Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Stübben Romanus
Forfatter: 
Dato:  04-10-2002 18:21
Hej!

Er der nogle, som kender dennne springsadel og som kan sige noget om den?? Gode og mindre gode ting.

Jeg leder efter en springsadel til min hest, og skal prøve den model.

Hvordan er den at sidde i og hvordan er støtten??

Håber der er nogle søde mennesker, der kan hjælpe mig!!

Knus

:-) MariaHelena
0
0
Svar på denne tråd

Re: Stübben Romanus
Forfatter: 
Dato:  05-10-2002 07:30
Jeg har engang haft en Stübben Romanus springsadel.

Jeg var dybt begejstret for den! Jeg mener nok, at den havde både knæ-og lægstøtte, så den var temmelig idiotsikker :-D

Læderet er det der specialtgarvede Testa de Rossa (eller hvad det nu hedder) og med jævnlig vedligeholdelse (et let pudsning en gang om ugen), så havde læderet en utrolig gribefasthed!

Den har så hut viskes alm. halvdybt sæde, så det er en sadel med støtte i, men jeg synes ikke at man bliver "låst fast" i den.

Jeg kan kun anbefale den, men husk nu at den kan ikke bruges, hvis modellen ikke passer din hests facon ;-)

Med venlig hilsen Camilla (Felur)

Mangler du en lækker kandar?
Eller en Wintec dressursadel?
Eller en kantsyet trense?
:-) Så se her :-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Camilla
Forfatter: 
Dato:  05-10-2002 14:08
Hej Camilla!

Tak fordi du skrev. Jeg har netop fået den i dag, men selvfølgelig bare for at prøve den og også se, om den overhovedet kan ligge på min hest.

Jeg mener at bomvidden er 32, men ved du hvad det svarer til??? Smal, medium eller large? Jeg synes bommen ser ret bred ud, og min hest er rimelig smal, men jeg vil kigge på det i morgen, når jeg skal prøve den.

Glæder mig; den ser nemlig RET lækker ud, selvom det er en gammel sadel :-) Og ja...der er god støtte i!!

Knus

MariaHelena
0
0
Svar på denne tråd

Re: Camilla
Forfatter: 
Dato:  05-10-2002 14:16
en str. 32 bom er den bredeste bom stübben producerer
0
0
Svar på denne tråd

Re: Karin
Forfatter: 
Dato:  05-10-2002 15:05
Hejsa!

Okay, tak for det! Håber alligevel, at den kan ligge på min hest. Ellers må jeg få en sadelmager til at se på det.

Knus

MariaHelena
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider