Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

forbandede S/E 880i
Forfatter: 
Dato:  06-10-2007 14:10

Hvor er jeg bare træt af min nye tlf. eller det vil sige den er ganske fed, men den virker bare ikke optimalt.

Nu har jeg lige modtaget den, efter at den har været sendt ind til Sony Ericson, og den er stadig ikke i orden.

problem 1: jeg kan ofte ikke modtage opkald, telefonen ringer simpelthen ikke.

problem 2: jeg modtager ofte ikke sms'er, his jeg så ringer fra min tlf. vrimler det ind med de sms'er som jeg har fået det sidste stykke tid.

problem: min opkaldsliste bliver ikke opdateret, dvs. jeg kan ikke se, hvem der har ringet, og hvornår, jeg kan ikke se midstede opkald, og jeg kan ikke se, hvem jeg har ringet til.

når der har været et midstet opkald, så står der i displayet: "ny genvej" og det fatter man jo ingenting af.

Nå men jeg har måttet undvære min tlf i 14 dage, jeg har lige været helt i Holbæk(25 km) og hente den. Nu er jeg kommet hjem og kan se, at min opkaldsliste, den virker stadig ikke, jeg finder fluks den udleverede reperationsnota frem, og hvad ser jeg... der står saftsusemig: "Ny software kommer i uge 43 som løser problemet, kunden skal slå 3G signalet fra indtil ny software er i telefonen" årggh det der 3G har være slået fra i over 2 mdr.

Det vil sige, jeg har måtte undvære min tlf i 14 dage, til ingen verdens nytte og om 3 uger, skal jeg undvære den igen, hvor er jeg bare motherf... træt af det her.

Andre med problemer med deres S/E 880i?

Hilsen Marianne

Har du fået dine vinger

sidder de nu godt nok?

og kan du flyve rundt i luften

med de andre i din flok?

*Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*

0
0
Svar på denne tråd

Teleselskab
Forfatter: 
Dato:  06-10-2007 17:23

Hvem har du som teleselskab?

0
0
Svar på denne tråd

Julia...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2007 18:16

Jeg har Sonofon, men det er vist uden betydning, da telefonen har været til Rep. hos S/E og de har bare sende den tilbage, om at der ikke kan gøres noget før der kommer ny software til den model.

Hilsen Marianne

Har du fået dine vinger

sidder de nu godt nok?

og kan du flyve rundt i luften

med de andre i din flok?

*Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*

0
0
Svar på denne tråd

Mobil 880i
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 11:02

Har samme model, og jeg er superglad for min, bedste mobil jeg har haft!!!

Men ok min virker jo osse

Vh

Am

0
0
Svar på denne tråd

jeg har den også
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 13:31

og har haft både problem 1 og 2.

Jeg har ikke haft den sendt ind eller noget da jeg hele tiden har troet at det var mit abb der var noget galt med men det kan jeg da godt se nu at det nok ikke er...

Hmm jeg er ellers glad for telefonen for den kan en masse fede ting!

Hmm men så prøver jeg da bare om jeg kan få købt en ny!

Tak for hjælpen selv om du jo slet ikke var ude på at hjælpe

Anja

Never ride faster than your guardian angle can fly!

0
0
Svar på denne tråd

Benyt dig af dine rettigheder
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 14:09

som forbruger og ophæv købet.

Dette er især nemmere for dig hvis den er under 6 mdr gammel. Så er det nemlig forhandleren der skal bevise at den tlf de solgte dig ikke var i stykker da du købte den=umuligt.

De har bevisbyrden og du kan benytte dig af formodningsreglen.

Jeg ophævede selv købet fordi jeg oplevde det samme da jeg købte en vare hos Telmore. Også en telefon..

R.I.P Dejlige Cleo. Vi tænker på dig hele tiden, og savner dig enormt.

Kender du Lillemarkens Lucie, oldenborghoppe eft. Ruben?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider