Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Land og fritid - en ommer...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2007 10:01

I går, fredag d. 29. september kører jeg til Roskilde for at købe spåner hos Land og Fritid. Deres butik i Roskilde er den nærmeste når man som jeg kommer fra København.

Men butikken er lukket, nedlagt, solgt. Jeg kontakter en af de andre butikker telefonisk og damen i røret siger, at det er da først fra d. 1. oktober at den er lukket...

Min harme er ikke mindre af, at jeg modtager Magasinet Hest, hvor Land og Fritid jo reklamerer for deres produkter i en lille folder. Men der er ikke oplyst at butikken er lukket.

På deres hjemmesiden står der heller intet om at butikken ikke eksisterer mere.

Se her: www.landogfritid.dk/Landkort/ Butikker/Roskilde.htm

Det er simpelthen en ommer...!

Har du først mødt en Shire er alt andet en pony

I en stald med grise stinker der.

I en stald med køer lugter der..
I en stald med heste dufter der...
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-09-2007 11:35

Så ved man da det.. Havde ellers tænkt mig at besøge den, når jeg flytter tilbage til vestegnen til november...

I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr!

Kender I Shannons fortid? Købt af tidligere ejer i Nordsjælland, men ved hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for bille

0
0
Svar på denne tråd

Åh ja...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2007 12:20

Vores land og fritid er ikke lukket, men der er 35 km derud, så når man tager turen vil man jo gerne købe lidt stort ind.

Sidste gang havde deres foder 14 dages holdbarhed tilbage, og damen i butikken kunne ikke se, det var et problem.

Derfor er jeg nu gået væk fra tjørnehøjs foder, fordi deres distributions kanaler (DLG) simpelthen er for dårlige.

Mvh

Mette & Lunapigen

www.lille-hovgaard.dk

Opstaldning og sommergræs i Kolding V

0
0
Svar på denne tråd

lukket???
Forfatter: 
Dato:  29-09-2007 17:21

det vidste jeg heller ikke butikken i Roskilde var. At jeg så er holdt op med at handle der er numest fordi de har ændret deres sortiment i rideustyr væsentlig, dvs de har ike længere de mærker jeg er gode (eskadron etc)

Men nu bor jeg tættest på land+ Fritid i Ringsted... hvor jeg handler foder, men ikke udstyr.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Det samme i Næstved
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 13:06

Da butikken i Næstved lukkede, var det det samme. Jeg skulle også op og handle noget foder, men de havde lukket et par dage før den dato de skrev på vinduet.

Hilsen Kanoagaard

med

Madelaine af Nord-Als

& Kanoa.

0
0
Svar på denne tråd

Sidst jeg
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 13:21

var på LAnd og Fritid ville ejg tegne kontrakt på spåner, indtil jeg fik prisen af vide 93 kr pr balle!!! Vel og mærket hvis jeg købte over en palle gennem vinteren, og selv hentede dem! Jeg kørte derfra uden kontrakt og begav mig ca. 12 km hjemmefra og købte dem for 70 kr pr balle!!! Det er da en besparelse der vil noget!!

Mendacem memorem esse oportere. *

5000 kr. i bøde for det her svineri!! Velkommen til år 2007 kære dyr!
www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/ dvp.nsf/cases/OCAN-73M9AQ
0
0
Svar på denne tråd

nye avis
Forfatter: 
Dato:  01-10-2007 07:14

i den avis jeg fik her i weekenden står Roskidle afd ikke længere listet...

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Udvalg
Forfatter: 
Dato:  01-10-2007 16:53

Jeg har tidligere handlet meget I Land og Fritid. Men må indrømme at efter min sidste udflugt på 25 km. for at komme til butikken - er det slut.

Jeg har gennem den sidste periode også døjet med at deres foder var for gammelt ( eller kun en uge tilbage på holdbarheden ), udvalget er blevet ringere osv. Men jeg var på nettet for at lede efter noget gærkultur og var kørt den lange vej for at få en pæn besparelse i forhold til det produkt jeg ellers havde købt. Jeg fandt flere sider hvor der stod at Land & Fritid var forhandlere. Men da jeg spurgte ved kassen efter produktet lignede damen bare et stort spørgsmålstegn !!! Hun anede tydeligvist ikke hvad gærkultur var og fejede mig af med at "sådan noget forhandlede de ikke".

Efter en vandring rundt i butikken for at se om der var andre ting jeg skulle have med hjem - fik jeg øje på et af Spillers foderprodukter - jeg spurgte hende om sammensætningen af foderet - og jeg fik det samme ansigstudtryk som sidst. - Det anede hun ikke noget om. Dog forsøgte hun sig her med en meget fejlagtig forklaring.

Hvordan kan man have personale i en butik hvor man sælger foder til heste, til at rådgive, når hun knap nok ved hvordan dyret ser ud? - Uansvarligt !!!

Så jeg begav mig hjem med en sjov fornemmelse af, at jeg ikke kørte til Land & Fritid igen.

0
0
Svar på denne tråd

Møg butik
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 14:46

Jeg tilslutter mig Dür`s erfaring vedr. personalet - de aner ikke en dyt og der har, de gange jeg har været i deres butik, ikke været nogen som har kunne yde den korrekte rådgivning (ellers for den sags skyld bare lidt rådgivning) og en god service føler jeg slet ikke der har været spor af, nærmest en ligegyldig holdning til kunderne og et kort svar - det ved jeg ikke - når man så har spurgt - er her så ikke èn der kan svare på spørgsmålet NEJ og ekspedienten er gået.

Det er sket mere end èn gang og det har ikke været den samme ekspedient der har "præsteret" denne kunde "service" men flere.

0
0
Svar på denne tråd

helt enig
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 21:31

jeg fik et chok, er vant til seriøse LH foder, og tager så et smut forbi land og fritid for at købe foder.. Hvilket skulle veje 20 kg pr. sæk og på tilbud.. men næh får intet som ellers lovet i tilbudsavisen, går derfra med en følelse af at blive b*llet i bagdelen.

Lone

Massage, healing hest/rytter

Nu med hjemmeside.. Igen :)

0
0
Svar på denne tråd

Forklaring
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 21:36
hej
Vi er kede af at du måtte køre den lange vej forgæves men lukningen af land&fritid kom lige så meget bag på os ansatte som på kunderne. Vi fik for halvanden uge at vide, at butikken var blevet solgt men at det ikke var offentliggjort og at vi derfor ikke måtte skilte med det før i denne uge. I mandags fik vi så at vide at det er "Poppi Dyrecenter" som har overtaget butikken og de er nu igang med at restaurere lokalerne samt at bestille en masse nye varer hjem. Som du nok ved har rideafdelingen i land&fritid på den sidste tid været stærkt begrænset men ejeren af "Poppi Dyrecenter" har bestemt at rideafdelingen skal være mere dominerende i den nye butik. Medio oktober åbner butikken igen med et større og bedre udvalg end før. Vi undskylder det besvær du må have haft men vi har som sagt ikke måtte offentliggøre noget hvilket også er forklaringen på hvorfor butikken endnu ikke er slettet fra land&fritid´s hjemmeside. Vi håber du vil besøge den nye butik og vi ser frem til at kunne betjene dig.
0
0
Svar på denne tråd

Øhh...?
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 15:14

Hvad har Land & Fritid med Poppi Dyrehandel at gøre?

Og nej, jeg kører ikke til Roskilde igen. Den vare jeg søgte har jeg fundet hos www.bergsaker.dk

Land & Fritid har jeg ikke lyst til at handle hos. Jeg forventer som kunde og forbruger den ypperste service, samt oplysende information vedr. produktet og produktforhandleren.

Har du først mødt en Shire er alt andet en pony

I en stald med grise stinker der.

I en stald med køer lugter der..
I en stald med heste dufter der...
0
0
Svar på denne tråd

Nick Z..
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 16:17

Det er Poppie Dyrecenter,der har købt Land og fritid i Roskilde..

Det da ikke så svært at forstå,det står der,da meget tydligt i indlæget,skrevet af en tidligere ansat i Land og Fritid.

Venter Swarovski føl d. 23 maj 2008

0
0
Svar på denne tråd

Var det ikke sidste år den
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 20:38

lukkede??

Mvh Gitte
Mor til Tera 2½ år + dreng i maven termin 14/12

0
0
Svar på denne tråd

Mærkelig adfærd
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 09:18

Det er da ualmindelig mærkelig adfærd at bede sine ansatte om ikke at informere kunderne om at butikken lukker. Hvilken forskel skulle det gøre? Det eneste man opnår er kunder der kører forgæves og derfor nok ikke kommer igen.

Personlig handler jeg ikke i Land & Fritid i Roskilde længere. Der har været meget langt mellem de gode oplevelser i den butik og de gange jeg er gået derind har service været svær at finde.

Jeg har fundet den butik, som jeg handler i - Dyr i Centrum kan anbefales til alle, der stadig godt kan lide at få svar på sine spørgsmål og blive ydet en god service uanset hvad.

Gitte: Det var vel for et års tid siden at den Dus med dyrene der lå samme sted, blev til en Land & Fritid da DLG overtog driften. Måske det er det du har tænkt på.

/Louise

(4000/4130) Humbaur Rapid udlejes - lys og rummelig
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider