Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Heste healer, nogle der har prøvet
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 20:42

heiii!

Jeg har set det mest sygeret i dag ude på den rideskole jeg står på, HORC, en hest der blev healet, det var da vildt sådan som hun kunne få hesten til at slappe af og alt det hun sagde til ejeren!

Er der nogle der har prøvet det, for kunne nemlig godt tænke mig det til mig hest :)

Vil nemlig gerne have nogle svar på nogle ting, men ved ikke hvem der er god og sådan!!!

Kram maia

0
0
Svar på denne tråd

Du ved...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 20:49

ikke hvem der er god? og alligevel laver du et indlæg om, hvor fantastisk det var at se en hest blive healet

Det er da bare den healer du så i aktion i dag du skal have fat i - as simple as that..!!

mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Er påbegyndt tilridning, som går over al forventning. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenti

0
0
Svar på denne tråd

Spændende
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 20:49

Det har jeg tit tænkt på at få til mine heste. Så jeg følger lige med på sidelinien

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

LineG...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 20:53

Altså jeg har aldrig nogle side set en hest blive det før, og det var bare for at høre om der var andre der havde prøvet at få sin hest healet! så ville bare høre deres oplevelser, og om de havde et nummer!

Men ja det er da hende jeg skal have fat i!

Maia

0
0
Svar på denne tråd

Maia og healer
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 21:39

Jeg gar fået flere dyr healet. Sidst en kat i går med forkølelse og lungebetændelse. Jeg har et moderløst shetlænderføl fra den 6.juni i år. Hun havde maveproblemer og lungebetændelse, da tidl. ejer leverede hende. Hun skulle være aflivet samme dag. Hun blev healet og hun lå simpelthen i skødet på healeren og snork boblede, efter at hun fandt ud af at det var rigtig dejligt. En hund fra dyreværn er også blevet healet for lændeproblemer. Det hjalp.

0
0
Svar på denne tråd

Jeanette
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 19:16

Heiii jeanette!

Det lyder rigtig fedt, tror også helt klart at jeg skal have det til min hest, synes det er rigtig spændende!!

Men er glad for at få svar på det!

Hvem havde du til det??

0
0
Svar på denne tråd

Healer
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 06:26

jeg har prøvet healere til mine heste, og healer selv. Kan kun anbefale det, men vær forsigtig, når du søger en healer, der er nogle som ikke har helt rent mel i posen, og så er det en jungel.

Karoline

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg kan...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 16:19

Varmt anbefale min mand Alex B.Christensen bor i midtjylland.

Han Healer både dyr og mennesker og får tit clairvoyante beskeder imens.

Han har healet et par af mine heste og jeg har været med ham ude til healing af både heste og hunde.

Han tilbyder healing hos os til 50 kr(ca 20 min)eller vi kører ud,mod 2 kr.pr.kørt km.ud/hjem.og 50 kr.pr.behandling.

Har man spøgelser i huset,kan han også få kontakt med dem!

så det er aldrig kedeligt hos os!

Mvh Sarah

0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 20:03

Det er fedt at høre fra andre der har prøvet det, men ringer nemlig nok til en i morgen som nok kan gøre det :)

Maia

0
0
Svar på denne tråd

En på sjællnad??
Forfatter: 
Dato:  01-10-2007 18:28

Uhh.. Nogle der har nogle de kan anbefale?

Jeg kunne da vildt godt tænkt mig det til mine..( Vil gerne vide om jeg er en heks.. :-))

Send gerne en PB med navn og nummer..

Mvh sussi

0
0
Svar på denne tråd

Jah Mischa
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 19:55

Nu når du siger det med heks, så har jeg også tænkt på om min f.eks. siger til hende healeren, (hende der, hun er bare så træls) synes det er spændende sådan noget! men et godt råd til dig, prøv at søg på nettet!

Det gjorde jeg nemlig!!

Kram Maia

0
0
Svar på denne tråd

havde hende
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 11:12

dyrevalkyrien mette ude til min bamse da stort set alle dyrelæger havde givet op og var i tvivl om han skulle aflives. og min hest lever i bedtse velgående tilstand i dag og hun fik ret. med alt hvad hun sagde og dyrelægen bekræftede at det var det der var galt... Ps har ikke været syg siden.

og hun sagde at min hest var en ren englebasse (over for mig) at han egenligt ikke brød sig om særligt mange og det kun var hans mooaar der var god nok og dem der kender min hest ja der er vist ikke nogen der, der vil betvivle det (helt seriøst)

Sundhed og velvære til hest og rytter, brug aloe vera

...............Forhandlere søges..............

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan anbefale
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 13:03

Hej..

Jeg kan varmt anbefale Jytte Mathiesen fra Vissenbjerg på Fyn..

Hu healer også både mennesker og dyr, desuden er hun erfaren springrytter, så hun har en god indgangsvinkel til hestene, der er jo ikke alle healere der har kendskab til heste..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider