Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

4 sæson dækken
Forfatter: 
Dato:  03-10-2002 20:33
Jeg var ude og kigge på dækken idag, og butikken havde lige fået et nyt dækken hjem, der kunne bruges hele året. Inde i dækkenet var en lynlås, så man kunne tage fyldet ud, fyldet var 2 poser a 220 gram. Det vil sige at uden nogen pose kunne man bruge det til regndækken, med en pose til overgangsdækken, og begge poser når det bliver koldt. Poserne fyldte ikke hele dækkenet, men kun på ryggen og lidt ned om siderne.
Dækkenet har jo den fordel, at man kan skille det ad, og så kan man selv vaske det, og skulle det gå i stykker, kan det også gå i en almindelig symaskine.
Dækkenet kostede 1399 kr.

Er der nogen der har erfaring med dækkenet

Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Re: 4 sæson dækken
Forfatter: 
Dato:  04-10-2002 23:24
Jeg tror ikke jeg ville købe det. Jeg foretrækker nu et dækken som er simpelt opbygget fx Horseware dækkener. Men det er jo smag og behag.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  05-10-2002 00:15
Hej

Jeg jeg har sådan et dækken, det lever endnu, og kan da bruges endnu, hvilket vil være 3 vinter. men men men, det har det ikke alt for godt.
det er ikke særlig gode lynlåse de bruger, og jege r kun glad for at de knækkede mens jeg ahvde begge fyld i dæknet.
desuden glider dæknet lidt på hesten.

men det er dejligt varmt, og vand og vindtæt.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  07-10-2002 12:37
Jeg har også sådan et dækken, og synes ikke det er noget hit.

Det er uhyggelig tungt, og det skøjter rundt på hesten. Nej tak - Rhino/Rambo til os.

BeritH
Så er der dugfriske billeder af Gizzeren på min præsentation;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider