Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Clairvoyance
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 08:43

Har du prøvet at have en clairvoyant ude til din hest og hvordan gik det - nogen som har lyst til at dele deres oplevelser...?

Jeg har overvejet at prøve det, min hest fejler ikke noget.. men kunne være sjovt at høre om den har noget at fortælle!

Jeg bor på (syd)Sjælland og har hørt meget godt om Anita Bakkegård, er der andre der kender hende eller er der en anden du kan anbefale?!

For en god orden skyld, er jeg ligeglad med at høre folks mening om clairvoyance og den alternative verden iøvrigt... hvem der tro eller ikke tror på det og hvorfor ... det er ikke det denne tråd skal handle om!!

Glæder mig til at høre om dine oplevelser/erfaringer - vil du dele dem med os andre, så siger jeg på forhånd tak...

Med venlig hilsen

Pia

** Enhver som ikke har lavet en fejltagelse, har aldrig prøvet noget nyt **
- Rigtige piger venter ikke på prinsen på den hvide hest - de rider selv!

0
0
Svar på denne tråd

sydsjælland
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 09:06

hej Pia..

Jeg kunne også gerne tænke mig det.. så måske vi kunne finde en som kunne tage os begge? bor nemlig også på sydsjælland..

Har hun en hjemmeside eller noget?

Mvh sussi

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 09:21

Det ved jeg faktisk ikke... måske er der nogen som kan hjælpe os??

Jeg har hørt at hun har rigtig meget og lave, så hun kan være svær at få en aftale med, derfor jeg ville høre om der var nogen der kendte andre som de havde haft gode erfaringer med.. med eller uden hjemmesider...

Med venlig hilsen

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Clairvoyant
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 10:19

Har selv haft en clairvoyant ude til vores hest, pony og hund - af ren og skær nysgerrihed.

Utroligt, hvad clairvoyanten kunne "fortælle"...

Jeg kan vamrt anbefale

www.heste-nettet.dk/lodge/34391/

Hun er bare knald-hamrende dygtig - ikke den type, der vender tilbage med, at hesten hellere vil have en rød grime i stedet for en blå.

Hun er heller ikke den type, der lægger små krystaller i vindueskarmen m.v.

Kender ejerne til hestene Castello og Pavarotti...

Hunden Tassia (Thasja) på Charlotte's hjemmeside er vores...

Og nej, det er IKKE "fis i en hornlygte", det som Charlotte kommer frem med.

Charlotte gik en dag forbi Taipans box - vendte om, gik tilbage til hesten, kiggede på den og oplyste, at Taipan da vist havde ondt i hovedet/nakken.

Stolede så meget på Charlotte's fornemmelse(!), at Dr Gigadyr blev kontaktet.

Og sørme - Taipan havde ondt.

2. og 3. nakkehvirvel var bare extrem stive...

Taipan var på daværende tidspunkt ikke den nemmeste hest at ride - efter en gang "knæk og bræk" af Dr Gigadyr (som også var/er uddannet kiopraktor), gik det meget, meget bedre.

Så herfra til Charlotte

Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine

DV = Diverse Varianter; Fan Gogh

Trakehner = Tragedier; Taipan

Karoline er en shetlænder - og ikke en ko

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 11:29

Lyder spændende med Charlotte!

jeg har været inde og kigge på hendes hjemmeside, men får lidt det indtryk at clairvoyance på dyr kun forgår via billeder

men jeg forstår på dig at hun har været ude hos jer ikke...??

Kan du huske hvad det koster?

Tak for oplysningen, vil seriøst overveje at kontakte hende!

Med venlig hilsen

Pia

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 13:07

jeg har prøvet billede clairvoyance (brugte også charlotte bursche) på min ene hest, må sige at jeg var lidt skeptisk, men det er helt sikkert ændret nu, jeg var meget overrasket over hvad hun kunne fortælle, der var mange ting som hun overhovedet ikke ville kunne vide uden at kende ham, hendes clairvoyance fik tårene frem hos både mig, min mor og mine veninder som har læst det.

kan varmt anbefale hende, jeg vil helt sikkert bruge hende igen.

der er også en som hedder vivian, hun kommer i hvert fald ud, jeg kan prøve at få fat i nummeret hvis det er, hun er også kineselog(staves), hun sku også være ret god, kender nogen stykker som har brugt hende.

SUCCES AFHÆNGER AF EVNEN TIL AT GÅ FRA FEJLTAGELSE TIL FEJLTAGELSE UDEN AT MISTE GNISTEN !!!!

DANSKE OLDENBORG HESTE -

KAN OG VIL

www.123hjemmeside.dk/devito-secret

VITO, VINDER MED 9 POINT TIL SHD

0
0
Svar på denne tråd

Jepper...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 17:27

Heidi B herinde fra har jeg haft ude. Hun fortalte nogle rigtige ting om min som hun dog har mødt da jeg havde æren af at stå opstaldet hele 28 dage samme sted som hende i sin tid*G*

Min havde kort inden mistet sin bedste ven som blev solgt- og var blevet mærkeligt. Dette vidste hun ikk, men hun fortalte at han manglede en ven han var blevet skilt fra bl.a.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 21:50

Tak for jeres erfaringer... hører gerne om flere, hvis der er nogen der har lyst til at fortælle om det!

qvickie: Jeg vil meget gerne have nummeret til Vivian... takker

sussi: Det kan jo godt være vi kan få arrangeret noget sammen, venter lige og ser om der kommer flere "anbefalinger" inden jeg beslutter mig for hvem og hvornår!

Med venlig hilsen

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Clairvoyance
Forfatter: 
Dato:  05-10-2007 00:43

Charlotte kørte ud til hestene lige da hun var opstartet som clairvoyant.

Men hun blev ret så hurtig populær blandt hesteejere og "andet godtfolk" - så derfor måtte hun ty til fotoclairvoyance.

Clairvoyancen på vores hund skete via foto.

Priserne står på Charlotte's hjemmeside.

Udover episoden med Taipan, så kan jeg oplyse, at Charlotte på et tidspunkt healede (hedder det dét!!??) på vores forrige hest.

Hesten havde fået en gaffelbåndsskade ifm nedrivning af en bom og chancerne for at den ville blive ridehest igen var max 30% iflg dyrlægen og indtil flere scanninger.

Charlotte spurgte om hun måtte forsøge med healing - forklarede, hvad det gik ud på og joh, selvfølgelig måtte hun det.

Charlotte havde ikke fået at vide, hvordan skaden var sket...

Efter at have healet et par gange, henvendte Charlotte sig til vores datter og oplyste, at hun (datteren) ikke havde fortalt, hvordan skaden var sket - men det havde hesten...!!!

Nuvel, tænker du/I jo nok - Charlotte kunne jo have fået uheldet fortalt af andre i stalden - men dette var ikke tilfældet.

Ved den sidste scanning var det lige før, at dyrlægen tabte mælet - for som han sagde:

Hvis I havde tænkt jer at sælge "Prudden" og køber lod den gå gennem røntgen og scanning, så ville der intet være at se (udover det, som selvfølgelig skulle være der).

Jeg har altid kun troet på "sort-hvidt", rene og skære fakta - men må indrømme, at efter vi har stiftet bekendtskab med Charlotte - så erkender jeg, at jeg tror, der er mere mellem himmel og jord end som så...

0
0
Svar på denne tråd

til pia..
Forfatter: 
Dato:  05-10-2007 08:48

Jamen jeg vækselr lidt mellem om man skal få en ud eller over billed? men hende Charlotte der lyder jo vildt god..

Men kontakt mig lige.. så kan vi se om vi finder på den samme..

Mvh sussi

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-10-2007 22:47

Jeg overvejer også foto claivoyance hos Charlotte, men ville allerhelst have en der kunne komme ud... kunne selvfølgelig prøve og spørge hende om det er en mulighed...!

Er der ikke andre der har lyst til at dele deres oplevelser med mig/os? Gode som mindre gode... du behøver jo ikke nævne navne, hvis du ikke har lyst - syntes bare det er spændende at høre hvad man evt. har fået ud af det og måske har kunne bruge det til!?

Fortæl fortæl...

Med venlig hilsen

Pia

- Rigtige piger venter ikke på prinsen på den hvide hest - vi rider selv!

0
0
Svar på denne tråd

Anita Bakkegård
Forfatter: 
Dato:  06-10-2007 00:03

Har kun gode erfaringer med Anita Bakkegård. Har brugt hende til mange forskellige heste, både problemheste og for at forebygge at det skulle blive en problemhest.

Noget at det jeg husker var da hun sagde om min datters nyligt indkøbte hoppe at den synes: " dens liv var som en buffet med forskellige retter, så der hele tiden var noget lækkert !"

Hoppen havde gået på en fold helt alene i flere måneder, men da vi købte hende blev hun opstaldet, fik foder flere gange dagligt, blev trukket på fold, striglet og redet og vi var ikke i tvivl om at hun nød det i fulde drag.

Anita vidste ikke hoppen havde været "foldbums" i en periode, så jeg synes det var morsomt hun gjorde den bemærkning - selvom jeg godt ved at vores hoppe ikke ligefrem ordret, vidste hvad en buffe var !

Har også gode erfaringer med hendes foder råd og akupunktur.

Når Anita har været på besøg modtager man altid en skriftlig vejledning om det aftalte, foder, massage osv.

Venlig hilsen Lone

Løvemor, ponymor, plejemor, faktisk ret meget mor !
0
0
Svar på denne tråd

Et eksempel
Forfatter: 
Dato:  06-10-2007 00:35

Første gang jeg stiftede bekendtskab med Charlotte var marts 2003.

Vi havde haft vores hest i 1 måned.

Ringede til Charlotte, som havde sat små sedler op på ridecentret for at reklamere for sig selv.

Vores udlejer mente, at det ville være spild af penge at hidkalde en "klog kone".

Men hesten var min - ligesom pengene

Det eneste, Charlotte fik at vide i telefonen var, hvor gammel hesten var - kønnet og hvor længe vi havde haft den.

Charlotte kom på den aftalte dag - endda noget før tid, thi jeg havde fortalt, at jeg lige skulle have min undervisning med - inden hun og "Prudden" (Proud Apollon) kunne "snakke sammen"...

Jeg efterlod hesten i boxen - sammen med Charlotte - gik over i rytterstuen og drak indtil flere kopper kaffe med udlejer, som stadig mente, at det var spild af penge.

Og der blev drukket flere kopper kaffe...

Der gik over en time - så kom Charlotte over i rytterstuen, gav mig 2 stk's A4 papirer.

Jeg læste nøje, hvad Charlotte havde skrevet.

Gav papirerne videre til vores udlejer, som måtte erkende, at den "kloge kone" kunne noget, som selv han måtte tage hatten af for.

Udlejer kendte noget til hesten og kendte derfor også dens "fortid".

Alt, hvad Charlotte havde noteret, var korrekt.

At hesten var muskelfattig kunne enhver se - samt at dens foderstand var lidt under middel.

Men hvordan hesten havde opfattet det tidligere sted (hos sælger) - det vidste kun hesten og så vores udlejer.

"Prudden" havde et knæk på næseryggen - hvilket enhver jo kunne se.

Charlotte havde "stillet ind" på dette knæk og i hendes papirer stod noget om tumult i en trailer og en angst hest.

Et stykke tid efter fortalte Charlotte, at da hun og jeg havde talt sammen i telefonen første gang, da så hun for sit indre øje en panisk hest og noget tumult med en trailer...

Charlotte havde på absolut intet tidspunkt fået oplyst, at hesten år tilbage havde siddet fastklemt i en væltet trailer...

At Charlotte kunne se(!) dette - det gjorde, at jeg fuldt ud troede på hendes evner som clairvoyant.

Vores udlejer ville herefter sætte Charlotte på en prøve...

Hun fik - så vidt jeg husker - et foto af udlejers plag.

"Mor-hesten" havde udlejer selv overværet blive insimineret - udlejer havde selv overværet fødslen - ja alt i alt, så var udlejer (og dennes familie) jo nok dem, der kendte alt til denne plag.

Charlotte kunne udfra fotoet blandt andet fortælle, at plagen på et tidspunkt var sendt i "føl-skole" for at hygge sig sammen med ligestillede/jævnaldrende.

Plagen kom dog hjem efter ganske kort tid, idet den slet ikke trivedes det fremmede sted.

Charlotte kunne ligeledes konstatere, at plagen på et tidspunkt var kommet til skade med sin ene skulder

Dette kunne Charlotte "se" ud af fotoet...

Selv vores/klubbens rideskoleheste/-ponyer fik besøg af Charlotte.

Nogle af dyrenes fortid kendte vi - andre ikke.

Det var meget interesant at læse Charlotte's udtalelser om de forskellige heste/ponyer.

...

Når jeg har sparet sammen - vil jeg kontakte Charlotte igen for at høre om hun har tid til at lave clairvoyance på vores nuværende 4 heste/ponyer...

Ponyernes fortid kender vi kun ganske lidt til.

Gogge-springfidus' fortid kender vi kun fra sælger (en meget god bekendt af os).

Taipans fortid har vi fået noget af dels via hende, som i sin tid har tilredet og dels via den part, som sælger havde en overgang.

Selv om man har haft sin hest / pony / hund m.v. i en årrække, så står man som ejer alligevel med nogle ubesvarede spørgsmål omkring dyrets adfærd i forskellige situationer.

Og hér er det rart at have Charlotte "i baghånden".

Nuvel, der findes også andre dygtige - og ikke mindst lige så troværdige - clairvoyanter, som Charlotte.

Men jeg tror at vores helt specielle forhold til Charlotte skyldes, at "Prudden" var hendes første klient(!!!).

0
0
Svar på denne tråd

Bakkegård
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 19:43

Hej,

Jeg har haft Anita ude 2 gange og hun kommer heldigvis igen til november.

Hun fodertester mine 2 heste, går dem igennem for skader/belastninger og så kommunikerer hun med dem.

Første gang var meget overvældende fordi jeg slet ikke vidste hun var clairvoyant. Og det viste sig min hest var særdeles meddelsom! Jeg havde bedt hende komme fordi jeg var ny hesteejer og ville sikre mig at min fodring var iorden, så det andet var ligesom en ekstra "bonus". Nu glæder jeg mig mindst lige så meget til den del af "seancen".

Jeg kan kun anbefale hende. Du kan finde oplysninger på www.dyreuniversitetet.dk Jeg ved hun har telefontid man. tirs. og onsdag mellem 8 og 9 på 59188031

Jeg håber du får en god oplevelse

MVH Simone

Forhandler af:

Equifirst Linamix

Green and Blue produkter

Regulator Complete

i 2620 Albertslund

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 11:57

Hej Simone.

Tusind tak for dit indlæg og link, det var helt perfekt

og jeg tror jeg vil prøve at kontakte hende.

Selvom jeg syntes at Charlotte B også lyder helt vild god, (jeg kan godt lide at der - som Zigeunerungen skriver - ikke er noget hokus pokus med mystiske sten, røgelse, skrædderstilling og summelyde for så bliver det altså også en tand for "mærkeligt og pusseløjerligt" for mig), men jeg kunne altså stadig bedst tænke mig at få en ud i stalden, så derfor falder mit valg nok på Anita... hvis hun har tid!

Stadig... hvis flere har noget at fortælle, så hører jeg gerne om det...

Zigeunerungen: Tak for dine beretniger, det lyder helt vildt spændende, og jeg kan godt forstå at i har fået et specielt forhold til Charlotte!

Med venlig hilsen

Pia

- Rigtige piger venter ikke på prinsen på den hvide hest - vi rider selv!

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan varmt
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 12:05

anbefale Anita.. jeg har selv haft hende til min hest et par gange og hun har hjulpet min hest enormt og ikke mindre mig. Der er heller ikke noet hokus pokus ved anita, kun ren og skær..hmm..dejlig dame hehe

så en stor tak fra mig og hele stalden(mange der har brugt hende gentagne gange) til anita!!!

Er konverteret til western

Sidder nu rent faktisk til tider på dyret!!

0
0
Svar på denne tråd

Det er ligesom med
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 12:38

Heidi B herinde fra som jeg henv. til - hun er dog vist steget i pris siden jeg brugte hende fra 500 kr til 700 kr mener jeg at ha ladet mig vide.

Men hun var penegene værd, og kommer ud el. kan gøre det pr. foto ligeledes. Hun kan hjælpe med at heale hesten osse og den slags. Jeg regner med engang når pengene er til det at få hende ud til min igen for en sikkerhedsskyld*S*

www.heste-nettet.dk/lodge/26422/

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Charlotte
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 08:49

Jeg har snakket med charlotte.. og hun kommer ikke ud. og jeg vil gerne ha en ud.. fordi vi fornemmer at der er "nogle" i vores hus også..

Hende heidi bor bare lidt langt væk.. hvad siger du pia? vil du også ha en ud eller vil du sende et billed til en?

Mvh sussi

0
0
Svar på denne tråd

Heidi-B
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 21:38

Jeg kan og vil helt klart anbefale Heidi-B.

Hun er bare super dygtig.

Kram Persilla

Welsh Mountain efterlyses

Marco

Født: 19.05-1996

Kassia

Født: 22.05-1994

Handler altid hos Vejle Ridesport

www.123hjemmeside.dk/Persilla

0
0
Svar på denne tråd

Heidi-B
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 21:39

Jeg kan og vil helt klart anbefale Heidi-B.

Hun er bare super dygtig.

Kram Persilla

Welsh Mountain efterlyses

Marco

Født: 19.05-1996

Kassia

Født: 22.05-1994

Handler altid hos Vejle Ridesport

www.123hjemmeside.dk/Persilla

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider