Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Sikke et amatørfirma
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 12:57

Ja, man må jo ikke nævne navne, men firmaet laver nogle meget irriterende reklamer, det er et autoudstyrsfirma, det er styret/bemandet af drengerøve og firmaets navn starter med et forbogstav og så et efternavn.

Jeg skulle ned og have et batteri til min bil. Bilen er en seat cordoba. En helt alm. bil, der kører mange af på vejene. Ikke noget mystisk der.

Jeg fortæller så knægten bag disken bilmærke og str. på batteriet. Han slår op i sin computer og konstaterer at den er udsolgt. Det kan jo ske, men næste sætning fra drengen bag disken:

"Den tager et halvt år at få hjem".

Et halvt år? Hvad er det for et amatørfirma? Jeg kører så ned til en mekaniker i stedet for. Det der pjat har jeg simpelthen ikke tid til.

Han kunne uden brug af computer konstatere, at han havde dem ikke hjemme, men kunne skaffe dem hjem i løbet af et par timer, hvis jeg ville komme igen.

Hvis mekanikeren kan skaffe dem hjem på et par timer, hvorfor i alverden skal ... så bruge et halvt år på det? Undrer mig at det firma kan løbe rundt. Suk.

0
0
Svar på denne tråd

Tror du ikke, du har hørt forkert ??
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 13:02

... hvis han står og mumler ... et halvt år kan måske komme til at lyde som en halv uge ??

Ellers må man nok sige, det var pænt længe at vente på noget så almindeligt som et batteri

Mvh. Lisbeth

PS. Skal vi vædde en diodelygte på, at tråden bliver flyttet til produkter og leverandører

Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

Jeps...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 13:10

Du har vundet diodelygten. Men hvis du vil have den nu, så kør ikke i ... Der er nok leveringstid.

Nej han mumlede ikke. Han sagde et halvt år. Amatøragtigt. Hrmf.

0
0
Svar på denne tråd

sådan går det
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 13:25

Ja, sådan kan det gå.

Min far skulle også have skiftet en plade i en varevogn, han ringer ud til nogle, som normalt har sådanne dele.

De fortæller ham så, at den plade til den model kan man slet ikke få mere.

Det kunne min far jo ikke forstå, og heldigvis har han da selv lidt forstand på sådanne dytbiler, så han ringede et andet sted, hvor han fik pladen næste morgen (Og han kunne sagtens få flere hjem, hvis vi manglede ;))

Så det er vist ikke helt unormalt, at de ikke altid har styr på tingene..

Mvh Trine

Se min HP her: StaldRosenkilde
0
0
Svar på denne tråd

Når nu tråden er flyttet ...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 13:47

... må man vel godt skrive THansen ... og anbefale et alternativ, hvor man også kan få reservedele >>> http://www.hoyer-autodele.dk/

Mvh. Lisbeth

Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

Nogen gange
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 14:31
Så gider firmaerne ikke bestille hjem og så siger de sådanne åndssvage ting. Jeg har selv truet en lokal Harald Nyborg til at tage gummielastikker til stigbøjler hjem.

*** Små gule, der kan og vil ***

0
0
Svar på denne tråd

Fedt...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 21:15

Nu forsvandt mit indlæg også.

Prøver lige at rekonstruere.

Ja, det var thansen. Utroligt, hvad man skal finde sig i, og de er åbenbart ikke det eneste firma.

Men er det ikke utroligt. En mekaniker med en lille forretning, i en meget lille og ubetydelig landsby, langt ude på den jyske hede kan skaffe batteriet på 2½ time, men et landsdækkende firma som thansen skal have et halvt år til samme simple opgave. Suk.

Ja tak, gerne flere alternativer til en anden gang.

Men nu kører min seat igen.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 15:45

Thansen og Hoyer autodele er det samme nu. Hvis du ringer til én af deres kundeservice får du de samme personer og oplyst de samme priser - hvad blev der lige af konkurrence på priser?!

Ellers google - der kommer garanteret en masse hvor du kan undersøge prisen.

Ingen kender dagen før solen går ned......
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider