Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Ødelagte dækkener? - Ikke mere ..
Forfatter: 
Dato:  15-09-2007 19:04

Hej alle HN´er ...

Jeg har fundet ud af en rigtig god måde at undgå, at de dækkener, som man har indkøbt i DYRE DOMME, bliver bidt i stykker hvert år, så man skal ud og købe nye dækkener igen og igen.

Og denne måde vil jeg gerne dele med jer alle ...

Man kan købe et præparat, som hedder "Bidstop", som sprayes på dækkenet, præparatet er lugtfri, men når man smager på det, så smager det aldeles , og på den måde undgår man, at der bliver bidt hul i hestens dækkener.

Det er simpelthen fantastisk, synes jeg, min hest, som er ret glad for at lege (han er kun en lille dreng, på det punkt), han kom altid ind fra fold med totalt ødelagt dækken gang på gang sidste dækkensæson, men i år har der ikke været et eneste hul.

Så dette gode råd er hermed givet videre ...

God weekend til alle!

Den heldigste hesteejer i verden

- Indian, du er sku for dejlig .....

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  15-09-2007 19:28

Ja, det er utrolig effektivt! Især, når hesten går i "børnehave" - 3 unge vallakker, der alle tror, de er nogen pokkers karle ;D

Desværre kan man smage det lang tid efter, når man tager dækkenet af eller lægger det på hesten.

Jeg synes, at den fra Leovet er bedre end den fra Blue Hors.

"Gitte"-bøgerne af Ruby Ferguson søges!

Mangler nr. 1, 3, 6, 7 og 8.

JHN's dressurrytter for hest 2006

0
0
Svar på denne tråd

hej igen ...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2007 20:39

Ja, det er rigtigt, at man får smagen i munden, når man håndterer dækkenet, men det må jo være tegn på, at det stadig er effektivt - sådan vælger jeg at tænke, så ved man, at det ikke er blevet "skyllet af" når det har regnet :-)

Jeg kender endnu kun den fra blue hors, hvordan er den anden bedre?

Den heldigste hesteejer i verden

- Indian, du er sku for dejlig .....

0
0
Svar på denne tråd

Bid-stop
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 02:09

Jeg har også forsøgt mig med Bid-stop på mit forrige opstaldningssted, da der var en enkelt hest, som bed hul i alle dækner.

Desværre var det uden den store effekt - selv mit Rambo-dækken fik den bidt hul i

Så glæden var stor, da hesten flyttede

Mvh

Gitte og Den Lille Grå

Ved du, hvor Dyrlæge Helle Drewsen befinder sig i dag,

så send mig en pb eller en mail.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider