Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Erfaringer med seidel-sadler ?
Forfatter: 
Dato:  21-11-2007 22:05

Nogle som har gode / dårlige erfaringer med www.seidel-sadler.dk ?

Jeg overvejer kraftigt at få hende ud da jeg rigtig gerne vil købe en brugt sadel :)

Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist !

Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 02:21

Jeg vil absolut anbefale hende. Jeg har lige købt en sadel af hende (som skal indvies på fredag). Hun har lidt af hvert, både til de forskellige heste, men også til de forskellige ryttere og deres pengepung.

Hun giver sig super god tid til at afprøve sadlerne, og hun forklarer gerne en masse (til folk som mig f.eks., der intet forstand har på sadler!) om sadlerne, og hvordan de ligger på hesten.

Jeg føler mig virkelig godt behandlet, super service, og jeg synes helt bestemt også jeg har fået en lækker sadel, der både passer mig og hesten perfekt!

Nina

0
0
Svar på denne tråd

seidel sadler
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 14:15

Jeg kan klart anbefale Anja. Hun har virkelig styr på det hun laver. Jeg er ved at købe sadel af hende nu og er super tilfreds med den service hun yder.

Mvh. Anne

0
0
Svar på denne tråd

uddannelse
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 14:19

hvad har hun af uddannelse? har hverken hørt godt eller dårligt om hende...

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 14:24

jannej: Læs på hjemmesiden

Nina

0
0
Svar på denne tråd

også kun
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 17:43

Jeg har også kun godt at sige om hende.

Jeg havde i jagten på drømmesadlen en del spørgsmål

nogle af dem specifikt på 1 sadel hun havde - hun var god til at svare på mine spørgsmål og gjorde obs på at der kom en ny brugt sadel som kunne have min interesse.

At jeg valgte at købe et helt andet sted (privat i Sverige) er udelukkende fordi at der var sadlen til ekstrem billige penge.

(og den svarede bestemt til forventningerne da jeg fik den)

Men hun var super sød til at svare på alle mine mærklige spørgsmål på email.

Så tak for det Anja - det har jeg vist aldrig fået sagt.

Heidi - Randers

Jeg kan forstå dit indlæg forkert - og så beklager jeg,

men min svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

Ha en rigtig god dag.

0
0
Svar på denne tråd

jame ndog.
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 22:14

Tak for jeres ros til Anja, det lyder super godt i har haft gode erfaringer med hende. Hun kommer ud til mig her først i December, så håber jeg hun kan finde noget der passer mig og min hyp :D

Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist !

Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..

0
0
Svar på denne tråd

Seidel Sadler
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 23:15

Kan jeg kun sige godt om - super sød "pige", meget dygtig og utrolig flink til at besvare spørgsmål m.m. Og så synes jeg faktisk, at mange af sadlerne på hendes side er meget billige i forhold til andre steder. Så hun får mine bedste anbefalinger

V.H. Rikke

*~* Den person, der snakker om alt det, han ved, vil også snakke om alt det, han ikke ved *~*

0
0
Svar på denne tråd

uddannelse
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 23:31

det står der da ikke noget om på hendes hjemmeside. JA der står hun har været nabo til en sadelmager, men dvs at hun ikke er uddannet?? Ikke får at være kritisk, kan sagtens være hun er dygtig, ville bare høre om hun rent faktisk havde en uddannelse eller var selvlært...

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

tror altså nok
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 00:44

hun er udd. ifølge min veninde mener jeg hun sagde hun var udd.

Think for yourselves and let others enjoy the privilege to do so, too.
~ Voltaire ~

0
0
Svar på denne tråd

Anja Seidel
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 10:52

Jeg ved ikke om hun er uddannet sadelmager, men hun har "stået i lære" hos sadelmageren i Gredstedbro, så noget uddannelse har hun vel fået. Og helt sikkert mere end de sadelfolk, som sælger sadler i diverse ridebutikker.

Mvh

Mette, Macon & Luna

Lille Hovgaard Hestepension

www.lille-hovgaard.dk

i øjeblikket to ledige bokse

Stübben tristan/scandica str. 17½/32

skal være pæn og velholdt med kilepuder og forgjordstrop

0
0
Svar på denne tråd

Anja...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 18:45

Er uddannet sadelmager i Tyskland

Uddannelsen er ikke den samme som i DK, måske derfor hun ikke skriver at hun er uddannet sadelmager.

Kender hende privat så ved at hun er uddannet.

V.H. Rikke

*~* Den person, der snakker om alt det, han ved, vil også snakke om alt det, han ikke ved *~*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider