Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

At få foreviget sin bedste ven af
Forfatter: 
Dato:  21-10-2007 21:45

Jeg er kommet til, at tænke på at hesten jo ikke leve forevigt

Også i dag i det smukke efterårsvejr, kom jeg til at tænke på, at når vi nu bor her samme - mig og Raja. Så burde vi få taget nogle rigtig gode billeder af os sammen, også som et minde om den tid vi har her, når tiden engang er slut.

Vi har en skov og flere rigtig flotte steder, hvor der kunne tages flotte potrætbilleder :)

Har I fået lavet sådan noget og blev i tilfredse?

Kan I evt. anbefale en god fotograf?

(det skal lige siges, at det ikke skal være LIGE NU, da pengene lige skal være til det først, men det skal være inden for nærmeste fremtid :) )

Malle

- med Honeyburst/Raja :D

0
0
Svar på denne tråd

Lokation???
Forfatter: 
Dato:  22-10-2007 13:06

Jeg tror det kunne hjælpe hvis du skrev hvor i landet...

Jeg kender en dygtig fotograf i Østjylland der selv er hestetøs, men det kan jo godt være meget langt...

Signe

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 12:07

Jeg har ikke fået lavet nogle billeder og kender ikke nogen fotograf, men jeg har da tænkt mig at gøre det samme som du, at få taget nogle rigtigt gode billeder til væggen i stuen.

Det må da være den bedste måde at mindes når engang...

Er ikke så meget til kremering, totter af halen eller at få skindet fra dyret og den slags.

"For those who believe there is no explanation necessary and for those who disbelieve there is no explanation good enough!"

0
0
Svar på denne tråd

Mit bedste minde
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 20:39

Da jeg for nogle år siden fik aflivet min dejlige hest klippede jeg nogle lange hår af hans hale (nogle dage inden han blev aflivet). Min tanke var, at jeg ville have lavet et smykke med hårene i. Tanken blev dog ikke til handling før næsten 2 år senere, hvor min skønne mand havde fået lavet en halskæde med hårene i. Ved første øjekast lignede det blot en flettet lædersnor, men da min ældste pige så sagde: Mor, ved du hvad det er??? Nej, sagde jeg så... "Det er Zahr´s hale" SÅ hylede jeg af glæde. Sofie trode jeg blev ked af det, så jeg måtte berolige hende med, at det var jeg BESTEMT ikke!!

Jeg er rigtigt glad for mit smykke!!

Janice

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider