|
|
| Montar støvleskafter - billigste sted?? |
|
|
Hej. Jeg skal have købt mig nogle Montar støvlerskafter i brun str. XS (evt. lang). Men hvor er de billigst? Gerne i udlandet. -Indtil videre har jeg fundet dem hos moeslund til 560,- , men kan de virkeligt ikke fåes billigere?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tror nu næppe |
| Forfatter:  |
Regitz |
| Dato:  |
15-09-2007 15:04 |
|
at du finder dem i udlandet. Montar er et dansk ejet firma, der endnu ikke gør det i udlandet. Men hvorfor dog ikke købe dem hos Moeslund, hvis det er der du handler. Så er du jo også sikret en god garanti og formentlig en super service. Hvorimod du selv skal betale for omkostninger ved reklamation ellers. (tænker på porto) Prisen hos Moeslund - kan jeg sige dig - er helt rimelig. Held og lykke med dine nye støvleskafter. Venligst Mette
Lund Rideudstyr Forh. Equi First foder, samt tørv, spåner mm. til strøelse. Vi har i butikken flg. mærker: Equiline, ANKY, Kyra K, Isbell Werth, Dobert, OS, Passier, HKM, Happy Valley, mfl.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Nu har jeg aldrig handlet hos moeslund, og bor vidst nok i den anden ende af landet, så hvis de skal byttes skal de sendes. En mulighed kunne også være at finde et sted på lolland/falster/sydsjælland hvor de kunne prøves, men jeg ved ikke helt hvem der er forhandlere? Iøvrigt har jeg fundet Montar i både norge og sverige, så lidt må de da være kommet udenfor DK.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| på qxl |
|
|
prøv på qxl. Der kan de tit findes fra forhandler til helt andre priser.
Endnu en FjordFan. .
Ejer af guldklumpen Sylvia. . Regndækken 135 m. bred bringe købes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
Moeslund |
16-09-2007 06:55 |
|
Montar sælges ikke fra butikker i Sverige og Norge.. Jeg sender uendeligt meget MONTAR den vej, af samme grund.. Skulle du beslutte dig for at købe hos os sender vi selfølgelig efter dine mål, så der burde ikke være den store chance for at skulle sende frem og tilbage  Venligst Moeslund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Jeg kan kun sige jeg har fundet dem på internet shops i nirge og sverige. Problemet er lidt at jeg synes XS er lige småt nok, og så købte jeg nogle S, og de sidder slet ikke til. Min læg er 32-33, min nye königs støvler er 33, hvad burde så passe? Har du dem i både den lange og korte model?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum.. |
Moeslund |
16-09-2007 18:22 |
|
For at vide hvad der passer helt korrekt skal jeg også vide højden på din læg.( fra hase til gulv.) Udfra bredden ligger du i MONTAR mærket på en XXS- til en XXS+ alt efter højden på din læg. Så jeg kan ikke få det til at hænge sammen med at du syntes XS er "lige småt nok".. - er det nogle gamle skafter du har? Jeg har alt fra dette mærke, men kan ikke lige gennemskue hvad du mener med "kort model" i skafter? Venligst Moeslund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh.. |
|
|
Jeg købte mine montar støvleskafter i Herning iår. Der står XS i dem. Mine læge er ca. 52 cm. lange, men jeg ved godt man ikke kan få dem så lange. Jeg tror det jeg mener med kort og lang model, er det du skriver med - og + 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay... |
Moeslund |
17-09-2007 09:18 |
|
For søren, du har lange ben!!!  Jamen jeg kan slet ikke nikke genkendende til, at XS er den rigtige størrelse for dig- for ja, der skal nemlig et + på for at være det nærmeste din størrelse- der får du nemlig 2 cm mere foræret i højden.. med samme størrelse i omkredsen.. Men når du siger at den er lige lille nok- mener du så i højden eller i bredden? (højden siger jo sig selv nu, men er det bredden kan du jo ved at tage en S+ der er 1,5 cm bredere få 2 cm yderligere i højden..De bliver jo højere, som de bliver bredere;) Håber det er til at finde rundt i 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Nej, det er i bredden, men jeg kan godt lukke dem, så de er sikkert fine nok.. Nu kan jeg da slet ikke finde ud af hvilken str. jeg skal købe :S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum. |
Moeslund |
17-09-2007 10:38 |
|
Hvis du syntes, at den du har nu passer fint, skal du vælge en XS+ da du så får 2 cm ekstra i højden- men samme bredde;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Ja, okay.. Jeg fandt lige et måleskema og så fik jeg lige tjekket mine skafter str. S (har ikke XS hjemme) og der står i dem at de er 33 bredde -det passer jo slet ikke med måleskemaet? - eller hvad de reelt måler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum.. |
Moeslund |
17-09-2007 11:56 |
|
Dette måleskema er det jeg også sidder med! Og de skafter jeg har hjemme passer fuldstændig til dette... Sikken et mysterie! Jeg tror at du for at få de helt rigtige skafter bliver nødt til at tage helt nøjagtige mål selv, og så glemme alt om de skafter du har nu.. sikken et rod.. Derefter kan du så tage efter det skema du har fundet, og finde den rigtige størrelse...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har dem i min butik |
Regitz |
17-09-2007 15:50 |
|
og den ligger i sydsjælland hvis nær Bonbon land er tæt nok på . ? Mette
Lund Rideudstyr Forh. Equi First foder, samt tørv, spåner mm. til strøelse. Vi har i butikken flg. mærker: Equiline, ANKY, Kyra K, Isbell Werth, Dobert, OS, Passier, HKM, Happy Valley, mfl.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| montar til indkøbspris |
Anne87 ♥Welsh pony♥ |
17-09-2007 20:35 |
|
Hvilken landsdel bor du i? Jeg kender en rideudstyrsforretning, som er lukket ned og derfor sælger tingene til indkøbspris, - de sælger montar læderskafter til indkøbspris dvs. 400 kr. Det er lige uden for vejle... Susie hedder hun, har netop selv købt montar dækken plus 2 par kvalitetsridebukser voldsomt nedsat og så pudseudstyr og ridestrømper..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|