ja jeg har jo for mange mange uger siden betalt min smed for at komme og sko min hest, men nej nej han kom aldrig og var lige pludselig syg og fejlede egentlig en masse, nå så ser jeg på nettet at manden er igang igen, hmm de havde lovet mig at kontakte mig, men måske glemt det, det er hvad der kan ske, men så ringer jeg til manden, får en flink dame i tlf, og hun siger så, at han ikke er hjemme nu men hun lægger en besked. ok det er igen 4 uger siden jeg har ringet smset skrevet mail, skrevet på hans annonce men ikke noget som helst har båret frugter. jeg kommer nok ikke uden om en tur forbi politi gården, og har advaret ham om jeg laver et indlæg om ham her, så skulle nogen ville bruge grenå baslagsmed, betal kun KONTANT. det er lidt ærgerligt for han var super go til sit arbejde men det burde ikke være nødvendig at snyde for 950 kr. det er bare for latterligt.men sådan er det vel. jeg må nok hellere nævne at han er reg, og han sælger sig selv på qxl, i gul og gratis det er lige de to steder jeg ved han er, og på qxl skal man forudbetale det må man hellere lade være med i hans tilfælde, så brug ham gerne han er roen selv, og kan sit job men pas på jeres penge. jeg kan om 3 uger endelig få en rigtig smed igen, det har ikke været til at komme ind nogen steder.