Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

skulderstøtte
Forfatter: 
Dato:  15-09-2007 22:49

Jeg har siddet og kigget på denne skulderstøtte og syndes faktisk at det lyder ret smart da jeg desværre er en af disse rytter som har det med at sidde og falde sammen oppe på hesten så min underviser skal rette det på hver gang jeg får undervisning

her er lidt om den.

Designet til at hjælpe til en korrekt holdning og løsner smerter i den øverste del af ryggen.

To elastiske paneler krydser over ryggen og hjælper den øverste del af rygradden og skuldrene i korrekt holdning.

Bløde forede stropper holder panelerne på plads. Presset kan øges eller slækkes efterhånden som man vænner sig til støtten.

Afhjælper ryg og skuldersmerter som skyldes en dårlig holdning.

her er et billede

hvad syndes i er det fup eller er der nogen her inde som har den eller noget som ligner den og er glad for den???

Vibeke Johansen Og Jack Brown

for altid elsker dig

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 08:47

...er opereret et par gange i skulderen, men desværre bliver den aldrig helt god igen.

For at aflaste den havde jeg så fået en tendens til at falde lidt forover og fik så andre smerter.

Brugte støtten i et års tid med stor succés! Den hjælper dig til at blive rettet op og støtter de rigtige steder.

Har ikke længere selv behov for den, men giver den varme anbefalinger

Mvh DorteCL
"CARPE DIEM"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider