Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Mogens Mucha
Forfatter: 
Dato:  01-10-2007 18:15

Vi skal have dressurkursus med Mogens Mucha i Hvidovre-Avedøre Rideklub til november og jeg overvejer at tage parten med -forudsat at det er undervisning, man kan bruge til noget? Jeg gider ikke spilde tid og penge på træls undervisning -især ikke på en pony der ikke er min egen, som jeg er for gammel til at starte stævner på og som desuden befinder sig på LC-niveau (hvis overhovedet på noget niveau!). Men hvis jeg kan få nogle gode redskaber, somjeg kan bruge i min videre ridning -og også på min egen om nogle år- er det måske værd at tage med?

Så her er tråden, hvor I må dele jeres erfaringer om Mogens Mucha.

På forhånd tak.

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  01-10-2007 18:40

Jeg startede min dressurkarriere med at få undervisning af Mucha for 20 år siden.

Jeg aner ikke hvordan han underviser i dag, men jeg tror det er ok. Han ved meget om forskllige ting, og er i øvrigt gift med Charlotte Frigast som er dyrlæge og kiropraktor på KVL.(eller hvad det nu hedder i dag)

Han gjorde i hvert fald meget ud af grundridning og det at kunne hesten ned og løsgøring.

Meget tørt wrap sælges. Foder og mineralanalyse haves.

Albion dressur sælges. Billeder på Præsentation.

Skriv besked.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider