Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Københavnsområdet
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 13:45

Jeg skal have hesten flyttet med mig til Kbh - og har da kigget på markedspladsen og i fagbogen efter opstaldningsmuligheder, men synes måske det ser lidt uoverskueligt ud... Har planer om at bruge et par dage i efterårsferien på at tage rundt og kigge, men måske kan I herinde hjælpe mig?

Jeg har på nettet kig på flere steder som I måske kender:

Frederiksdal i Virum - men hvor meget koster det?

Grangården ved Dragør - ja, hvem ved hvad?

Der er flere steder som ikke har hjemmeside og som det følgeligt er lidt svært at skaffe sig information om - er der nogen som har nogle anbefalinger?

På forhånd tak!

Sisse

0
0
Svar på denne tråd

hvad skal du bruge?
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 14:02

Hvilke krav har til stedet?

Skal der være ridehus, bane?

Må det være selvpasser?

Skal der være gode tur muligheder?

Hvilken del af kbh.-området vil du helst til (hvor bor du selv)?

Skal hø/wrap/foder være med i prisen eller vil du helst selv sørge for det?

Hvad med prisen?

hvis du kan stille lidt krav/ønsker op, så er det lidt nemmere at hjælpe

Du kan evt. prøve at søge herinde -så kommer der et par tråde frem med anbefalinger (og advarsler) om nogle steder...

0
0
Svar på denne tråd

uh, krav...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 14:18

Jeg har faktisk ikke så vældig mange krav - udover at min hoppe er ifolet, så det skal være et sted hvor det kan lade sig gøre rent praktisk..

Gode turmuligheder ville være lækkert, ligesom en bane også ville være et plus, men ikke noget krav.

Mht foder, så må det gerne være inkluderet i prisen - men igen ikke noget krav, jeg kan også selv skaffe det hjem.

Vigtigt for mig er foldtid, gode staldforhold og en god stemning i stalden - selvpas er ikke noget problem, hvis man evt kan lave turnus ind/udluk etc.

Pris - ja, så billigt som muligt, men det koster jo at have krav...

mvh Sisse

0
0
Svar på denne tråd

Og hvad
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 14:23

Og hvad med transport? Er det vigtigt at stedet er til at komme til med offentlige transportmidler eller er du selvkørende?

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

uh, ja..
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 14:28

offentlig transport - ja tak!!!

Jeg er studerende (uden bil) og har endnu ikke fundet et sted at bo selv heller, så med hensyn til det kan jeg jo lede efter noget alt efter i hvilken ende af Kbh hesten kommer til at bo i...

mvh Sisse

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 21:23

Ved du hvor i KBH du selv kommer til at bo?

Jeg kan kun Fraråde dig Grangården :( Desværre... Jeg hoppede selv på den, og det var ikke en god oplevelse for hesten eller jeg (skriv PB hvis du ønsker info).

Derimod er der en del steder på Frieslandsvej og de omkringliggende veje... Der er super duper.. Min egen hest står på Frieslandsvej - BILLIGT... Men jeg kan kun anbefale dig at tage ud og banke på :D

Eller opret selv en annonce! - Det gjorde jeg og på den måde fik jeg bedre og nærmere tilbud end dem som er annoncerede...

Mvh. Louise AP

Man har kun succes når andre har fiasko!

"Vær dig selv, og vær din egen"

Distance ridning - En sportsgren hvor alle kan være med!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider