Her er min vurdering ud fra dine kriterier
Viborg rideskole, lidt slidt og kæmpe stort sted hvor man som rideskole rytter nemt kan forsvinde lidt i mængden, kender kun til den ene underviser derude hun er kanon men har hørt det er pony holdene hun har derude.
Birgittelyst, godt sted,undervisnings delen er pt lidt usikker da deres berider snart stopper og man endnu ikke ved hvem kommer til.
Løgstrup, kender jeg ikke så godt.
Birken ved skringstrup, stedet hvis man som rytter er det mindste nervøs man bliver holdt ´´i hænder og fødder´´´, nå ja mener bare passet virkelig godt på, har kun fjordheste og måske venteliste, god stemning og atmosfære.
Hvornum vasehus, nyt og lækkert, har et hygge voksen hold hvor kage (ihvertfald da jeg var på stedet) var en vigtig del, ejeren og underviseren er pt på barsel ved ikke hvordan afløseren er, men god atmosfære.
Nå ja det er jo lidt farligt sådan at skrive om de enkelte steder for alle oplever jo stederne forskelligt, jeg ville feks aldrig opstalde min hest på viborg rideskole, mens andre synes det er kanont, så smag og behag.
det bedste er du kører en tur ud til klubberne om aftenen og selv oplever stemning, underviser, holdet osv.
pøj pøj med opstart på rideskole.