Hmmm.... Tjah...
Heste er åbentbart forskellige.
Hoppedyret kan bedst lide at køre i trailere hvor der er et lille vindue foroven i siden (siderne) som hun kan kigge ud af.
Pt. har jeg jo kun den 'store' rude foran i traileren, og hun står konstant med hovedet nede, for at kunne følge med i hvor vi kører, og hvad der sker.....
For det første tror jeg ikke at hendes balance er bedst når hun står sådan, og for det andet har jeg haft problemer med, at læsse hende i netop denne trailer. (-Det plejer aldrig at være et problem at læsse hende!)
For det tredje er jeg netop også bange for at hun i en stresssituation kunne finde på, at prøve at komme ud gennem forruden.
Pt. har jeg dog valgt at sætte tape over ruden i 'tremmer', så det ser ud som om at der er tremmer for.
Personligt er jeg overbevist om at hun har fundet ud at at når bremselygterne lyser op, så sætter vi farten ned.
-Hun kompenserer i hvert tilfælde når jeg træder på bremsepedalen.... -Kom ikke og sig at heste er dumme...;-)
Men for mig (og for hoppen er jeg sikker på..) ville små ruder foroven være rigtig gode.
Hun bruger dem også til at kigge på omgivelserne, og selskabet når hun står i traileren på stævnepladserne.
-Hun er langt mere rolig hvis hun kan se hvad der foregår omkring hende.
-Men 2000,- lyder godt nok dyrt.... -Jeg behøver dog ikke at have 'åbne'-vinduer da jeg har en trækkanal i den ene side af traileren.
Så kunne man jo blot sætte et vindue i den anden side... *tænke*
-Det må kunne løses.
Med Venlig Hilsen
Scarface
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" -John Lennon