Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

anbefal opstaldning Århus
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 22:13

Hej.

jeg kunne godt tænke mig at få et overblik over de forskellige muligheder for opstaldning i Århus,.

Så i må meget gerne skrive hvor i har jeres hest opstaldet, hvad det koster og hvad der er godt/dårligt..

Hvordan det er med transport, fodring, ordninger osv..

vh. Stephanie

0
0
Svar på denne tråd

Sabro/Tilst
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 22:53

Jeg kan klart anbefale Langdamsgaard lige uden for Tilst! Du kan læse om opstaldning derude her: www.hesteopstaldning.dk

Og jeg kan lige tilføje, at det ikke kun er folk der rider klassisk der er derude. Alle er rigtig søde og hjælper hinanden og bussen går derud 2 gange i timen mener jeg.

0
0
Svar på denne tråd

dsgasys
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 07:20

Har haft kig på Langdamsgaard.. rigtig lækkert sted, men der er bare for langt ..

flere?..

0
0
Svar på denne tråd

Afstand
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 08:49

Hvor i byen skal det ligge? Nord, syd, vest? Og hvor langt ud må det komme. Hvilke faciliteter søger du?

0
0
Svar på denne tråd

Bøgely
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 11:48

Har mine to heste opstaldet på bøgely som jeg synes er et rigtig godt sted. Det ligger ca. 15 km nord for Århus med en bus 3 gange i timen lige til døren.

Jeg er glad for at være der, dog kunne jeg godt efterlyse en smule skov og nogen bedre foldmuligheder.

Der bliver fodret 3 gange om dagen, givet halm om morgenen, og der er en foldordning man kan melde sig på så er de også ude i nogen timer om formiddagen. Men tjek deres hjemmeside, og ellers så bare spørg.

www.krause-jensen.dk

Nath, Sisse og Fønix

Der findes lige så mange holdninger som mennesker ;-D

I am not in the middle of nowhere, but I can certainly see it from here!

0
0
Svar på denne tråd

flytte
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 19:29

Overvejer du at flytte banditten, Steph? :-)

0
0
Svar på denne tråd

dfhsrywe
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 22:23

Pony-Nathalie; der underviser min veninde Maria 2 gange om ugen, mandag og onsdag :) det er rigtig dyrt.. men jeg ville nu ikke brokke mig over turmulighederne, har været ude at ride i vandet derude på Frank(Marias hest) det var vildt grinern :D

BettinaL; jamen er det det perfekte sted vil man også bruge lidt længere tid på transporten.. så bare omkring århus.. max 30-40min i bus/tog fra århus h af..

MamadahieMarie; Åhh Marie du skal også bare blande dig i alt! :b .. ejh men jeg er faktisk ved at være godt tosset over at min hest ikke får sin aftensmad.. og nu ikke for hurtig, jeg ved i gerne vil have vores bokse ;D men men.. man skal også bare holde sine muligheder åbne :) og hvis vi flytter tager vi vores 2 velbetalte bomme med :b HAHA! vi kommer lige fordi dig på work i morgen hvis du er der :D Mie skal lige lufte sin sadel lidt.. Forresten er det din tur til at tage kage med til os :D

0
0
Svar på denne tråd

aljhdoha
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 13:44

er der ikke flere der kender gode steder i Århus og omegn?

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 19:59

Jo... men vi vil bare ikke have dig derud!

Vi bor her(hesten altså):

http://www.stenegeridecenter.dk/

Pris: 2200 kr

Incl. dækkenskift, ind/udluk, udmugning, foder og 6 kg. hø. Vi har ridehus + bane og Hørret skov i baghaven.

Bus 10 til døren.

Det er et rigtigt dejligt sted. Hestene stortrives og der er bare styr på tingene. Og så bliver det sociale som julefrokost, sankthans fest og det løse prioriteret højt af dem der har stedet.

"For those who believe there is no explanation necessary and for those who disbelieve there is no explanation good enough!"

0
0
Svar på denne tråd

Tina *Germ*
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 20:14

hmm.. hvorfor?

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 09:36

Det var bare ment som en sjov bemærkning?! Den skulle også tages sådan...

Men den fald da til jorden med et brag skal jeg love for...

"For those who believe there is no explanation necessary and for those who disbelieve there is no explanation good enough!"

0
0
Svar på denne tråd

Tina *Germ*
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 14:01

okay det var mere fordi jeg troede du vidste jeg stod samme sted som Donna .. :) men hvis det bare var i sjov er det jo godt nok...

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 21:27

Nåeeh søsteren... ...næh det var jeg ikke klar over - før nu.

Men vi har det i hvert fald godt hvor vi står - der kan du roligt komme ud

0
0
Svar på denne tråd

Tina *Germ*
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 21:32

hehe nej men det var jo derfor jeg var rimelig forvirret :)

vi har faktisk også snakket om det men det bliver nok en dag når vi er færdig med at studere ;)

det tærer så meget på budgettet at jeg ikke ville have råd til mad til mig selv :b

er foder incl i prisen? hvad fodrer de med?

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 16:22

Der er foder incl. prisen. Der fodres med roepiller om morgenen og havre eller byg middag og aften. Derudover får de regulator complete.

Ja det er lidt "dyrt", men hesten er bare så tilpas med at være der( vi har stået flere steder og det er vores 2. gang derude) og så gør det jo heller ikke noget at det er nogle fornuftige tøser der er i stalden . Ikke meget fnidder.

(jeg skal tale pænt og vaske min mund i sæbe så visse ikke bliver børnefornærmet og stamper i gulvet jeg skal tale pænt og vaske min mund i sæbe så visse ikke bliver børnefornærmet og stamper i g ...

0
0
Svar på denne tråd

hasselager
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 22:14

Jeg kan varmt anbefale Hasselager rideskole... Fnis

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 02:07

Ja, Stenege er et skønt sted.

Sku jeg flytte min hest, ville jeg kigge efter Stenege.

Der er masser af skov, rigtig meget.

Styr på det, Stinne har altid styr på det - bare ik hendes egen dyre skovturshest, ha ha

Hold Kjeft Og Sett Deg Ner!!!

Don't look back, just helpyourselfish...

www.jessie-fotos.dk

Magtens Korridorer's nye album "Det Krøllede Håb" er ude nu - køb det!!!!!

0
0
Svar på denne tråd

MamadahieMarie
Forfatter: 
Dato:  08-11-2007 10:18

MARIE !!

jeg sagde du ikke skulle blande dig mere! tsk tsk tsk !

og desuden skal du lige købe hasselager rideskole først din nød!

0
0
Svar på denne tråd

Billigt?
Forfatter: 
Dato:  15-11-2007 11:04

Hvis det skal være billigt, kan jeg anbefale Jelshøjvej 36 i Højbjerg, hos Niels Arne. Det koster 750 pr. måned inkl. halm.

Der er ridebane (dog ikke den bedste) og der er ca. 15 min. skridt til Skåde Rideklub hvor der er hal og undervisning.

Det er en lille stald med 9 pladser. Det er selvpas, dvs. man sætter foder frem, som Niels Arne giver om morgenen. Ind og ud samt aftenfodring er i turnusordning. Hestene går ude hele dagen om vinteren, om sommeren hele døgnet. Dog er foldene ret mudrede om vinteren. Tæt på Hørret skov.

Jeg ved dog ikke om de har plads pt., da jeg er flyttet (pga. jeg selv flyttede)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider