet og knæstøtte, jeg personligt synes den er gude skøn og sidde i.. men desværre lidt af en dyr fornøjelse, men er igang med at spare op :-p

RIP: Amanda 1999

RIP: Ros may 1998

RIP: Zenta 2006

De smukkeste stjerne på himlen altid elsket aldrig glemt.

Min elskede Joe Boy
Hannoveraneren kan og vil
0
0
Svar på denne tråd

men mit problem er
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 00:59

at jeg har et dårligt knæ, så kan ikke sidde i en salde der "tvinger" mine knæ baglæns... men har godt kigget på albion...

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider