Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Ny bærbar..
Forfatter: 
Dato:  15-10-2007 20:54

da jeg næste år skal læse til jordbrugsteknolog er jeg nok desværre nød til at invistere i en ny computer, derfor søger jeg allerede nu en ca. pris på en der som minimun opfylder alle krav, samt erfaringer med forskellige mærker..

Kravene kan ses her www.vl.dk/internt/ithjalp/ krav_til_barbar.htm, som minimum skal den opfylde de her krav..

Krone og Bølge - En selvfølge

og de Sorte Perler

Frieserføl sælges - www.heste-nettet.dk/lodge/19305/ hest/165470/

0
0
Svar på denne tråd

En Dell Inspiron 1501
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 05:32

Vil meget godt ramme kravene, de fås lige nu til ca. 5000 kr. Min er bygget efter mine specifikationer, dvs hvad jeg lige kunne få råd til. Heri er XP (Vista vil jeg vente med! Der er pt for mange "børnesygdomme" i den)) inkluderet. Vi har så selv købt Norton Antivirus, men maskinen er født med antivirusprogrammel, vi foretrækker bare Norton.

Desuden er der dual-processor i.

Vi er blevet glade for Dell, for man får umanerlig meget for pengene! Desuden kan man selv vælge til og fra efter behov.

Desuden er der god telefonsupport. (Som når katten har taget lyden *helt*af ;-D )

Mvh

xtiny

♣ "There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"
♣
-Dan Greenberg
0
0
Svar på denne tråd

Packard bell
Forfatter: 
Dato:  16-10-2007 20:01

Jeg er meget glad for packard bell. Har lige købt en lille fiks en, da den gamle skod af.

Jeg har Windows Vista, ville gerne have ventet lidt. Men det fulgte nu engang med. Jeg vil sige, man skal lige vende sig til det. Men så synes jeg faktisk også det er mere bruger venligt.

Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider