Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

rideskole i viborg??
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 20:22

Ja jeg står og skal flytte til viborg 1 februar.

Jeg overvejer lidt om jeg skal starte til ridning. det er virkelig ved at være længe siden jeg har været til hest. Og den ridning jeg lært er mest skovtur.

Jeg skal senere i mit liv have hest selv og vil gerne kunne ride lidt andet end skovtur.

Så jeg vil høre om der er en rideskole i viborg som har et voksenhold for "begynder" jeg kan godt ride og elsker det. Men jeg bliver en smule nervøs når det er på bane og tør faktisk slet i galopere på bane, selv om jeg elsker en frisk galop i skoven.

Så jeg har brug for en rideskole der tager hånd om sine elever, en rideskole hvor der er en rigtig god ridelærer og en rideskole som har et voksen hold

Nogen som kan anbefale nogen???

Ninkamus
-Som er glad for HN har lavet sine farver om på hyggen!
Nu mangler vi bare at få ændret på SKrIftStøRreLSeN!(så det kan læses)

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"
0
0
Svar på denne tråd

Viborg rideklub?
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 20:24

Jamen der er da den lokale rideklub, eller du kan køre ud til Bigittelyst Rideskole.(Mener Bigittelyst ligger ved Viborg)

Men jeg kan klart anbefale begge steder. ;-)

Nina Christophersen
LEDIGE BOKSE NU V/GIVE-VEJLE(Klik her, priser fra 1100)

Gør livet til en fest, rid Spring hest :D
Stald Egeskov Ridecenter(Klik her)

0
0
Svar på denne tråd

ellers er
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 21:05

der en i Bjerringbro- det er jo ikke voldsomt langt fra Viborg, men jeg kender ikke noget til deres hold eller undervisere. Den hedder Gudenådalens Rideklub, GDR

Superlækkert lucerne fra 1,5 kr/kg samt wraphø 1 kr/kg i minibig sælges, meget tørt, se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Rideskoler
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 22:08

Her er min vurdering ud fra dine kriterier

Viborg rideskole, lidt slidt og kæmpe stort sted hvor man som rideskole rytter nemt kan forsvinde lidt i mængden, kender kun til den ene underviser derude hun er kanon men har hørt det er pony holdene hun har derude.

Birgittelyst, godt sted,undervisnings delen er pt lidt usikker da deres berider snart stopper og man endnu ikke ved hvem kommer til.

Løgstrup, kender jeg ikke så godt.

Birken ved skringstrup, stedet hvis man som rytter er det mindste nervøs man bliver holdt ´´i hænder og fødder´´´, nå ja mener bare passet virkelig godt på, har kun fjordheste og måske venteliste, god stemning og atmosfære.

Hvornum vasehus, nyt og lækkert, har et hygge voksen hold hvor kage (ihvertfald da jeg var på stedet) var en vigtig del, ejeren og underviseren er pt på barsel ved ikke hvordan afløseren er, men god atmosfære.

Nå ja det er jo lidt farligt sådan at skrive om de enkelte steder for alle oplever jo stederne forskelligt, jeg ville feks aldrig opstalde min hest på viborg rideskole, mens andre synes det er kanont, så smag og behag.

det bedste er du kører en tur ud til klubberne om aftenen og selv oplever stemning, underviser, holdet osv.

pøj pøj med opstart på rideskole.

0
0
Svar på denne tråd

Rideskoler ved Viborg
Forfatter: 
Dato:  15-11-2007 09:31

Hej

Der er også en rideklub ved Mønsted (10 km vest for Viborg) (fjends herreds rideklub)

se evt. www.fjendsrideskole.dk

Vi har alle slags hold og er max 6 på hver hold. Det er et lidt mindre sted med ca. 35 heste i stalden. Der er 3 elevheste og 5 elevponyer. Selvfølgelig med gratis prøvetimer :o)

0
0
Svar på denne tråd

Løgstrup Ridecenter
Forfatter: 
Dato:  21-11-2007 01:57

Jeg anbefaler klart Løgstrup Ridecenter. Deres ridelærer Ole, tager sig supergodt af både nybegyndere, børn som voksne samt handicappede. Det er er hyggelig klub med en dejlig stemning. Jeg har selv redet der i flere år, efter nogle års ridepause. Jeg var blevet bange for at ride, men det har Ole fuld forståelse for. Jeg er ikke bange længere. Jeg har min egen nytilredne hest. Den er desværre opstaldet et andet sted, men bliver flyttet til Løgstrup, straks der er en plads.

Min datter på 14 år har redet der i 2 mdr, og min søn på 8 år har redet der i 3 mdr. De er begge blevet meget bidt af det, og er blevet taget godt imod, selvom de er fuldstændigt nybegyndere.

Endnu et plus er, at de har nogle rigtigt gode ponyer og heste, som man kan føle sig helt tryg ved, da de fleste også bliver brugt til handicapridning, men stadig er dejlige rideheste og ikke alt for kedelige.

Du er velkommen til at skrive en besked til mig, hvis du vil have Ole's telefonnummer.

Mvh. Sabina

Grand Danois-han tilbyder parring

Udstyr sælges
Se min præsentation !!!

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 20:39

Jeg takker alle der har skrevet personligt til mig og som har lagt et indlæg her.

Jeg vælger ikke at kontakte jer pt da jeg først skal flytte til februar men i mellem tiden gerne vil vide hvilke muligheder jeg har.

Jeg tager fat i denne tråd igen når den tid kommer og kan så tænkes jeg sender jer en pb til den tid. Endnu en gang tusind tak for jeres svar

Ninkamus
-Som er glad for HN har lavet sine farver om på hyggen!
Nu mangler vi bare at få ændret på SKrIftStøRreLSeN!(så det kan læses)

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"
0
0
Svar på denne tråd

hej ninkamus
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 23:18

Ih hvor spændende :)

Jeg er selv liige akkurat flyttet til viborg og leder også efter et sted at ride.

dejligt at jeg lige fandt tråden her..

Hvad skal du i Viborg? hvis jeg må spørge..

Mvh.

- Fie

Hesteplakater sælges!

Modeller til Bella Cards søges, læs mere i min profil.

www.minibaah.tegnebordet.dk - jeg tegner din hest.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider