Nu står jeg i den meget triste situation at min Mispige er syg igen og sidst jeg snakkede med min dyrlæge sagde hun, at hvis hun fik et tilbagefald, ville hun anbefale at køre hende ind på Landbohøjskolen og få en mand til at kigge på hende. Jeg kan ikke huske hans navn, men han har undersøgt de ledvæske prøver hun har fået taget, så kender lidt til min kat.
Men har bare hørt mange dårlige erfaringer med dem omkring heste, men nogen der har haft en kat derinde??
På forhånd tak
Du kan ikke hindre sorgens fugle i at flyve hen over dit hoved. Men måske kan du forhindre dem i at stoppe op og bygge rede i dit hår
Da vi boede i Kbh. brugte vi altid KVL dyrlægerne. Og vi har kun positive erfaringer. Vi har desværre været derinde i to rigtig trælse tilfælde. Den første gang med en kat, der havde fået en blodprop. De gjorde alt hvad de kunne for at redde ham, men det var ikke muligt. Anden gang viste det sig, at vores ene kat har en hjertefejl, og han kom i behandling med det samme, og har det tiptop i dag. De har bla. landets førende inden for hjerteproblemer, og ham har vi gået hos. Jeg tror ikke, at ham med hjertefejlen var blevet reddet, hvis vi "bare" var kørt til en anden dyrlæge.
Så kun herfra.
Mange hilsner Christel,
mor til Anna født d. 21. juli 2006
- og termin 29. oktober 2007
Brændeovnsgitter købes, skriv pb hvis du har et til salg.
Mener man skal være på passelig med hvad man hører af fordomme. Der er kun en ting at gøre og det er at prøve.. Bryder man sig ikke om behandlingen, så kan man bare finde en anden. Men det er somregel landbohøjskolen man bliver henvist til, da det er der de fleste af de førerende eksperter holder til.
Har ikke selv haft nogen af mine dyr i behandling der inde.. men jeg ville ikke tøve med at kører derind med dem, hvis det blev anbefalet.