Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sony E. W580i problemer som min?
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 21:58

Hejsa

Jeg har for en måned siden købt ny mobil, en mørkegrå sony Ericsson W580i.

Allerede nu har flere af tasterne en sprække i midten, som om de knækker, men dog bliver siddende. Mellemrumstasten i højre hjørne virker ikke altid så nogle gange skal man trykke 5 gange for at lave et mellemrum, andre gange 1 eller 3 gange. Det er pænt belastende og ville lige høre om andre har haft samme problemer med den model?

Tasterne der har "knæk" er 1,2,3,4,5,7,8.

MVH Ane

0
0
Svar på denne tråd

også her
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 22:03

Min datter har en magen til. Hun har nøjagtig samme problem og jeg tror der er mange.

Vi har købt den over nettet og da jeg ringede ind for at klage og beskev fejlen, så var de klar over hvilken mærke og model der var snak om.

Kamilla med hestene

Sylvia - Snuggi - Marquis og Mosegårdens Dante

R.I.P Harbo,* 13/9-07

Absolut rolig vallak købes.

0
0
Svar på denne tråd

Samme problem her
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 22:05

Desværre har min det samme problem. jeg har sendt den ind til butikken.
Min har os kastet alt mit musik, og mine billeder væk. Det der kort halløj sad åbenbart ikke fast.

Er der også mange ridser i din ? altså når du tager coveret af ?

Det er der nemlig i min, plus at der er skrevet noget med en spritter.

Tine A
Rider på den skønne Veginia nu <3
Tak Vibeke ;b
0
0
Svar på denne tråd

126531562
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 22:16

Tak for svar - det lyder da ikke super godt.

jeg har ikke oplevet ridser under coveret - men jeg syntes ikke at batteriet holder særlig længe og så meget bruger jeg den heller ikke.

Jeg har købt den over nettet og ringer til selskabet i morgen så den kan komme til reperation.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 23:52

... hørt, at de ikke er at finde i flere telefon butikker længere, netop pga. de problemer i beskriver.

SÆLGES: Præmieret tysk dressur avlshoppe, 6 år - avler super føl!

SÆLGES: tysk springføl - spændende blod!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 10:13

Datteren har sin SE nr. 2. Den første var rigtig god men blev slidt ned af alle sms'erne. Holdt i godt og vel 3 år.

Nu kan jeg ikke huske hvilken model det var og heller ikke hvilken model hun har nu. Men den er blevet byttet 2 x, og været sendt til rep 1 x. Hun har problemer med tasterne (de flækker ikke) men hun skal trykke flere gange på nogle af tasterne før de virker.

0
0
Svar på denne tråd

Held i uheld
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 11:18

En gang imellem har man lov at være heldig - eller, held i uheld, må jeg hellere kalde det...

For en måneds tid siden bestilte jeg netop sådan én, men pga. adresseænding mm. havde jeg ikke mulighed for at hente den på posthuset, den blev derfor sendt retur, og jeg fik pengene igen.

I søndags surfede jeg så igen rundt efter mobil og så den var sat 300 kr. ned med samme abonnement. Jeg endte dog med at bestemme mig for en anden mobil - hvilket jeg nu er enormt glad for!

Jeg har ellers aldrig hørt dårligt om Sony Ericsson, heller ikke om den pågældende model, men nøj, hvor er jeg glad for at jeg ikke bestemte mig for den!

Cavallo støvler sælges - se præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

dfsdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 15:08

Mine taster er også knækket, og ridser bagpå det blå der, men ellers er der ikke noget. ;s Men det ser ikke ligefrem pænt ud med de ridser. Har 'kun' haft den i ca. 3 måneder.

De aller kærligste hilsner Kiksen ;D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider