Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

god smed i jelling???
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 17:53

Hej

Jeg flyttede til Jelling for 3 år siden. Min heste bliver skoet hver 6-7 uge. Da jeg boede i viborg var jeg inde i smedens rute så han kom automatisk og ordenede hesten. Men sikke problemer jeg har haft med smede siden jeg er flyttet syd på.

Jeg har haft 3 smede på 2 år.

Den første var en ung selvstændig fyr, der pludselig holdte op med at tage mobilen efter han havde skoet for mig i 6 måneder. Hørte senere at han var blevet stresset af at være selvstændig og nu arbejder som svend i et firma.

Så fik jeg anbefalet en anden smed, han kom præcist det første år. Men så begyndte man ikke at kunne regne med ham, han kom aldrig den første dag hvor man havde aftalt, han ringede ikke afbud men tog dog mobilen når man ringede for at høre hvor han blev af. Da han havde brændt mig af en 3 gange. Ringede jeg maj i år til et større smedefirma. Jeg spurgte ind til servicen der og blev informeret om at de ringede dagen i forvejen og at de meldte afbud hvis de ikke kom. Jeg sagde jeg bare ville have en smed jeg kunne være sikker på kom når vi havde aftalt.

Det selv samme firma har så bedt mig om at være hjemme og holde hertene inde den 3. (meldte afbud til mobilsvare) den 7. (meldte ikke afbud så jeg ventede hele dagen) sendte en sms søndag at de ville komme den 10. (ikke afbud ingen smed) den 11 (ikke afbud, ingen smed.) Da jeg så ringer den 12. er de maeget ufordkammet og siger at jeg må være toldmodig og at de måske kan komme om 14 dage. Skal siges at jeg bestilte smed i uge 33 altså for en måned siden. Så den tid han nu siger vil min hest have gået i 12uger.

Så derfor hvem kender en god smed der køre i jelling området, jeg er også villig til at køre med hesten.

Jeg kan se der er nogle reg. smede i gadbjerg, farre og i give er der nogen der har erfaringer med de smede.

hjælp mig

Mette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider