Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Ridning i Åbenrå og omegn
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 16:21

Med fare for at det er det forkerte sted jeg lægger mit indlæg, prøver jeg.

Jeg er lige flyttet til Søgård, nær Åbenrå, og jeg kunne godt tænke mig at komme lidt igang med ridningen igen. Så kender du nogle steder. Gerne med islændere, men ikke et krav. Det må godt være rideskoler, hvis de har ordentlige heste, og evt. et hygge/motionshold.

Mange hilsner fra Mette

0
0
Svar på denne tråd

Evt. Sønderskov
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 17:04

Hej Mette.

Der er 2 rideskoler i Aabenraa, Sønderskov og Mønterhøj - og så er der en lille klub lige nord for byen, hvor jeg mener de har islændere. Wennersminde hedder den... de har vist ingen hjemmeside - ved ikke, om de har elevheste.

Wennersminde Rideklub

Stolligvej 14
6200 Aabenraa
Telefon: 74632750

Jeg rider selv på Sønderskov, hvor vi har mange udmærkede skoleheste http://www.sonderskovrideklub.dk/

Vi har også flere hygge/motionshold på forskellige niveauer, og en enkelt islænder, Solfari..

Klubben er meget bredde-orienteret, med både kvadrille og ponygames hold.

Og tonen er hyggelig - alle er velkomne hos os...

Venlig hilsen Solveig

Det, som man har lært at forstå, frygter man ikke længere.

Marie Curie

0
0
Svar på denne tråd

Tak skal du ha..
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 19:52

Det vil jeg da prøve at se på. Jeg er nemlig 27, og lidt overvægtig, og har ikke redet i et stykke tid. Derfor vil jeg gerne et " usnobbet" sted hen.

0
0
Svar på denne tråd

hej Mette
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 20:04

Ved ikke om du kan huske mig(Latana), men stort tillykke med din søn og dit bryllup:)

0
0
Svar på denne tråd

Hej Louise
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 20:06

Jo jo det kan jeg skam. Prøvede ellers at finde din tråd sidst, men kunne ikke. Men nu vil jeg lige ind og se på den.

Håber det går godt.

0
0
Svar på denne tråd

det går skam
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 21:16

Rigtig godt :) håber du finder en hest at bruge lidt tid på, vi var ihvertfald glade for dig, dengang du red ved os.

0
0
Svar på denne tråd

Wennersminde
Forfatter: 
Dato:  16-11-2007 10:23

Er der nogen der kender Wennersminde? Har de islændere, og kan man få undervisning på deres heste?

0
0
Svar på denne tråd

wennersminde
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 20:38

hej

ja jeg kender wennersminde.

jeg har selv min hest opstaldet deroppe.

og ja har jeg fordi det er det eneste sted i Aabenraa der ikke er snobberi.. - synes jeg ihvertfald..

Ja Hanne som ejer stedet har islænder, hun giver også undervisning på hendes islæder. du kan dog ikke få undervisning på andre ponyer end islænder.

mvh katrine.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider