Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Klaus Holm
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 12:34

Er der nogen der kender noget til berier Klaus Holm? Kan se han underviser på støvring ridecenter ved Aalborg.

Står med en ret følsom unghest, og skal finde et sted i omegnen af Aalborg.

0
0
Svar på denne tråd

Klaus Holm
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 14:43

Så er han perfekt! Jeg har brugt ham til min unghest og han er simpelthen fantastisk. Min unghest var en rigtig kælling, der ville stejle, virkelig stejle. Klaus formåede at få styr på hende UDEN magt. Der er virkelig mange, der bruger magt mod heste og det er jeg dybt imod. Jeg kan kun anbefale Klaus. Han er simpelthen så dygtig til de unge heste og så er han god til at formidle sin viden, så du evt. i samspil med ham lærer at ride din unghest optimal. Skal jeg have undervisning/tilredet en hest igen bliver det uden tvivl hos Klaus. Han er simpelthen så tålmodig og det er det vigtigste i arbejdet med vores følsomme og "skøre" ungheste :)

Vh Louise

0
0
Svar på denne tråd

Og forresten
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 14:48

...så kommer din hest på fold hver dag og står i rigelig strøelse. Det var fx meget vigtigt for mig. Min blev også klippet uden ekstra omkostninger - det var lige lidt bonus :)

0
0
Svar på denne tråd

Godt valg
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 22:35

Jeg kender en DV avler, der har haft flere ungheste i ridning hos Klaus.

Avleren har altid været super tilfreds med Klaus arbejde. Klaus har fremvist hestene til sadelkåringer og egnethedstest.

Han forcerer ikke en unghest, men siger ligeud hvis han ikke kan få hesten klar til det planlagte arrangement.

Han ønsker at hesten får en god oplevelse og grunduddannelse og går ikke på kompromis.

Desuden er han en utrolig god rytter og et behageligt menneske.

Jeg kan kun anbefale Klaus.

0
0
Svar på denne tråd

beridder
Forfatter: 
Dato:  12-10-2007 11:47

har han en hjemmeside???

0
0
Svar på denne tråd

Klaus.
Forfatter: 
Dato:  12-10-2007 12:23

Jeg kender godt Klaus, og han er flink.

En anden jeg stærkt kan anbefale er Søren Hedegaard fra Klarup

nær aalborg.

Han er virkelig dygtig, og har uddannet et hav af internationale topheste og får stor ros af mange.

Mange store avlere som Peter Ølgård (ham der har avler den hest Andreas helgstrand vandt DM på i år), Damgaard, Helle og Jørgen med Carano osv osv, bruger Søren til deres ungheste.

Personligt foretrækker jeg Klarup ridecenter frem for Støvring, da der er meget bedre græs folde i Klarup.

De heste Søren har i arbejde ser virkelig godt ud, Han plejer og passer dem godt, og klipper også uden ekstra beregning. Tror også Klarup bruger et bedre foder produkt end Støvring, med mindre Støvring har fået noget nyt foder.

Google Sportsrideklubben Klarup og omegn, så kan du læse mere om stedet og Søren.

VH Pernille.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  12-10-2007 12:26

Pernille: Søren duer ikke til min. Har flyttet den derfra. Også mange ting på stedet der ikke lever op til mine krav.

Hvad med SAO og hjallerup, nogen der kender til de steder? Det er meningen jeg selv skal ride hesten, men finde noget undervisning.

0
0
Svar på denne tråd

Klarup...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2007 13:54

En gang for alle, jeg har intet imod Søren. Han er god mod hestene og behandlede os godt. Sælger ville gerne have hesten i tilridning, da jeg ikke synes det fungerede optimalt. Også fordi hesten allerede havde været et andet sted i tilridning. Dette har INTET med Søren at gøre, for har set ham ride en del hest + undervise.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider