|
|
| Erfaring Moeslund's Hestesport? |
|
|
Moeslunds Hestesport er jo åbnet i Århus- tæt på mig. (og ved siden af Horze) Hvad er jeres erfaringer med stedet og evt. med bestilling over nettet? Og er butikken et besøg værd? Nu er Horze jo også lige åbnet og så er der jo dobbelt så mange priser at holde øje med. Hvad er jeres opfattelse af prisniveauet vs. kvalitet de 2 steder?
Mvh. Clara Pony Sælges: 145 stg. 5 år, LA Dressur og spring. Rødt pas, søster kan ses. God børnepony. 45.000 med alt. ring 5050 1531
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Moeslund |
|
|
Jeg har kun erfaring med Moeslund... Jeg har efterhåndet handlet nogle gange hos Moeslund og jeg er bestemt aldrig blevet skuffet! Kvaliteten kan du helt sikkert regne med. Hun sælger slet ikke noget af tvivlsom kvalitet. Som net-kunde sætter jeg også pris på, at varerne sendes fra Moeslund i det øjeblik jeg trykker "enter". Og så får man en super service og kan ind imellem gøre en extra god handel på de tilbud hun har  Hilsen Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad er deres |
| Forfatter:  |
Dandi |
| Dato:  |
26-11-2007 15:24 |
|
hjemmeside adr?? Kunne godt tænke mig lige at snuse lidt der inde.
Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer. Altid med på en lytter, eller et god råd. Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| adresse |
Dandi |
26-11-2007 15:33 |
|
Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer. Altid med på en lytter, eller et god råd. Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gode erfaringer |
|
|
Jeg har ikke handlet med Horze, men jeg har handlet med Moeslund, og der fik jeg en service der var helt ud over det sædvanlige. Jeg havde lige afsendt ordren, da jeg fik mail tilbage, med tak, men den ene bh jeg havde bestilt var ikke på lager, og der ville gå 1 uge, om hun skulle sende resten og så eftersende bh'en på hendes regning. Det var så flot. Jeg valgte at vente, og alle varerne svarede fuldt ud til mine forventninger, desuden fik jeg en pose hesteguf oveni. Så det er absolut ikke sidste gang jeg handler der.
Hilsen Mette
Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
|
|
også handlet med Moeslund og der har også været super service begge gange.. 
Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06  Ejer af Skot af Lilleris Verdens dejligste oldenborger !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Kan varmt anbefale Moeslund.. bedre service tror jeg ikke findes ! 
~ Soya - elsket og savnet ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ny butik. |
|
|
Jamen det lyder jo til at det er der jeg skal sætte mine fødder fremover.  Er der virkelig ingen der har været i butikken?  Indtilvidere tak for alle jeres svar. (har skrevet til Moeslund at tråden er lavet- mon ikke hun er glad for at læse det ) Rigtig god jul.
Mvh. Clara 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| butikken... |
|
|
Jeg har været i butikken flere gange. Første gang jeg var der, blev jeg og selv min kæreste helt betaget af stemningen, servicen og venligheden. Hun vidste bestemt hvad der var at vide om varen og vi kunne godt snakke fordele/ulemper ved denne for for sadel(Jeg var på udkig efter en lammeskindssadel). Vi fik tilbudt varmt/koldt at drikke, imens vi snakkede og så os omkring. Jeg var i tvivl om str. og det endte med, at hun kom forbi min stald. Vi fik fundet rette str. m.m.. Jeg betalte ikke mere for varen selvom hun måtte lave en lille omvej på sin rute. Butikken er nu udvidet og jeg har ikke set det helt færdige resultalt, men jeg formoder at sofaen stadig er der, køkkenet og dermed også kombinationen af et varesortiment som er præsenteret på en overskuelig og charmerende måde, og muligheden for at slappe af, daske rundt og kigge, tage et hvil (eller placere kæresten med en kop kaffe el ligende ). Priserne kan du jo lure lidt på hendes hjemmeside. Sæt tid af til et besøg. Det er en oplevelse (jeg er bestemt ikke blevet skuffet) Super service, smilende og positiv, samt vidende om det hun sælger. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| orv forresten... |
|
|
..ville orientere hende om tråden, men kan se det er gjort. Ret skal være ret . Vel gjort. ...og helt ærligt, Hun må godt høste lidt ros på sådan et serviceniveau, selvom sådan et ry jo også forpligter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg har handlet med hende på nettet og efterfølgende været i butikken. Da jeg var i butikken var den ved at blive lavet om men jeg skal HELT sikkert der ud igen. Og SERVICEN den er da bare den BEDSTE der findes, super service må jeg sige, det er der en del andre der kan lærer af. Jeg har også været i Horze og det er en meget fin butik med et godt udvalg. Også ok service der ude. Så jeg kan anbefale begge men er det kvalitet man går efter vil jeg handle med Moselund uden tvivl. Så hun får karakteren 10 uf af 10 
Se vores hjemmeside på www.stald-arthur.dk Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Sabro eller Tilst ved Århus. Støtte medlem af Hestenshaab.dk - Det skulle du også prøve.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også god erfaring |
MJE |
28-11-2007 17:55 |
|
Jeg har også handlet med Moeslund over nettet. Og har kun ros til dem  Vil helt klart handle der igen - og gerne se butikken, hvis vi skulle komme på de kanter... Så masser af anbefalinger herfra! Hilsner fra Mette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det lyder jo nærmest for lyserødt til at være sandt  Jeg vil bestemt tage mig tid til at besøge butikken inden for nærmeste fremtid.. nu frister "kilden" jo ret meget med sin beskrivelse- glæder mig til at se, om det hele lever op. Tak for jeres mange kommentarer.. Clara
Mvh. Clara 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ligger der kun en i århus? |
|
|
Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!! Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp Lidt frelst og Stud.agro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Moeslund |
|
|
Jeg har også haft fornøjelsen af at handle der over nettet, og jeg kan også kun tilslutte mig alle roserne. Jeg fik et rigtig godt tilbud på nogle gamascher jeg søgte, og 2 minutter efter jeg havde kontaktet hende på telefon var der oprettet en boks med det jeg havde bestilt på webshoppen, og vupti så var det klaret. De spørgsmål jeg havde efterfølgende blev besvaret meget hurtigt, så det kunne ikke have været bedre. Helt klart et sted jeg vil handle igen, og vil også rigtig gerne se butikken hvis jeg en dag kommer på de kanter  herfra Sara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| findes der en på |
|
|
fyn? vær sød at smide en pb, kan sikkert ikke finde indlægget igen;)
R.I.P Wanna B <3 Chicco <3 Smokie <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn.. |
|
|
Jannej og Nanna Så vidt jeg har kunnet forstå er det et helt nyt koncept, og når man kigger på hjemmesiden er der kun een adresse som er i Århus. Så desværre er der nok kun den i Århus. Så der skal rejses lidt efter for at få dén på opleveren  God jul.
Mvh. Clara 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn.. |
|
|
JA.. Så er det vist tid til en lille opdatering. Nu har jeg jo været i butikken også! Butikken er faktisk ret ok.. Meget anderledes må jeg nok sige. Ville nok betegne det lidt som en "lounge" butik da der er meget luftigt og tingene er udstillet meget enkelt. (dog stadig mulighed for at stå og rode lidt i dit og dat inde i dækkenrummet ) Den er inddelt i forskellige katagorier, hvilket faktisk gør det rigtig nemt at overskue  Servicen er god (begge ekspedienter var glade og imødekommende), og der var super julehyggeligt med sodavand og ridning på fladskærmen! Det ligger lidt sjovt nede af en lang markvej, men ellers er det et helt super sted! Det får også mine anbealinger! 
Mvh. Clara 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også kun |
|
|
rosende ord herfra... Har benyttet mig af netbutikken, og bare fået den flotteste service. Mit underlag var ikke på lager, men jeg blev orienteret om, hvor lang tid der ville gå, inden det ville komme, og jeg blev løbende orienteret om, hvor langt underlaget var nået. Som "undskyldning" for forsinkelsen fik jeg ovenikøbet en hovrenser og mankam med i pakken, og det hele var pakket festligt ind i julepapir (underlaget var købt sidst i nov.), så herfra...
Skal du have din hest klippet? Jeg klipper heste over hele Fyn og Jylland. Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det Tjek også hjemmesiden www.fynsrideforening.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum. |
|
|
Jeg bestilte en bluse onsdag eftermiddag og modtog den så igår, fredag. Og det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg bestiller derfra online igen!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jannej... |
|
|
vi har AT horsecare i Valby. Måske ikke ligeså lækker, men servicen er ihvertfald lige så meget i top! Mht moeslunde, så er det da klart en butik jeg skal besøge, nærste gang jeg kommer til det mørke jylland.
Mvh. Tine Equi-work.com Jobportalen for hestefolket Hjælpere søges til overskueligt job ved DV´s hingstekåring ´08. Få timer dagligt (~2 timer pr. dag). se mere på min præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha så er der |
|
|
endelig noget vi jyder har som de ikke har andre steder i landet  Så kan de lære det. Må hellere lige tjekke den hjemmeside når de får så meget ros.
Pia Nielsen Der mangler jord til at udføre sin drøm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super godt |
Annemettems |
08-12-2007 20:49 |
|
sted at handle. var længe vild med et Barock underlag med fedt broderi i kanten. Kørte så derop for at det live, da jeg ville være sikker på farven var rigtig. Da jeg så kom derop, havde hun desværre lige solgt det sidste grønne dagen før, men hun ville gladeligt køre ud til hendes veninde som havde et og vise mig det istedet... Farven det normalt blev lavet i var en tand for lys grøn til min stil. Men så aftalte hun da bare med skærlund design som laver det at jeg kunne få det lavet i en helt særlig MØRK grøn farve. Så nu ligget mit UNIKKE underlag og venter på at hesten får sommer pels igen... Super service og hyggelig butik med sofa hjørne med fladskærm og kaffe på kanden.
Livet er en fest, når man sidder på en Fjordhest!! Tjek min hjemmeside WWW.123hjemmeside.dk/AnneMS Tænk ikke for andre, deres hjerner skrumper, og din eksploderer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
|
|
Ja- nu har vi noget i Jylland som andre ikke har  Ta' den københavnere og bumpboere  Men de kan selvfølgelig også bare nøjes med at benytte sig af shoppen..  Igen- tak for alle jeres svar.. Jeg har fået mange tak for at starte denne tråd og de tak skal jo bare gives videre til alle jer som efterhånden har svaret i tråden! Go aften- og god jul!
Mvh. Clara 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6. tegn. |
|
|
HVOR VILDT ER DET?!! Så er Moeslund Hestesport åbnet nede på Ryttergården, hvor jeg har hest. Lige op af trappen fra ridehallen og så er man der!  Hvor luksus er det!! 
Mvh. Clara 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Moeslund er genialt |
|
|
super sted at handle via nettet og gode tilbud, servicen er FORMIDABEL
Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hej med jer  Er der nogen der ved om butikken stadig eksistere idag?  kan nemlig ikke finde noget om det på nettet? 
- Kathrine You gotta dance like nobody's watching, dream like you will live forever, live like you're going to die tomorrow and love like it's never going to hurt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tror det ikke |
|
|
men jeg mener at dette er ejeren/den tidligere ejer så du kan da høre for at være sikker.. www.heste-nettet.dk/lodge/118792/
VH, MaggieMay "Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden".. "Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
tak for det, har nu skrevet til hende 
- Kathrine You gotta dance like nobody's watching, dream like you will live forever, live like you're going to die tomorrow and love like it's never going to hurt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|