Hvor er jeg bare træt af min nye tlf. eller det vil sige den er ganske fed, men den virker bare ikke optimalt.
Nu har jeg lige modtaget den, efter at den har været sendt ind til Sony Ericson, og den er stadig ikke i orden.
problem 1: jeg kan ofte ikke modtage opkald, telefonen ringer simpelthen ikke.
problem 2: jeg modtager ofte ikke sms'er, his jeg så ringer fra min tlf. vrimler det ind med de sms'er som jeg har fået det sidste stykke tid.
problem: min opkaldsliste bliver ikke opdateret, dvs. jeg kan ikke se, hvem der har ringet, og hvornår, jeg kan ikke se midstede opkald, og jeg kan ikke se, hvem jeg har ringet til.
når der har været et midstet opkald, så står der i displayet: "ny genvej" og det fatter man jo ingenting af.
Nå men jeg har måttet undvære min tlf i 14 dage, jeg har lige været helt i Holbæk(25 km) og hente den. Nu er jeg kommet hjem og kan se, at min opkaldsliste, den virker stadig ikke, jeg finder fluks den udleverede reperationsnota frem, og hvad ser jeg... der står saftsusemig: "Ny software kommer i uge 43 som løser problemet, kunden skal slå 3G signalet fra indtil ny software er i telefonen" årggh det der 3G har være slået fra i over 2 mdr. 
Det vil sige, jeg har måtte undvære min tlf i 14 dage, til ingen verdens nytte og om 3 uger, skal jeg undvære den igen, hvor er jeg bare motherf... træt af det her.
Andre med problemer med deres S/E 880i?
Hilsen Marianne