Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Heste hos avlere
Forfatter: 
Dato:  27-11-2007 13:00

Hejsa. Jeg står i den triste situation at min dejlige vallak på 8 år kun kan bruges som hygge-skovturs-letdressur-hest fremover. Han har en ledbåndsskade i ryggen, havde han også for knap 2 år siden, men fik selvfølgelig masser af tid og ro og langsom genoptræning og har gået rigtig godt med placeringer i LA1-3 på distriktsplan, men det niveau vi er kommet til nu, dvs travers i trav og galop og samlet trav osv, kan han ikke holde til. Så han er blevet til skovturs-hygge-hest, hvertfald det næste lange stykke tid.

Derfor står jeg jo og skal ud og finde en afløser.

Derfor ville jeg høre om der er nogen der kende nogle gode avlere/salgstalde (kigger selvfølgelig på Horse.dk og herinde), men det er altid rart at høre folks egne erfaringer.

Prislejet ligger på max 50.000, jeg havde nemlig ikke Walle uanvendelighedsforsikret...

Så kom frem med jeres erfaringer og kendskab til avlere der sælger og salgstalde.

Michelle

Michelle & Walle
Livet er kort, så husk at nyde det!

0
0
Svar på denne tråd

http://www.stutteri-horsfeldt.dk/
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 11:58

Hvis du ikke har noget imod en tur til det jyske, er Horsfeldt en mulighed - de har nogle gode heste - både ungheste, men også uddannede - prisleje kender jeg ikke helt, men burde være til at finde noget til omkring de 50..

Hels og lykke med det:)

Helle & Mulerne;)

Hvis du var en tåre, ville jeg aldrig græde af frygt for at miste dig (U know who you R)

Intet er så dårligt, det ikke er godt for noget..........................

0
0
Svar på denne tråd

Horsfelt
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 12:15

Hestene på Horsfeldt ligger i en del højere prisklasse. I den omtalte prisklasse får man højest en utilreden unghest eller et føl deroppe.

Men der ligger mange stalde i området. Så det er da muligt at tage en tur rundt. Ofte har avlerne et eller andet de bare skal af med.

0
0
Svar på denne tråd

Stutteri la Cour
Forfatter: 
Dato:  28-11-2007 12:26

Stutteri la Cour, har også heste til salg, som du kan kigge på.. De avler Oldenborg og Dansk Varmblod. De har i øjeblikket føl og nogle plage til salg.

Ring eller mail til dem, for at høre nemmere.

Deres hjemmeside kan du læse mere på:

www.stutterilacour.dk

Held og lykke med at finde en!:)

» Josefine & Asterix {L}

www.stutterilacour.dk

Henra

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider