|
|
| hva gjør man når>??MÅ LESES |
| Forfatter:  |
anita |
| Dato:  |
20-12-2000 22:29 |
|
Kjøpte en sal via hestenett av en privatperson,sendte pengerfor denne 18 august dette år.(jeg bor i Norge)
Den første unnskyldningen for at salen ikke kom var at den hadde blitt reparert på en såm av en sadelmager,enda den skulle være i perfekt stand.
Nr 2 var at den hadde kommet bort,men hun kunnesende meg en annen sal som hun sa var av bedre kvalite i steden...Ok tenkte jeg,og ventet og ventet..
Tilslutt kom det en sadel den 7 november,den luktet mugg,hadde vid bom i motsetning til den jeg bestilte og betalte henne for som hadde normal...
Salkappene hadde løsnet nesten hele veien på undersiden og den var full av skrammer...
Den så i det hele tatt så jævlig ut at jeg ALDRIG ville lagt den på en hest...
Sendte denne i retur til henne igjen den 9 november og hun skullesende meg en langt nyere sadel,den kostet litt mer,men ok jeg sa til henne at jeg kjøper den og sender deg resten av pengene når jeg har mottatt sadelen...(hun har ingen grunn til å tvile på meg da jeg harsendt til avtalt tid og har kvitteringene,noe som hun har fått sendt pr post og mail)
Nå sitter jeg her igjen og venter og mailer igjen...
Gode råd mottages med takk....
Juleklem fra Anita
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE: hva gjør man når>??MÅ LESES |
Joy |
20-12-2000 22:56 |
|
Hej Anita
Det er bare ærgeligt.... men det er hvad der kan ske...
Jeg ville ikke købe endnu en sadel af hende... sig du ikke vil have en anden sadel fra hende og kræv dine penge tilbage og find en sadel i Norge, det er nok det sikreste...
Held og lykke
Hilsner Joy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Tina MJ |
21-12-2000 08:12 |
|
Jeg ville også kræve pengene tilbage - og håbe og bede, for det lader til at være en fusker du har med at gøre.
Fremover så betal ikke for sadlen før du har set den - kan vel også sendes til Norge pr. efterkrav - så kan du åbne den og se før du betaler (tror jeg).
Ellers må du ud og se på den først - desværre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
MERETE NIELSEN |
21-12-2000 11:39 |
|
JEG HÅBER AT DU HAR LÆRT EN LILLE LEKTIE?
MAN SKAL ALDRIG KØBE NOGET UBESET OG DA ALDRIG SENDE PENGENE FØRST SLET IKKE TIL EN PRIVAT PERSON
MAN IKKE KENDER JEG TROR GODT DU KAN SKYDE EN HVID PIL AFTER DE PENGE.
MEN MIT RÅD ER ALLIGEVEL KÆMP FOR DIN RET.
RIGTIG GLAD JUL
HILSEN
MERETE NIELSEN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Charlotte (Zitnic) |
21-12-2000 12:58 |
|
Jeg må beundre din tålmodighed.
Men jeg ville også kræve pengene tilbage nu, og så finde et andet sted at købe en sadel, iøvrigt ville jeg ikke turde købe en brugt sadel ubeset, men det er en helt anden snak.
Hilsen
Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Pia(Herkules) |
22-12-2000 14:19 |
|
Da den jo er købt af en her, ville det være rart med et navn??? (så vi andre ikke falder i......)
Ring til hende og kræv dine penge! Det kan ikke passe at man ikke kan stole på nogen længere, hvorfor skal vi rende rundt og skæve til hinanden pga sådan en møgtøs???
Kan du ikk få dine penge så offentliggør hendes navn, adresse - ja hele molivitten - om ikke andet kan du få hendes troværdighed fjernet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Anita |
26-12-2000 10:06 |
|
Navnet på henne skal dere gjerne få,hun heter
Signe Bruun Jacobsen
Hoverkirkevej 271
7100 vejle
Mvh Anita
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Gitte B |
26-12-2000 13:14 |
|
Åh nej!!!!! Ikke hende! Der har været skrevet en del om hende for et stykke tid siden her på Heste-nettet.
Hun har snydt mig på det groveste, og jeg kender desværre til flere personer, som har fået samme behandling.
Hvad gør man????
Hilsen Gitte B
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Gitte B |
26-12-2000 13:18 |
|
Det skal lige tilføjes, at hun også går under navnene Line, Bruun, og Familien Jacobsen, så PAS PÅ!!!
Da jeg handlede med hende, hed hun f.eks. Line Jacobsen......
Hilsen Gitte B
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Tina MJ |
27-12-2000 09:02 |
|
Hvorfor politianmelder I hende ikke? Jeg ved ikke, om det hjælper jer noget, det er jo kun en lille sag, men måske hun ikke bryder sig om at blive anmeldt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
line |
27-12-2000 09:25 |
|
hej alle derude
det er jo forfærdelig irriterende sådan noget, men nu ved vi andre da hvad vi skal passe på..... til Gitte B, jeg hedder altså også line, bare lige så der ikke bliver nogle misforståelser her......
hilsen line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE: hva gjør man når>?? - Tina MJ |
Gitte B |
27-12-2000 09:55 |
|
Vi er nogle stykker, som er ved at finde ud af, hvad vi kan gøre. Og ja, vi går til politiet om nødvendigt.
Mig snød hun "kun" for 250 kr., men der er en anden, som hun har snydt for 1.500 kr., og jeg er sikker på at sadlen, som Anita har købt, heller ikke har været helt billig..... Det bliver jo efterhånden til en del penge, som Line/Signe/hvad-hun-nu-kalder-sig, har snydt folk for!
Hilsen Gitte B
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RE: hva gjør man når>?? - Line |
Gitte B |
27-12-2000 10:00 |
|
Hej Line.
Jep, jeg ved godt, du ikke er "den" Line. Jeg tjekkede det, så snart jeg så dit navn, da jeg efterhånden har fået lidt af en "Line-fobi"..... (tag det endelig ikke personligt!).
Hilsen Gitte B
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
line |
27-12-2000 11:40 |
|
hej Gitte B
Det er bare helt i orden..... men jeg vil jo nødig forveksles med "den anden Line/ Signe eller hvad det nu var"......
Men vi har vist styr på det, ik`????
knus line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Gitte B |
27-12-2000 15:00 |
|
Hej Line.
Det kan jeg godt forstå. Jeg ville også nødig forveksles med hende!
Hilsen Gitte B
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Anita |
28-12-2000 00:31 |
|
Hei igjen..
Hvis noen leser dette og kjenner henne kan dere jo gjerne informere henne om at hun har blitt et diskusjonstema nok en gang og til deg Gitte..
Dressursalen jeg kjøpte av deg er perfekt....
Mvh Anita
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Line |
06-01-2001 21:14 |
|
Jeg har lige set disse indlæg!!! Og HJÆLP jeg var engang lige ved at købe noget af hende (et dækken)...godt jeg ikke gjorde det!!
PS Har I fået gjort noget ved det???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Anette |
08-01-2001 09:07 |
|
Jamen dog!!
Jeg er også blevet forurettet af denne "Spaltede" person.
Jeg begynder så småt at tro at hun ligefrem dyrker denne krimminelle form for "handel", og at hun ikke ejer nogen form for samvittighed.
Hun står under flere postnumre, for at gøre det sværere for os at spore hende.
Spørgsmålet er om det er tyvekoster, som hun har fået til opgave at omdanne til rede kontanter...... ??
Håber på flere reaktioner fra folk som er blevet taget ved næsen!!
DETTE MÅ STOPPES.....!!
OG TIL LINE/SIGNE JACOBSEN DIN SYGE PERSON .....HVOR ER MORALEN?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|