Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Rideklub i Horsens
Forfatter: 
Dato:  11-06-2007 00:14
Vi flytter til horsens til september, og jge ville høre om der var nogen der kunne anbefale de rideklubber der er i byen? Så vidt jeg kan google mig frem til er der 2 stk...

Nogen der kender til dem? Og ved om de tilbyder fornuftig dressur undervisnin for voksne? Jeg er snart 30 og har ikke specielt meget lyst til at blive undervist sammen med 10 årige... Kunne godt tænke mig, at få noget socialt ud af ridningen også, så jævnaldrende medryttere ville være en fordel...
0
0
Svar på denne tråd

horsens
Forfatter: 
Dato:  27-06-2007 23:51
Hej jeg har stået hos Leif søndergård som er formand for klubben BOR. De bor lige ved siden af klubbben... De er rigtig søde og sociale og har børn der rider (fra 7 år til 21 år). Der er andre lidt ældre pensionærer som også er rigtig søde... Jeg stod der et år i forbindelse med studie og var super glad for det... Rideklubben fungerer godt og har gode dressur undervisere... Man kan også have hesten stående i klubben BOR hos max. Ved ikke hvordan der er, men de pensionærer derovre er også super søde... Hold dig fra horsens rideklub, der har meget dårlig økonomi og er ved at lukke ned... hilsen Janne

Tro på det og du kan gøre det umulige muligt...
0
0
Svar på denne tråd

Rideklub
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 20:14

Hej.

Jeg rider i Hylke rideklub ved Skanderborg. Der er voksen hold og et godt socialt miljø med plads til alle. Mulighed for hold undervisning eller privatundervisning. Og så behandler de hestene ordentlig. Det ligger dog ½ times kørsels fra Horsens.

Hilsen Anette

0
0
Svar på denne tråd

jeps..
Forfatter: 
Dato:  29-07-2007 22:23

der er horsens rideklub og kværnbækgård. www.horsensrideklub.dk og www.kbk-rideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd

Der er også...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 23:02

Molger Rideklub..

Vi har både voksenhold i dressur og så privatundervisning..

Hilsen Simone
- med vidunderdyret Garcon
Søger jagter og D-military!
Skriv, hvis du ved noget!
0
0
Svar på denne tråd

Hedensted
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 21:26

Der er også Hedensted Rideskole som lige har bygget nyt.. Rigtig fede facciliteter :D

Det ligger dog lidt uden for Horsens :D

Men en rigtig godt rideklub, som jeg selv benytter mig af :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider